Travelstart reviewed by

Fredericia, DK

God overskuelighed, travelstart fandt den billigste rejse for mig!

Jeg kan ikke forstå den hårde kritik Travelstart hovedsageligt får herinde. De tillægsprodukter folk anser som bondefangeri vil ethvert rejsebureau jo forsøge at sælge dig, - er nogen her i tvivl om at de gerne vil tjene penge!? - Tillægsprodukterne er tilmed billigere der end de fleste andre steder, og de er jo til at vælge fra. Der er et par småfejl på hjemmesiden, som gør at scriptet ikke husker at du fravælger rejseforsikring, men altså ikke en intention fra Travelstarts side, den slags må man tage med! - Især når man samligner med andre lignende sites, som jo er langt dårligere programmeret - Desuden finder de sjældent den absolut billigste rejse til din destination, det synes jeg Travelstart formår!

Alt i alt en skide god side, alt har fungeret 100% fejlfrit, - både sms, email, site formularer og div. services har været helt efter forventingerne!
1 stjerne til de der giver under 3 til Travelstart!

5 stjerner til Travelstart.dk for en skide go service til os der er for dovne til at bruge flere timer på at finde det samme som de kan på 20 sek!