Trekosten reviews

Trekosten reviews

6.2

Fantastisk lækker mad og god betjening

En absolut anbefalelsesværdig restaurant med lækker mad, god betjening og en hyggelig atmosfære.

Jeg har nu spist på denne restaurant op til flere gange med både venner og familie i særlige anledninger, og jeg bliver ved med at komme igen. Alle gange har jeg - og dem jeg har spist sammen med - været lige begejstret.

Jeg er meget overrasket over at de de enkelte meget dårlige anmeldelser af Trekosten her på Trustpilots - jeg kan slet ikke på det til at passe med mine egne oplevelser. Jeg har kun ros til denne restaurant.

Som altid: en supergod oplevelse.

Vi har været på Trekosten flere gange og kan slet ikke forstå de ekstremt negative anmeldelser. Vores oplevelse af Trekosten er, at det er et dejligt sted med venlig og omhyggelig betjening og god mad. Tjeneren kom flere gange og spurgte, om vi var tilfredse, og det var vi!

Gode rammer god betjening og et godt måtid

Er det virkelig rimeligt at en enkel mavesur person tilsviner en virksomhed som Trekosten , Har gennem årene besøgt stedet med tidligere og nuværende ejer og altid blevet venligt og godt betjent og spist såvel frokoster som middage med stor tilfredshed

Dårlig oplevelse

Det kan I ikke være bekendt.

Det er tid til at komme videre

Kære Trekosten,
Jeg har igennem hele mit liv kommet på Nivå havn, og Trekosten har i en lang periode været et sted vi fra havnen stolt har kunne referere til. Dette er dog desværre ikke tilfældet længere.
Et hurtigt kig her på Trustpilot bevidner den oplevelse som i giver jeres kunder med hjem, og jeg mener personligt ikke at i kan tillade jer at lade en af nordkystens perler gå ned med flaget på denne måde.
Udsigten samt de lokaler som i bestrider fortjener bedre, og jeg mener det venligt når jeg skriver her at det er tid for jer til at komme videre og væk fra Nivå Havn.
I kunne sagtens redde det faktum at kvaliteten på de ting i serverer på ingen måde hænger sammen med prisen, hvis jeres service havde været tilsvarende den smukke udsigt. Desværre virker det ikke som om i ønsker at give jeres gæster den oplevelse.

Elendig aften hos Trekosten

Dårlig mad og service! :(

Super oplevelse

En superaften med sød og venlig betjening , maden var i særklasse og til fornuftig pris , vores børn blev der "nurset" om og de følte sig som små konger og prinsesser , absolut ikke sidste gang vi besøger stedet og vil anbefale det til andre som vil bruge en friaften på at blive forkælet på både det madmæssige men også personlige plan !!...og nej har ikke aktier i biksen ;0))

Kedelig mad og triviel betjening

Jeg var ude at spise på Trekosten og det var absolut ikke en gastronomisk oplevelse. Maden manglede salt og var kedelig.

Tjeneren var der hverken noget positivt eller dårligt at sige noget om.

Endnu en god oplevelse på Trekosten.

I al den tid Trekosten har eksisteret med de nuværende ejere er vi altid blevet meget godt behandlet og har fået serveret lækker mad af det professionelle personale. Således igen forleden torsdag aften (selvom chefen vist var på ferie :-)

Sur betjening

Uforskammet betjening af middel alderende tjener dame. Gad ikke dele glas rundt på bordet - det kunne vi selv gøre, ikke et smil, sur og tvær. (Bleget hår og fake bruner i ansigtet-så vi de selv hvem tjeneren er...) Hvis det ikke havde været fordi jeg havde udenlandske gæster med, var jeg gået igen. Har båd i havnen, men dette er sidste gang jeg kommer der. Mad var nogenlunde, men det skal jo være en helheds oplevelse.
Marts 2012

Arrogant betjening

Restaurant Trekosten i Nivå kan ikke anbefales. Halvkedelig dyr mad, forkert hovedret og dessert med plastdims i, og uforskammet betjening. Ringe.

Restaurant Trekosten i Nivå

Dårlig betjening i form af en ejer der svarede flabet igen på meget enkle spørgsmål, og meget kedelig og overkogt mad. Vi kan ikke anbefale Restaurant Trekosten i Nivå!

Arne Bilsted

Arne Bilsted ejer af Restaurant Trekosten gav os den dårligste aften vi nogensinde har fået på en restaurant.

Først måtte vi ikke få vores 2-årige søn med ind på restauranten, dernæst måtte han ikke få noget af spise, da han "sikkert ville svine" og sådan fortsatte det hele aftenen.

Vi vender aldrig tilbage til Restaurant Trekosten!

Is Trekosten your company?

TREKOSTEN AB ApS Details

Visit Trekosten