Trendbazaar reviews

Trendbazaar reviews

7.2

God Service

Fik god hjælp af dem, selvom jeg ikke købte et produkt af dem, men blot afhentede fra en anden forhandler hos dem. Dejligt overskud.

Ingen problemer...

Så et godt tilbud, hvorefter jeg lagde bestilling på hjemmesiden. Modtog varen med posten efter to dage. Alt i skønneste orden.

glad og tilfreds

Jeg så de havde en rabatkode på facebook, så jeg slog til og fik noget jeg længe havde ønske mig. Min første erfaring hos Trendbazaar var rigtig god og med alle de fede varer, er det nok ikke sidste gang jeg handler der.

God pris - nemt at handle - hurtig levering

Trendbazar havde den bedste pris. Det var nemt at handle. På hjemmesiden stod der 5-10 dages levering, men jeg fik varen blot 4 dage efter (inklusive bestillingsdagen).

Rigtig god oplevelse :-)

Jeg har handlet både i den fysiske butik og på online butikken. Begge gange super tilfreds med servicen samt varerne. Anbefales herfra :-)

Kundeservice i top.

Kan varmt anbefale Trend Bazaar, de har et stort sortiment med mange lækre ting, dette gælder butik såvel som webshop. Kundeservice er helt i top, yderst venlige mennesker og hurtig levering.

FANTASTISK BUTIK & SHOP MED FANTASTISK SERVICE

Jeg kan kun anbefale Trend Bazaar. Jeg har sjældent fået SÅ god service hele vejen igennem. De er meget venlige, søde og spørgende ind til hvad det er du ønsker. Fantastisk sød og smilende betjening.
Chaufføren, som kom med varerne, var sød, meget venlig og imødekommende :) Udsendelse af varer og modtagelsen af disse er til 10 stjerner.
Butikken er fantastisk med et meget stort sortiment, som man sjældent finder andre steder. Den er superflot og samme butik ses ikke andre steder. Mange indbydende kvadratmeter. Klart en butik, som skal opleves.
Kan kun anbefale ALLE at benytte sig både af shoppen og et besøg i butikken er alt værd - også hvis du skulle bo på Sjælland eller i Jylland. Meget stort udvalg og meget flot og indbydende præsentation af alle varer lige fra tingene til hjemmet, havemøbel afdelingen og møbel afdelingen, som favner så bredt at alle kan være med.

Venligt personale

Har købt en del varer i den fysiske butik og på webshop. Jeg er altid blevet mødt med venligt og kompetent personale.
Perfekt levering og flinke chauffører som gerne bærer ind og tager affald med retur.
Kan klart anbefales

Elendig service

Hjemmesiden er ikke opdateret, så mine varer var ikke på lager. Det er ikke noget, de oplyser om. I stedet bliver der lovet, at de vil undersøge det, og så hører man ikke mere. Når man ringer og rykker dem bliver man mødt med flabede svar og en ansvarsfralæggelse uden lige. Jeg har annulleret min ordre, da jeg blev oplyst, at der ville gå flere måneder, før de muligvis havde varerne hjemme. På ingen måder optimalt.
Trend Bazaar A/S

Reply from Trend Bazaar A/S

Hej Maha,

Vi er meget kede af at læse at du haft en dårlig oplevelse. Vi vil derfor gerne høre hvilke varer det omhandler, da vi ikke umiddelbart kan se hvilken ordre der drejer sig om ud fra dit navn her på trustpilot.dk

Trendbazaar

Super Service

Overskuelig webshop, god kundeservice og fleksibel levering..Kan anbefales

God pris og hurtig levering, MEN

Jeg her købt Umbra Sticks Multi Hook og er da rimelig glad for købet. Jeg kunne godt havde givet 5 stjerner, men der står på deres hjemmeside at når krogene ikke er i brug folder de sig automatisk ind i den dekorative knage.
Det gør de bare ikke på min, så ved ikke helt om jeg vil købe der mere, når det ikke passer helt med hvad der står
Trend Bazaar A/S

Reply from Trend Bazaar A/S

Hej Martin,
Vi beklager at der har stået en ukorrekt beskrivelse af produktet på hjemmesiden.
Det er nu rettet, og du er selvfølgelig velkommen til at returnere produktet.
Hvis du ønsker en knage der selv folder ind, kan du kigge på Knax-serien i stedet.
Vi beklager fejlen.

