Travelstart reviewed by

Kolind, DK

flybilletter - konkurs og travelstart.dk en dårlig cocktail

Bestilte og betalte flybilletter til Rom hos Travelstart.dk - desværre uden konkursforsikring. Fly ud pr. 4-5-2012 med Cimber og retur med Norwegian.

Ja - rejsen kunne ikke foretages da vi ikke kunne komme frem til Rom - og derfor af god grund heller ikke bruge retur billetten.

Forsøgte pr. 3-5-2012 at kontakte Travelstart.dk pr. e-mail - samt 2 gange pr. telefon - for at få afklaret om min retur billet var gyldig hvis vi ikke brugte udrejse billetten. Men mit forsøg på kontakt var forgæves - forventede at blive kontaktet af dem - men heller ikke her nogen reaktion.

DÅRLIG SERVICE DA DE VED ET ENKELT KLIK VED HVEM DER SKULLE REJSE MED CIMBER.DK !!!!!!

Har den 9-5-2012 endelig fået kontakt til dem pr. telefon (ventet i 40 minutter) - efter at have forelagt dem ovennævnte fik jeg beskeden at de ikke var rejsebureau - men rejseformidler og derfor ikke ansvarlig for noget - meget underligt da de profilerer sig som Danmarks største rejsebureau, samt at de er medlem at rejsegarantifonden - hvilket kun er rejsebureauer og rejseudbyder der er medlem heraf.

Kan det virkelig være rigtig at man kan sælge og modtage betaling for en ydelse og så herefter frasige sig ethvert ansvar bagefter ????

Havde jeg købt direkte på cimber.dk - så er sagen klar - men her har jeg købt hos Travelstart.dk som udbyder 3 parts produkt og så derefter ikke vedgår sig varen bagefter, men siger at jeg faktisk har købt direkte hos flyselskaberne. Har jeg det så fremgår det på ingen måde af deres site.

Har tidligere bestilt og betalt flybilletter hos andre udbydere - rejser til østen med mange stop - uden problemer og evt. spørgsmål er blevet besvaret inden for 24 timer.

Vil fraråde at bestille flybilletter hos Travelstart.dk - der findes andre udbydere der gør det betydeligt bedre på nettet.

Øv skal give 1 stjerne - men der skal faktisk være 0 stjerner.
Bent Holm Madsen found this review useful