TREFOR reviews

TREFOR reviews

Very low
2.5

Urimelig lang ventetid!

TREFOR lavede en kæmpe fejl på vores el-regning. Det har resulteret i at jeg har snakket med Kundeservice hver uge, i 6 uger for at få mine penge tilbage. De er stadig ikke på min konto. For 1 uge siden fik jeg endelig svar på, at de skyldte mig penge, men det at få dem udbetalt er så også rigtig svært.
Jeg kan ikke begribe at man har et kundeservice system, hvor man kun kan tale med nogle folk som kan skrive en notits, og så må man bare vente!
Jeg sidder i en dyb frustration hver gang jeg har talt med kundeservice, for der kan intet gøres. Regnskabsafdelingen må man bare ikke snakke med!
Jeg har nu skulle sende en mail med mit konto nr. But why? I har jo ingen problemer med at tage penge fra min konto, så sæt dem dog tilbage ligeså hurtigt igen!

Jeg skifter nok el-selskab, da jeg simpelthen ikke tør at stå i samme situation igen, og TREFOR kompensere vel ikke for de ekstra renter jeg betaler på min budgetkonto ved de manglende penge??
Kundeservice er som sådan ok, men de kan bare ikke ret til at gøre noget som helst.
Håber jeg ser mine penge meget snart!

Reply from TREFOR A/S

Pengene bliver overført til din konto i dag. Vi beklager den lange ekspeditionstid. Det er ikke godt nok, og vi arbejder hele tiden på at blive bedre.
Kundeservice vil forsøge at kontakte dig i dag.

Hold jer væk!

Jeg solgte huset og flyttede i lejlighed med fjernvarme, men kunne ikke slippe for gasregninger fra firmaet. TREFOR fattede simpelthen ikke at jeg var flyttet, selvom jeg havde anmeldt flytning helt korrekt på nettet og endda fået en kvittering på det med måleraflæsning og det hele. Jeg er nu ude af mit kundeforhold med TREFOR og det er 100% sikkert at jeg aldrig bliver kunde der igen.

Ja, og i mellemtiden har jeg slettet min anmeldelse. Derfor skrev jeg en ny.

Reply from TREFOR A/S

Vi beklager sagsforløbet. Sagen blev afsluttet i december måned 2012.

Kundeservice uden service!

Vi har en meget kedelig og urimeligt langtrukken "sag" med Trefor.

Vi modtager foråret 2013 en regning på genboends lejlighed i boligblokken hvor vi bor da vi af uransagelige årsager er registreret på både vores og genboens lejlighed i Trefor´s system. Vi opdager i første omgang ikke fejlen og betaler således en regning for genboens lejlighed. Da vi opdager fejlen ved modtagelse af 2. regning på genboens lejlighed kontakter vi Trefor med det samme per telefon og efter aftale afviser vi regningen på de 2037 kr - OG vi bliver garanteret at pengene naturligvis hurtigst muligt vil blive refunderet! Vi får ingen penge tilbage men modtager regninger og rykkere på genboens lejlighed igen og igen, trusler om retslig inkasso osv!
Vi betaler vel og mærke alle de regninger der hører til lejligheden vi selv bor i.
Det er nu snart et år siden vi modtog den forkerte regning og vi er ikke kommet videre. Vi har haft utallige telefoniske kontakter med kundeservice og vi bliver hver gang lovet at der vil blive bragt orden i sagerne meget hurtigt. Vi er flere gange blevet lovet at vi vil blive ringet tilbage i løbet af dagen- vi hører aldrig mere fra kundeservice. vi har taget skriftlig kontakt flere gange men får blot mail tilbage om at vi kan forvente en længere svartid end vanligt.
Vi er frustrerede og kede af at skulle bruge så lang tid på at få styr på et så relativt simpelt problem! Vi står endnu i uvished om hvornår vi kan slippe for ugentlig kontakt med Trefor for at få "sagen" afsluttet!

