Trend2kids.dk reviews

Trend2kids.dk reviews

8.9

Hurtig og nem webshop

Stort udvalg, men stadig nemt at navigere. Meget hurtig levering og god information.

Service ud over det sædvanlige

Butikken ydede service ud over det forventede, og jeg er 100 % tilfreds. Vil klart handle her igen.

Positiv oplevelse!

Fik nogen gode priser og ikke en finger at sætte på kvaliteten eller leveringen.

Godt sted at handle :)

Hurtig levering og god service!

Jeg har før handlet hos Trend2kids.dk og der var det også uden problemer, og handler meget gerne igen.

Ikke-eksisterende kundeservice (opdateret)

Leveringen af varerne skete til tiden og var som forventet. Havde imidlertid fået en forkert vare og havde derfor brug for at kontakte dem. Dette viste sig at være umuligt.

Hvis man ringer til dem, får man en telefonsvarer, som siger, at man skal sende dem en e-mail.

Hvis man sender dem en e-mail får man denne retur med besked om, at den ikke kunne leveres, da deres mailboks er fyldt.

Jeg har nu forsøgt at kontakte dem i en uges tid og er ved at give op.

OPDATERING:
Virksomheden har fået ny ejer og i den grad opgraderet kundeservicen! Jeg er blevet kontaktet af den nye ejer, og selvom der er gået lang tid siden levering af den forkerte vare, er jeg blevet tilbudt kompensation. Jeg er yderst tilfreds med den nye "udgave" af trends2kids.dk og vil varmt anbefale dem :-)

Ok, men jeg føler mig holdt for nar.

Jeg skrev ang. en vare og fik hurtigt svar, så det startede positivt, men da jeg havde bestilt og ville betale med et specielt betalingskort (som jeg havde tjekket at trend2kids modtog) kunne jeg ikke gennemføre betalingen, så jeg skrev endnu en mail og prøvede at ringe til kundeservice, hvor jeg ikke kom igennem - jeg fik dog svar, at trend2kids havde valgt ikke længere at modtage dette betalingskort. Der gik så seks dage før jeg modtog mine varer og der var flere af de vare jeg havde bestilt, der var udsolgt. Efterfølgende så jeg, at man selv skulle gøre opmærksom på, hvis man ville have besked om udsolgte varer - jeg forstår dog ikke, hvorfor man kan bestille udsolgte varer og føler mig ærlig talt holdt lidt for nar. Jeg vil aldrig handle på trend2kids igen.

Lækre varer og smilende kundeservice

Jeg købte kun varer, der var sat en hel del ned i pris, men alligevel fik jeg gratis levering, hvis jeg blot købte for over 300 kr. Det er da super flot.

Jeg fik så tilsendt en forkert kjole og kontaktede så Trend2kids, der med det samme responderede på min henvendelse. Efter at have sendt kjolen tilbage til Trend2kids, fik jeg tilbageført pengene for kjolen samt fragtomkostningerne, jeg havde til at sende kjolen retur, uden problemer.

Jeg savnede dog at få at vide, når pakken blev sendt afsted fra Trend2kids. Og det kunne også have været rart med en følgeseddel i pakken, da jeg modtog mine varer.

Men alt i alt fik jeg et udmærket indtryk af Trend2kids og vil da helt klart overveje at handle hos dem igen.

Intet at komme efter ;o)

Har handlet her flere gange, og jeg har altid fået varerne hurtigt og i det antal og de størrelser jeg har bestilt. Handler gerne her igen ;o)

Hurtig levering...

Jeg har lige købt et par Småfolk bukser til knægten. Bestilte dem sent om aftenen d. 11 april, og allerede i dag d. 14 april ligger de i min postkasse.

Jeg takker mange gange for den hurtige levering, og varen lever ovenud op til forventningerne.

Karina

super side!!

