Trek Aalborg reviews

Trek Aalborg reviews

8.4

professionel team og kanon god service;-)

Kan stærkt anbefale at handle i Trek. En butik hvor man får professionel hjælp og kanon god service;-) Havde købt en fed racer cykel for knap to uger siden, blev så kørt ned og fik cyklen total skadet:-( samme dag stod de klar men en ny cykel.Det kalder jeg God service Tusind tak til team Trek;-);-)

Super god service og fantastisk cykel :)

Jeg er så glad for min nye cykel fra Trek Aalborg. Den er kører optimalt og der er virkelig kælet for detaljerne. Man kan både se og mærke at det er utrolig god kvalitet. Kunne ikke være mere tilfreds! De kan varmt anbefales :)

Bedre service og interesse i at hjælpe med til at finde den helt rigtige løsning skal man lede længe efter. Jeg kan kun give Trek Aalborg mine bedste anbefalinger!

Bedste cykelhandler jeg har handlet i: "Modreaktion til Jesper. "

Det her er første gang jeg nogensinde har lavet en anmeldelse, af noget på Trustpilot, og det kommer som modreaktion på den negative kommentar jeg lige har læst fra Jesper, da jeg på ingen måde er enig i hans kritik om at det er et dårligt sted at handle. Tværtimod. Derfor vil jeg lige give mit eget indtryk.

Jeg er på nuværende tidspunkt, på min tredje Trek cykel, og den første fra Aalborg - hvilket jeg på ingen måde har fortrudt. Jeg har aldrig følt mig i så trygge hænder. Jeg får ærlige svar på mine spørgsmål, og endnu bedre svarer de igen med spørgsmål jeg ikke selv havde overvejet. Jeg dyrker cykler meget, og har derfor en helt okay viden omkring cykler, men det bedste ved deres måde at håndtere mig som kunde, er at nå vi diskutere et potentielt salg af udstyr, eller som da jeg købte min cykel hos dem, så forsøger de ikke at sælge mig det dyreste og det "bedste", men derimod tilpasser de sig mit behov, og forklarer mig ærligt hvordan det hænger sammen, og hvad det er jeg betaler for i de forskellige varer. Min nuværende cykel er perfekt til mit behov, og det er det bedste køb jeg nogensinde har gjort mig.

Da jeg samtidig cykler meget, har jeg gjort flittigt brug af deres service, i forbindelse med vedligeholdelse mm. Prisen lander altid omkring det aftale, og hvis der er noget som de ikke har beskrevet, så ringer de og snakker med mig om det. Det lyder måske som en selvfølge, men jeg har for tit oplevet det anerledes.

Jeg syntes det er forfriskende at handle med folk der virkelig går op i deres arbejde, og som ønsker at give mig de bedste muligheder til rådighed.

Jeg har derfor ikke handlet der for sidste gang.

Fantastisk butik i nyt designe

Super friske unge fyrer. Fantastisk team der samlede og klargjorte min nye Trek Cali Sl 29" mtb, allerede samme eftermiddag jeg købte den.

Fantastisk butik og den bedste kundeservice

Jeg har købt mange cykler med i Trek Aalborg og har fået den bedste service. Priserne er i top og kvaliteten er den vildeste;)

Jeg kan varmt anbefale stedet;)

Mvh Martin Uttrup

Godt tilfreds

Jeg har flere gange været i butikken for at købe reservedele til min TREK 9.8 MTB.
De har altid stumperne hjemme, og der er god betjening ved disken.
Når man kigger rundt i butikken bliver man kontaktet af personalet, som virker hjælpsomme og villige til at svare på spørgsmål.
Priserne på reservedele er i et rimeligt leje, i forhold til udenlandske webshops er prisen på niveau.

Fine cykler og god betjening

Har købt flere almindelige og high-end cykler host Trek Aalborg.
Senest en Domane 6, kort og godt den bedste cykel jeg nogenside har ejet.
God rådgivning og service med cykel fit og indstilling af cyklen.
Kan varmt anbefale Domane der med sin silkebløde komfort har gjort at jeg i år har cyklet dobbelt så meget som tidligere.

God service og dygtig mekanikere

Hej jeg vil gerne lige give drengene i Trek Aalborg thumbs up. Jeg kører selv triatlon, Downhill og sidst lidt xc... Jeg har 3 cykler og har altid brugt værkstedet i Trek butikken i Aalborg. Jeg har til dags dato ikke været i butikken med en af mine cykler uden at gå der fra glad, med en cykel der er blevet fikset.