Reply from TREFOR A/S

Vi beklager den lange ekspeditionstid. Vi har haft nogle udfordringer med at få sagen løst på en hensigtsmæssig måde. I løbet af nogle ganske få dage vil du modtage en opgørelse og en check.
Kontakt Juridisk Afdeling, hvis du ønsker yderligere information.

Nye svar hver gang vedr. samme problem og stadigt ingen løsing

I forbindelse med at vi skulle flytte til en ny adresse, ringede jeg til Trefor kundeservice for at høre om hvor hurtigt de kunne levere bredbånd/tv til vores adresse efter bestilling, fik at vide at det kunne leveres fra dag til dag. Fik ligeledes at vide at der kunne leveres Waoo-forening på adressen og spurgte i den forbindelse om der var brug for tv-bokse til hvert enkelt rum, svaret var at fiberboksen var klar til Waoo-forening og at der ikke var brug for tv-bokse i alle rum, samt at signalet kunne fordeles til rummene direkte fra fiberboksen. Kort før vi ønsker etablering, så ringer jeg for at bestille, så kan det pludseligt ikke lade sig gøre at bestille på den nye adresse, fordi vi har obligatorisk Waoo i lejligheden vi er fraflyttet. Jeg skriver efterfølgende til Trefor, og nu kan det godt lade sig gøre at blive etableret alligevel og jeg får en ordrebekræftelse, samt en skrivelse om at det blev etableret på samme dag som jeg lavede bestilligen. På etableringsdagen tester vi det, det virker ikke. Jeg ringer den førstkommende åbningsdag til Trefor. Ved 1 opkald får jeg at vide at de vil prøve at bestille produkterne på ny og at det vil virke efter 2 timer, det virker ikke. Jeg ringer for 2 gang, og gør opmærksom på at det endnu ikke virker, medarbejderen vil undersøge det nærmere og vil vende tilbage. Da jeg ikke hører noget indenfor 2-3 timer, så ringer jeg til dem igen for 3 gang, medarbejderen undersøger det og svaret er at er generelle problemer i området og at det er årsagen, i mellemtiden kan medarbejderen dog etablere midlertidigt internet, det fungerer. Efterfølgende ringer medarbejderen jeg talte med 2 gang tilbage og fortæller at der skal en tekniker ud for at opsætte en ny fiberboks, da vores nuværende ikke kan bruges med Waoo-forening og at det er årsagen til at tv-delen ikke kan aktiveres. Teknikeren kom ca. en uge efter og har installeret boksen i dag. Jeg tjekker efterfølgende om tv-pakken nu er etableret, det fungerer stadigt ikke. Jeg ringer til dem og det første medarbejderen vil gøre, er at lave en bestilling af Waoo-forening på ny, da foreningsproduktet ikke er aktiveret, jeg fortalte medarbejderen at denne løsning var afprøvet før unden held før boksen blev udskiftet, og jeg oplyste om at boksen var blevet udskiftet idag, da dette skulle være årsagen til at de tidligere bestillinger ikke var blevet aktiverede. Hun indså at en nybestilling ikke vil virke, og svaret var at det er en blokering i deres system der nu er årsag til problemet. Jeg har stadigt ikke fået leveret tv-pakken endnu og det kan der først ses nærmere på i morgen.

Ja forløbet taler vidst for sig selv.

/d.26.3.
Trefor har godt nok skrevet at det er løst og det virker. Det gør tv-signalet ikke. Derfor har jeg hertil aften ringet til Teknisk Support, nu er den nye forklaring at der mangler en fysisk kabling til min adresse for at aktivere tv-signalet.

/d.28.3.
Sagen er nu løst. Det var et knækket kabel i en brønd der bl.a. var årsagen til problemerne.

Reply from TREFOR A/S

Sagen er løst, og alle dine produkter virker i løbet af en times tid. Vi håber du bliver rigtig glad for produkterne, og vi beklager de tekniske vanskeligheder vi har haft, der har forsinket sagen for dig.