Trendbazaar.dk

Super service, flotte varer. Modtog dem hurtigere end den oplyste leveringstid. Kan kun anbefales

Det en go butik

Go butik hurtig levering og god service :-)

Fin orientering

Bestilte lidt flere knager end de lige havde på lager. De vendte rimelig hurtigt tilbage og skrev, at de først kunne levere ugen efter, men knagerne ankom alligevel allerede om torsdagen. Fin service.

dårlig kommunikation

for lidt over måned siden bestilte jeg en varer på trendbazaar. Jeg fik efter nogle dage en mail om, at min varer ikke var på langer og leveringstiden blev 2-3 UGER. for nyligt kontakter jeg dem, og fortæller at jeg stadigvæk mangler min varer. Jeg får en bedsked tilbage at det det ikke er deres skyld men skyldes stor efterspørgelse. jeg savner virkelig noget kommunikation fra trendbazaar. Det er ikke i orden at lade kunderne vente en måned i uvidenhed!

Ikke godt nok

Jeg købte her i januar et HAY sofabord (Bella Coffee Table).
For det første gik der MINDST den dobbelte leveringstid som de havde angivet, hvorefter jeg kontakte dem og fik svaret at min post i området nok bare var langsom. Da jeg så modtager bordet har den fået et hak i kanten på bordet under transporten, eftersom den blev fragtet i en meget tynd papkasse (HAY produktets egen original emballage) med tynd "skumpapir" om. Kassen var godt revet i da jeg henter den på posthuset.
Det er godt nok for dårligt når man som mig på SU har sparet op til det bord og så ser det sådan ud...

Man kan ikke klage over servicen.....

..... For der er INGEN!!!

Jeg lagde en ordre hos Trendbazaar.dk d. 30/12-2013 og har dags dato endnu ikke modtaget noget.
Der er lange svartider på mails fra dem og de fleste gange svarer de slet ikke...
Får at vide at de ikke kan levere noget sengetøj, men på deres hjemmeside står der at det er på lager med 2-4 dages levering....!

Jeg har idag sendt dem en mail, at jeg som kunde kræver et svar - og at det er ualmindelig dårlig service de yder!
- der gik 5 minutter og jeg fik en mail om at min ordre blev annulleret pga min ubehagelige tone i mailen...!

Det er ikke sådan man får kunder!

Uacceptabelt!!

Venter...

For to uger siden bestilte jeg et kartell skab med 20%. Da jeg ikke modtog efter de 2-4 dage, som der står ved levering, kontaktede jeg kundeservice. Hun var dog taget hjem og svarede på mail hjemmefra, så hun kendte ikke til mit ordrernummer.
Fik at vide, at der var 14 dages leveringstid, men jeg har stadig intet hørt, og jeg synes de burde skrive, at det var i restordre.
Det er nok både første og sidste gang jeg handler der.

Hurtig process, opfølgning og højt service niveau på leveringen

Jeg købte en enkelt stol, som der faktisk var oplyst en 5-6 ugers ventetid på. Istedet går der 2 dage og jeg får at vide, at stolen bliver leveret dagen efter imellem 9:00-9:30. Den kom ca. kl. .10:00, men manden der leverede var så sød og spurgte mig om han skulle hjælpe mig op med den (2.sal). Ydermere bad han mig tjekke imens han var til stede, om det var rigtig farve, model og i den stand som jeg forventede.

Det for mig er god service og det gør virkelig, at det kan betale sig at handle online.

Trend Bazaar A/S Details

Trend Bazaar Ð Alt til Boligen og haven