Kan Anbefales

Vi er 2 voksne og 2 børn i familien, og har alle købt Trek mountain bikes fra Trek Aalborg. Det er de bedste cykler vi nogensinde har haft. Vi fik god service og peronalet er smilende og virker søde. Vi ville bestemt bestille vores cykler hos Trek Aalborg igen næste gang.

HOLD JER LANGT VÆK

Den værste service jeg nogen sinde har oplevet.

Sådan - Vi tager 25 kr. i kortgebyr. Urimeligt!

Kigger på en ellers super fed hjemmeside - dog kan jeg ikke ringe til dem. De vil åbenbart ikke forstyrres så jeg prøver på mail - ingen svar.
Finder dog den lille magnet som jeg mangler på hjulet så jeg kan måle hastigheden når jeg cykler. Den koster 79 kr. Fair nok tænker jeg. Den er nok god.
Betaler og overser såvel det "lille" kort gebyr og fragt prisen. Dagen efter får jeg min pakke, pakket pænt og forsvarligt ind. Inden i den lille kasse finder jeg en meget lille pose med en lille magnet og en umbraco nøgle. Ok. Nu ser jeg så på min ordreseddel, at jeg har betalt hele 69 kr. i fragt på noget som kunne være sendt som et maxibrev til 7,85 kr. (Det kostede det mig at returnere den)
Så tager de hele 25 kr i kort gebyr når jeg betaler med mit Mastercard Direct. Det er helt urimeligt og dækker langt de faktiske omkostninger et firma har ved at tage mod dette kort og det er vist ikke tilladt.
2 dage efter returneringen af den lille magnet bliver jeg krediteret de 173 kr. Tak for det og det skal I have ros for.
Men jeg synes jeg mangler at høre fra jer og de spørgsmål jeg har stillet på mailen, men I har nok for travlt til at tage jer af så lille en kunde som mig.

Jeg skal nok lade være med at forstyrre jer mere!

Den fedeste cykel leveret med den bedste service!

Er lige blevet den heldige ejer af en Speed Concept 9. Da jeg bestilte cyklen, fik jeg 4 timers opmærksomhed i butikken - her prøvede jeg cykler, designede cyklen og fik svar på alle de spørgsmål, jeg stillede.
Da cyklen kom, manglede der heller ikke noget. Mekanikeren, som egentlig ikke havde tid til at samle den, da det passede mig, fandt alligevel tid til det, så jeg kunne få den med hjem med det samme. Endda selvom bestikkelsen i form af kage først kom efter aftalen var lavet :)
Jeg har nu kørt mit første 3 timers pas på cyklen og den er fantastisk.
Kan varmt anbefales!

Sterk anbefaling ved kjøp av high-end sykkel

Jeg kjøpte en TREK Madone 7.9 SRAM RED levert av Trek Aalborg. Madone 7.9 er toppmodellen til TREK og jeg forventer da tett og god oppfølging fra butikken. Oppfølgingen fra Trek Aalborg var upåklagelig og sykkelen ankom tidligere enn estimert. Ved avhenting og innkjøring var servicen fra TREK Aalborg meget god, og sykkelen hadde perfekt giring fra første tråkk. Meget godt arbeid fra verkstedet, og meget god hjelp med Project 1 av Jens Vilman.

Stort sortement og god service.

Jeg kan varmt anbefale Trek Aalborg. Jeg har flere gange købt varer i butikken og fået god service. De skaffede mig bl.a. en damecykel, som jeg ikke kunne få i andre butikker.

Sublimt udstyr og suveræn service

Jeg kan varmt anbefale Trek Bicycle Store Aalborg!

Først og fremmest er Trek Speed Concept den bedste cykel jeg nogensinde har siddet på. Den er flot, let og ekstrem aerodynamisk. Specielt styret er helt fænomenalt. Sjældent har jeg kunne sidde så lavt uden at få spændinger i nakke og skuldre.

Cyklen er perfekt til triathlon. Jeg kørte for nyligt min første halvironman på Trek's Speed Concept 7.8, hvilket på alle måder var en positiv oplevelse. Jeg følte mig godt tilpas på cyklen alle 90 km og var derfor i stand til at holde min hastighed hele vejen.

Derudover har jeg personligt kun modtaget god service fra Trek Aalborg. Cyklen blev leveret i samlet stand til min dør og jeg fik mulighed for at stille alle mine spørgsmål både før og under leveringen.