Bare giv andre skylden

Helt ærlig hvad hulen bilder i jer ind , for jeg ved ikke hvilken gang har vi modtagen en rykker men ingen første regning .
Dette har været galt mange gange og hver gang 100 kr i rykkergebyr , sidste gang blev vi lovet at fejlen ville blive rettet og at fejlen lå hos jer .
I dag er beskeden så en anden fra en af jeres meget uforskammede ansatte der skyder skylden på post danmark , det er hver gang vi ingen regning får men rykkeren får vi . Hvad tror i egentligt selv at vi er total dumme ??

Reply from TREFOR A/S

Vi vil meget gerne i dialog med dig, så kontakt venligst Juridisk Afdeling, og giv os mulighed for at slette eventuelle uberettigede rykkergebyrer.
Det er ikke vores hensigt at genere vores kunder.

Elendig kundeservice

Vi er for nylig blevet kunde hos Waoo og skulle i den forbindelse have porteret vores telefonnummer over til Waoo. Vi fik fra vores tidligere telefonselskab besked om, at dette ville ske d. 10/3. Vi hørte intet fra Waoo. Den 10/3 tilsluttede vi så vores telefon til fiberboksen. Der var ingen forbindelse. Jeg sendte så en mail til Trefor. Den 12/3 rykker jeg for et svar. Jeg rykker igen for et svar d. 13/3 og får så endelig at vide, at de ikke har fået aktiveret vores telefonnummer. Dette vil blive gjort indenfor en time. Men telefonen virker stadig ikke. Jeg sender dem derfor igen en mail d. 13/3. I dag d. 14/3 har jeg stadig intet hørt fra Trefor, selvom jeg har sendt dem yderligere et par mails. Jeg har også forsøgt at ringe til dem, men kan ikke komme igennem.

Der er nu gået en uge, hvor vores telefon ikke har virket. Vi ved ikke, om det er hos os eller hos Waoo den er gal, for vi får ingen tilbagemeldinger.

Det virker lidt som om, at Waoo er mere interesseret i at skaffe nye kunder end at servicere dem de har.

Reply from TREFOR A/S

Vi vil gerne i dialog med dig.Kontakt Juridisk Afdeling,og vi vil gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe dig.

Undgå tv tillægspakker

Jeg har nu dags dato valgt at opsige min tillægspakke på mit waoo tv. Pakken koster 70 kr i måneden og nu skal jeg så betale 200kr i gebyr for at pille den af. Magen til røvrenderi har jeg ikke været ude for. Jeg synes det er noget svineri, at de tager sådan et gebyr. Det er knap 25% af den årlige pris ! Og jeg blev ikke oplyst om dette i telefonen da jeg valgte pakken. Er meget skuffet over dette!
Jeg er en god kunde ved Trefor og ligger nok 25.000kr ved dem om året! Det her er så takken - usmageligt!

Vil ikke anbefale tv fra Trefor!

Hilsen den meget skuffede kunde.

Reply from TREFOR A/S

Opsigelse af tillægspakke koster ikke noget.Vi beklager, at du er blevet fejlinformeret,og glæder os over, at vi d.d. har fået misforståelsen bragt ud af verden.

Regnskabsafdelingen total uforskammet

Efter sidst at have modtaget kæmpe regninger fra tidligere lejemål, ja så står den vist på det samme i min nye. Ikke nok med at jeg har fået en regning på 600 kr for at flytte installations nummer, ja så modtager jeg alt for store regninger. Tre-for er pisse ligeglade og truer med fogden lukker hvis man ikke betaler. Den går bare ikke her da jeg nu agter at påstå direkte fejl/bedrageri fra tre-for`s side. Jeg kender enkelte der arbejder ved tre-for og kender så udemærket deres arbejdsgang. Uanset om jeg sender mails ender det med en ubehøvlet forsyningsmand står ved ens dør og kræver adgang. Jeg smed ham ud igen og vil have ryddet op i det her svindel og uforskammethed. Kommer der ikke styr på tingene ila en uge går jeg videre med forbrugerstyrelsen samt udtager en stævning på tidligere og nuværende lejemål... Den mest ubehøvlede er sgu hende der Karin....føj siger jeg bare..