Hurtig levering, mange gode tilbud. Ikke sidste gang jeg handler der!

super service og lækker shop

kan varmt anbefale alle at handle i shoppen, der er en super service og lækkert tøj..
bestilte mine varer søndag aften, og mandag middag fik jeg mail om at at mine varer var klar, det kalder jeg service, og ydermere at jeg bor i samme by, ku jeg selv hente, det helt i top..
Det er bestemt ik sidste gang jeg bestiller der...

forvirrende medarbejder

Min første indtryk af netsiden var at den var god, og at det var billigt. Så jeg bestilte det jeg skulle. Virksomheden vendte dog tilbage fordi nogen af varende var udsolgt...fair nok tænkte jeg, det kan jo ske. Men det var træls at jeg så skulle betale porto fordi beløbet ikke længere svarede til det beløb der gør at man kan få gratis porto!
Om mandagen indbetaler jeg penge til deres netbank, og de skriver om torsdagen, at de ingen penge har modtaget. Men jeg skriver at jeg har indbetalt dem, og de vender tilbage med " ja det kan vi faktisk godt se. Undskyld"
Varerne ankommer allerede dagen efter, det manglede da også bare!
Mit andet indtryk af hjemmesiden, er at de er forvirrede, og de er tydeligvis ikke vant til at drive en hjemmeside eller forretning. Det er da ikke så svært at opdatere ens lagerbeholdning så den stemmer, og det er da ikke så svært at se om pengene på ens netbank er gået ind? Men det er åbenbart svært for trend2kids. Hvis de er vant til at driveforretning over nettet, så skal de virkelig stramme sig an. Jeg handler dog gerne der igen, for at se om det hele gentager sig.

Super shop <3

Kan kun anbefale denne shop til ALLE!!!!
Lækkert udvalg, gode priser og ikke mindst super fantastisk kundeservice.
Absolut ikke sidste gang jeg handler her:-)

nemt og hurtigt og ofte billigt

Jeg har handle hos trend2kids flere gange, skriver altid i bemærkningen at jeg ønsker besked inden afsendelse, hvis alle bestilte vare skulle være udsolgte.. dette foregår altid uden problemer. Varene er som forventet og de bliver hurtigt leveret også under udsalg.
Trend2kids svare altid hurtig på mine mails :-) også kl 23 om aftenen..
Hilsen Mette-Rie

Fin service

Købte udsalgsvare, som blev leveret fire dage efter bestilling. Var fint gjort opmærksom på lidt længere ekspeditionstid pga udsalget, og har derfor ikke det mindste at udsætte på servicen :)

Meget hurtig levering :)

Jeg har fundet mit nye sted at handle børnetøj :)

Alt perfekt

Jeg har handlet hos Trend2kids.dk flere gange - og altid været helt tilfreds :-)

Udsolgt efter bestilling og forkert leveret størrelser

efter bestilling modtog jeg en ny mail, hvor et af produkterne var fjernet. Kunne så selv regne ud at det var pga. varen var udsolgt. Der var ingen bemærkninger eller information.

Da jeg så modtog mine varer, var noget af tøjet i en anden størrelse end det bestilte.

Fik dog mine penge retur forholdsvist hurtigt efter returnering
Trend2kids.dk

Reply from Trend2kids.dk

Hej Tina

Vi er meget kede af din anmeldelse.

Vi skriver jo alle steder, at I forbindelse med udsalg tages der forbehold for udsolgte varer, og opfordre folk at at skrive hvis de vil vide besked.

Og de er beklageligt at der er sket en fejllevering - alle kan jo lave fejl, og vi gør alt for at rette det efterfølgende.

Trend2kids.dk

ok butik

ok butik, men flere gange har jeg oplevet at det ikke var alle varer der var m når pakken kom, åbenbart udsolgt. ret træls.
De udsender mange nyhedsbreve med "brandtilbud" online lagersalg" "skynd dig" osv, men priserne er de samme i årevis nærmest...

Alt klappede

Købte bord til Trip Trap stol som kom efter nogle få dage. OK hjemmeside med et godt ufvalg. Mulighed for fragtfri levering

Trend2kids.dk Details

NY EJER pr. 13/1 2014! Børnetøj - Flot børnetøj fra Småfolk, Smallstuff, Koin, Wheat, Celavi, Maxomorra, Hust & Claire, Me Too, Next Level, Girl Power - stort udvalg til gode priser. Hurtig levering 1-2 hverdage med Post Danmark.

Visit Trend2kids.dk

Write to: info@trend2kids.dk