Den efterfølgende kontakt med butikken har ligeledes været en positiv oplevelse. De virker oprigtigt engagerede i, at de atleter, de handler med får en god oplevelse med deres nye cykler.

Alt i alt vil jeg klart anbefale Trek bicycle store Aalborg.
/Simone Friis

Flere gange god service

Har bestilt fra dem flere gange og fået en god pris og god service. Har afhentet mine varer i butikken.
Trek Aalborg

Reply from Trek Aalborg

Tak Michael,
Vi håber at se dig igen :)
/Jens

Ignorer web-bestilling

Bestilte en cykel online til afhentning, der stod til at være på lager. Fik lynhurtigt en automatisk ordrebekræftelse, hvor der bl.a. stod at jeg ville få en e-mail når den var klar til afhentning. Da jeg ikke hørte mere efter en uge, skrev jeg og rykkede for en status. Nu er der gået et par dage igen, og kan vist godt se jeg er endt i samme sorte hul som flere andre anmeldere... :-(

Og hvorfor har jeg så ikke kun givet dem 1 stjerne? Jo, de har da trods alt ikke hævet penge fra mit Dankort... :-)

Dårlig service

Købte en speed concept 9 serie ramme med tilbehør, men det blev på ingen måde den positive oplevelse jeg havde forventet.

Vil ikke trætte med hele den lange lidelseshistorie, men blot nævne en række punkter der intet har med kundeservice at gøre, og som burde få andre potentielle kunder til at holde sig langt væk. Især når det er ejeren af forretningen der handles med. Og det er det desværre typisk når det handler om high-end produkter.

1. Undlader bevist at svare på mails, hvis du stiller for mange spørgsmål til det produkt du vil købe. (Fik i en mail bekræftet, at han bevidst havde undladt at svare, da han mente at mine mange spørgsmål var useriøse).

2. Meget lille/ingen forståelse for, hvis man ikke er så godt inde i termerne for hvad produkterne og enkeltdelene præcis hedder. Og desværre heller ingen forståelse for, at jeg kun meget begrænset forstand på at skrue high-end cykeldele sammen.

3. Lover i telefonen, at jeg kan starte med et bikefit hos hans partner, der derefter sender målene til Trek forretningen med det formål, at jeg får et rammesæt der er passer mig ved leveringen. Jeg betaler over 2000kr for et fit, men da jeg modtager rammen og de øvrige dele er intet samlet. Hævder efterfølgende, at de dele jeg har købt slet ikke kan fittes- der skal man have hele cyklen lyder forklaringen nu.

4. Lover pr. sms personlig levering, men bliver pludselig forsinket og sender i stedet en anden, der ikke kan svare på nogen af de spørgsmål jeg har, da jeg kan konstatere at rammesættet ikke er samlet.

5. Skriver i sms-udveksling, at jeg har købt en cykel, men da jeg efterfølgende henviser til Treks leveringsbetingelser, hvori der står at alle cykler kommer samlet, så den passer præcis til kunden, ja så har jeg pludselig ikke købt en cykel alligevel. Nu er det bare et rammesæt.

6. Står efterfølgende hårdt på, at jeg selv skal samle cykeldelene, og tilbyder ingen service/hjælp til dette. Lover at maile en manual. Det sker aldrig.

7. Har købt for 30.000kr, men får ikke tilsendt nogen kvittering på købet. Den har jeg en uge efter endnu ikke modtaget.

Konklusion: Det har været den mest ubehagelige købsoplevelse jeg nogensinde har haft. Og så er der endda mere end det ovenstående til historien. Jeg vil kraftigt fraråde andre at handle med Trek-Aalborg.

Bestilte en vare, og hørte aldrig andet.

Bestilte et hjulsæt, og valgte heldigvis bankoverførsel.

Jeg fik en bekræftigelsesmail, og her stod der bare at jeg skulle overføre de ca. 9000 kr. til kontonummeret.

Der var noget jeg ikke forstod på den bekræftigelse jeg fik (bl.a. om jeg skulle skrive et ordrernummer på overførsel eller hvad), og hvad der præcis fulgte med hjulsættet.

Jeg hørte aldrig noget fra butikken, og jeg er da glad for at jeg ikke bare overførte pengene.

På deres hjemmeside står der under "Telefon" at de vil kontaktes over mail. Og når de så ikke svarer, så stoler jeg simpelthen ikke på butikken.

Trek Aalborg Details

Visit Trek Aalborg