Reply from TREFOR A/S

Det er vanskeligt at tage stilling til, helt konkret, hvad klagen går ud på. Hvis du ønsker yderligere dialog, er du velkommen til at rette henvendelse til Juridisk Afdeling.

Det er første og sidste gang jeg er kunde hos TREFOR.

De bliver ved med at sendte rykkere for regninger jeg har betalt. Det gælder både for regninger med el og varme. De har eksempelvis lige sendt en rykker for en regning jeg har betalt til tiden selvom jeg i denne uge har snakket i telefon med dem hvor jeg gjorde dem opmærksom på at det var sket gentagende gange.

Men ikke nok med det så smider de også en rykker i min postkasse på 400 kr. uden at de har meldt deres ankomst, og ja så er det jo klart at jeg ikke er hjemme kl. 12 midt på dagen når de ikke har hverken ringet eller sendt et brev om at de kommer for at tjekke målere.

Reply from TREFOR A/S

Du bedes kontakte os, da vi gerne vi i dialog med dig, bl.a. fordi vi kan se, at vi ikke leverer el på adressen. Du er velkommen til at rette henvendelse til Juridisk Afdeling.

GLEMTE AT FORTÆLLE AT DET KOSTEDE 1000 KR EXTRA FOR AT FÅ ANTENNEKAPEL

Vi blev anbefalet Trefor fremfor TDC. Så jeg fik en opringning fra Trefor hvor der så blev bestilt Bredbånd med TV og Ínternet. Fik at vide at det ville tage 2 måneder at få fiber boxen installeret, hvilken var fint da der var rigelig tid til at annullere TDC. Ugen efter ringer det på døren og en instalatør fra Trefor spørger om det er iorden at de kommer dagen efter og installerer (fordi de aligevel skal installere ved naboen), hvilen er ok på trods af at vi ikke har fået afmeldt TDC. Alt bliver installeret dagen efter og jeg spørger teknikeren og ikke han skal få vores fjernsyn til at virke, men han siger at det er en anden service der skal bestilles. Så jeg ringer til Trefor og får at vide at det koster 1000 kr extra at få et antennekabel ført ned til fiberboxen. Jeg må indrømme at jeg blev rimelig vred da det overhovedet ikke blev nævnt da jeg købte pakken. Computeren virker super fint og jeg har aldrig været mere tilfreds, men vores Apple TV kan ikke fange signalet fra fiberboxen. Vores aftale med TDC er ikke blevet afmeldt endnu, pga at det er den eneste måde vi kan se TV og Apple TV på.
Da jeg ringede til kundeservice hos Trefor, fik jeg at vide at sådan var det. Og da jeg ville annullere TV på grund af at jeg ikke vil betale 1000 kr mere, fik jeg at vide at vi har 1/2 års opsigelse selvom det ikke er oppe at køre.

Stor fejltagelse at vi skiftede til Trefor.

Reply from TREFOR A/S

Vi beklager, at du mener, at du ikke har fået de rigtige informationer ved køb af tv-produktet. Produktet er sagt op pr. 28.2.2014,og det glæder os, at du er yderst tilfreds med Internettet.

føler mig snydt

Tog flere måneder før det kom op at køre. Opsat i 3 etaper. Bestilte i okt. 2013 først i gang og oppe at køre i uge 7 2014
14 dage efter vi bestilte var min mand og en kammerat på messe, her fik min mands kammerat tilbudt eksakt det samme som os, han fik bare også 500,00kr på en check til Kolding Storcenter, hvilket min mand kommenterede på, men sælgeren var ligeglad. Så her gælder prisgaranti åbenbart ikke.
Synes heller ikke jeg kan mærke den store forskel fra stofa net til waoo. Sælgeren lovede stor forskel på hurtighed, den er så udeblevet hos os.

