Travelstart reviewed by

Ikke tilfredsstillende service

Bestilte en billig rejse tur/retur København - Madrid februar 2009. Alt gik fint, jeg dobbelttjekkede dato for både ud-og hjemrejse og betalte. Da jeg får min E-billet ser jeg at hjemrejsedatoen ikke er d. 2.2.09, men derimod d. 2.3.09. Jeg vil hurtigt i kontakt med selskabet, hvilket stort et var umuligt. Skrev først en mail, men fik et autosvar hvor der stod at jeg skulle chatte med dem, og begrundte autosvaret med jeg ikke havde de rette tilvalg i min bestilling. Chatten er stort set aldrig online, og da den endelig var online fik jeg aldrig kontakt med en medarbejder.
Jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, da der ikke er telefonisk kundeservice, men jeg prøvede at finde et nummer ved at ringe til oplysningen, hvor de gav mig et udenlandsk nummer - hvor der var en uhyre lang ventetid. Da jeg endelig kommer igennem er det en engelsktalende kvinde, som havde meget travlt, og ikke kunne fortælle mig andet end jeg skulle ringe på et andet nummer, og at det ville komme til at koste penge at ændre datoen, samt det måske ikke var muligt.
Jeg prøvede det nye telefon nummer, og igen efter LANG ventetid kom jeg igennem til en svensktalende kvinde, som kunne fortælle mig at datoen kunne ændres for et beløb på ca 600 kroner pr. billet (havde købt 2). Jeg bliver nødt til at takke ja, da vi jo ikke kunne blive i udlandet i 1 mdr mere. Kort efter er datoen ændret, og jeg modtager en ny billet. Kan se på fakturaen at travelstarts andel af bekostningerne ved at skulle ændre datoen er 2/3.
Jeg mener at Travelstart er skyld i den forkerte dato, men kan jo tage fejl, og det er mig selv. - dog skal de stadig kun have en stjerne for at være næsten umulige at komme i kontakt med, og ringe service når man endelig kommer i kontakt.
Bent Holm Madsen found this review useful