Reply from TREFOR A/S

Efter at vi har talt sammen pr. telefon, håber vi, at diverse misfortåelser med hensyn til bestilling af produktet er afklaret. Hvis der er tekniske problemer, er i velkommen til at rette henvendelse til Teknisk Support via vores hjemmeside www.trefor.dk.

109 DAGES LEVERINGSTID!!!!!! UACCEPTABELT.

Min oplevelse med waoo er ikke så god må man sige, Jeg køber mig et hus midt i vejle og glæder mig over at kunne få fibernet så jeg bestiller det med et af de tilbud de nu har, snakker med kundeservice der guider mig rigtigt som de nu skal. Desværre "af en eller anden grund" kunne de først tilmelde fiberen til adressen nar vi var flyttet ind...? nå sådan måtte det jo være så vi blev tilmeldt den 27oktober 2013. damen i salgs afdelingen siger så at der er 6-8 ugers leverings tid.... hvilket jeg godt nok synes er lidt lang tid men takker alligevel ja, det er jo ret hurtigt net. hun siger at der inden længe vil komme en mærke op hvor fiberen skal gå ind i huset, det går også ret hurtigt 10 dage eller sådan noget, og jeg tænker at så kommer der vel også snart nogen og laver resten, men nej. vi venter og venter, og bliver godt irriteret, så da der er gået de 8 uger som hun sagde ringer vi til trefor, som er vores leverandør, og de beklager selvfølgelig og vil sætte en på sagen med det samme, det sker så heller ikke. vi ringer igen men med samme resultat, og så ca 14 dage efter vi ringede første gang har der været nogen at grave fiberen ned, endelig tænker jeg men jeg undre mig lidt over ikke at have hørt noget om at de kom eller hvornår det bliver tilsluttet, efter ca en uge har der så været en 3 teknikker og sætte en rulle fiber ledning på den der stak op af jorden, igen tænker jeg endelig men nej. der går lidt tid og jeg ringer og de siger bare jaaa, de har travlt og kommer så hurtigt de kan osv osv og vi hørte snart fra dem.... men nej ingen opkald. ugen efter ringer vi igen, jaa vi hører snart fra dem men nej ingen opkald, og vi begynder at snakke om hvorvidt det er en dårlig ide at have bestilt det. vi ringer flere gange igen men det er den samme smøre, og pludselig siger en af dem at de altså fast har 8-12 ugers leveringstid og det har det altid været. Sjovt nok har en bekendt haft samme problem og han blev lovet 4-6 ugers leveringstid. de mener også at det jo er fair nok det tager længere tid når det er vinter..... vinter?! det har jo slet ikke være vinter, det har frosset 3 nætter..... endelig lover de at nu sætter de et haste mærke på vores sag og de ringer ugen efter men nej heller ikke. jeg ringer så til waoo´s hoved kontor og tænker de må være hovedet af slangen de må da bestemme et eller andet og have styr på deres leverandører, eller i det mindste kunne give en form for rabat for vente tiden, men nej hun kunne slet ikke gøre noget det var kun leverandøren, "jeg kunne prøve at sende en mail siger hun" flot, med hvilket net frøken..... lige efter ringer jeg igen til trefor, fast besluttet på at er det ikke sat op inden ugen er omme annullere vi ordren, men sjovt nok fik jeg slet ikke brug for at true med det, hun kunne godt se at de havde lovet det den sidste uge, så hun stillede mig ned til fiber afdelingen, i den afdeling fik jeg fat i en der sjovt nok også liiige skulle til at ringe til mig og aftale tid, så det blev lagt ind 2 dage senere. men hvad er det for et firma der sætter sig ned og laver en forretningsplan der hedder at levere fibernet og så bruge 3,5 måned på det....... det jo sindssyg dårlig service jeg er med på at trefor har andre opgaver men så må de ansætte flere folk, og så ikke tilbyde nogen form for kompensation for vente tiden, er endnu dårligere service. det helt sikker at min lunte er så kort at bliver der de mindste problemer med tv eller net, så opsiger vi vores abonnement. Den samme anmeldelse har waoo selvfølgelig fået..

Reply from TREFOR A/S

Vi beklager, at vi er kommet så dårlig fra start hos dig. Vi har haft nogle udfordringer i forbindelse med gravearbejdet, hvilket vi burde have fortalt dig. Kommunikationen har ikke været god nok fra vores side.

Abbonnement???

På min sidste opgørelse bliver der opkrævet abb. for hele 2014.
Hvad er det jeg betaler for?

Næsten 800 kr. er dælme mange penge på én gang når man er arbejdsløs!!!!

Reply from TREFOR A/S

Abonnement er bl.a. omkostninger til administration i forbindelse med afregning,samt driftsomkostninger på måleren.

Du er velkommen til at rette henvendelse til os for eventuelt at få en betalingsaftale over 3 gange.

regning fra lejlighed jeg ikke i!!!

Virkelig ringe selskab. Er blevet opkrævet en regning fra en lejlighed jeg ikke bor i, for et kvartal i november 2013. Jeg har IKKE boet der i det kvartal, jeg flyttede fra lejligheden i juni 2013, hvorefter ny lejer flyttede ind to uger efter. Da jeg kontakter trefor siger de at det er fordi den nye lejer ikke har meldt flytning, så derfor hæfter jeg for den regning, OG at jeg selv skal prøve at snakke med den nye lejer og høre om han vil betale. Det går han med til, indtil han kontakter jer : han fortæller at han ikke har meldt flytning, men har boet der i de måneder jeg blev opkrævet, HVOR i så siger at det er mig der hæfter for den. Så han nægter at betale nu efter i har sagt det... plus at i siger at jeg ikke har meldt flytning ligepludselig da jeg ringer for 5 gang, og jo det har jeg gjort! Og hvis jeg ikke havde, så er det stadig ham der har brugt strømmen, og burde betale for den! Jeg betaler aldrig den regning, jeg betaler ikke for en andens strøm, og et sted jeg ikke har boet i flere måneder. Kan VIRKELIG ikke se problemet i hvor svært det er at sende regningen til ham, når han HAR sagt til jer at han har boet der i den periode... så ringe service, har aldrig oplevet noget lignende. Arbejder selv for et elselskab som ligger i top 5 på denne hjemmeside - og dette har jeg aldrig været ude for... måske en grund til at i ligger så lavt her...

Reply from TREFOR A/S

Vi vil meget gerne i dialog med dig, så vi kan få klarhed over, hvilken adresse det omhandler.

Du er velkommen til at rette henvendelse til juridisk afdeling, hvorefter vi vil forsøge at hjælpe dig.

Regning fra 2 år gammel lejlighed

For det første er de 3,7 stjerner trefor ha fået i bedømmelse her inde helt på sin plads, måske også for højt!

Jeg flytter ud af en lejlighed da jeg er gået fra min daværende kæreste, bor ved min far et halvt år, flyttet ind på en ny adresse i et år, hvor jeg modtaget regninger fra trefor som jeg burde. Nu er der gået halvandet år siden jeg boede på den adresse handler om. Min daværende kæreste flytter fra lejligheden vi boede i, jeg modtaget så en regning på min nye adresse, som er den 3. Adresse siden jeg boede med min daværende kæreste, den regning betaler hun naturligvis da det er hendes forbrug, hun nævner også at jeg ikke skal stå på de regninger da det er 2 år siden jeg har boet der, det er helt ok lyder det fra trefor. Dog så efter tre måneder kommer der endnu en regning som jeg heller ikke har noget med at gøre, men som nole nye lejer i lejligheden burde betale. Det kan trefor dog ikke hjælpe med og bliver er med at sende regningen med rykker og truer med inkasso.

FØJ! Tre-For er det vævreste firma jeg har været i kontakt med, deres service medarbejde man ringer til er så ubehøvlede og flabet! Kunne jeg give minus stjerner, havde jeg gjort det.

Reply from TREFOR A/S

Efter at vi har haft en god snak i telefonen, forventer vi at sagen er løst til din fulde tilfredshed.

jeg synes trefor er okay

jeg synes at trefor er godt nok men jeg syns godt det må være lidt billigere i el

god service.

Jeg har absolut intet at klage over med trefor.

Forfærdeligt fusk!

Jeg synes det er utroligt at deres kundeservice sælger mit et produkt i oktober måned hvor jeg får afvide at det bliver med månedsbetaling, for så at opdage at det stadig kommer i kvartalsbetaling. Jeg kan kun advare ALLE på det kraftigste fra trefor. Samtidigt synes jeg det er besynderligt at på trods af at jeg er hjemme 2 gange i ugen i 2 timer - i den resterende tid er alle stikkontakter slukket - kan modtage en regning 3 gange højere end i den lejlighed jeg bruger til daglig. Trefor er for mit vedkommende svindel og humbug, og jeg kan ikke vente med at skifte leverandør.

Reply from TREFOR A/S

Det er beklageligt, hvis du har fået oplyst, at vi opkræver månedsvis. Det er ikke tilfældet. Vores kunder afregnes kvartalsvis.Du er tilmeldt 2 installationer hos os.Det kan måske være grunden til, at dine regninger er så høje. Hvis du ønsker dette ændret, bedes du rette henvendelse til os. Du er velkommen til at kontakte kundeservice eller juridisk afdeling.

Perfekt fiber- og problemløsning

Jeg har haft en fiberløsning med internet og ip-telefoni fra Tre-For i godt 3 år. Har kun oplevet få udfald, enkelte som følge af strømafbrydelse og enkelte andre, som blev løst hurtigt og til fuld tilfredshed. Har anvendt internettet som hjemmearbejdsplads, og det har virket perfekt og meget bedre end den tidligere internet-løsning, jeg havde via kobber. Jeg kan derfor kun anbefale løsningen.

Venter stadig på at få vores fortov lavet

Vi fik i oktober mdr. lavet nyt vand, med nye vandrør, hvorved vores fortov skulle graves op, også en del af vores indkørsel blev gravet.. Det er nu 2 mdr siden og hullet er ikke blevet lukket endnu, vandrør og ledninger ligger frit fremme, og hullet bliver bare større og større, hvilket gør vores indkørsel nu ikke kan benyttes.. Kontaktet Tre-For men vi venter stadig på at kunne benytte vores indkørsel, og vores hul bliver bare større og større.. Det er fandme godt nok ringe!!!

Reply from TREFOR A/S

Vi håber,at vi har løst sagen tilfredsstillende, og fået misforståelserne ryddet af vejen.

TREFOR A/S Details

TREFOR er et privat multienergiselskab, som omsætter for op mod 2 mia. kr. om året. TREFOR er én af Trekantområdets største arbejdspladser med ca. 530 medarbejdere. Vi tilbyder energirådgivning, sælger el og naturgas, sælger og monterer solceller, jordvarmeanlæg og varmepumper, løser installationsopgaver inden for el, vvs, ventilation, fiberteknik, automatik, klimastyring og køleteknik over hele landet - og leverer el, fjernvarme, fibernet og rent drikkevand til Trekantområdet og Fyn. TREFOR går foran i hensynet til miljø og ressourcer og er aktiv i udviklingen af fremtidens klimavenlige energiteknologier.

Visit TREFOR

Call us on: +45 70 21 11 00