Trendgirl reviews

Trendgirl reviews

7.6

trendgirl

-Jeg synes det er helt respektløs af folk at sige ting om en hjemmeside, der ikke ikke passer.

Jeg har været medlem af Trendgirl i et par år, og jeg har altid oplevet jeg har fået god service, at de udleverer de varer man bestiller, som man køber for sine pointe. En enkel gang har jeg oplevet at min varer ikke var iorden, men skaden var nok sket under transporten, jeg henvendte mig til trendgirl og de leverede et nyt produkt..

Ventetid er der sku på alting!
folk brokker sig, men har de nogensinde tænk, okay der er helligdag okay der er weekend og de er faktisk også mennesker og har ret til FLERE feriedage af gangen...

Det kan godt være at et produkt er udgået og du føler du har spilt din tid, men du har ligeså meget spildt din tid, når du har fået produktet!!

- du har bare spilt din tid, sammen med dit produkt der er intet forskel..

Ligesom penge du bruger en månede på at arbejde til nogle penge der svarer til 4 dage.

Jeg har aldriig oplevet problemer med hjemmesiden, altid fået mine ting til tiden, og fået den svar fra kundeservice jeg vil have. Jeg er glad(:

Jeg synes Trendgirl skal have 5 stjerner fordi jeg viirkelig respekterer dem, og synes at de gør et godt stykke arbejde..

Ikke det værd

Man får intet ud af at bruge Trendgirl, tror siden er død

jeg er skuffet

jeg er så pisse sur da jeg har fundet ud af at siden er lukket så får ikk noget ud af alt min tid :S jeg er pisse sur

Bio biletter og Mentos- Ja tak!

For ikke så længe siden havde jeg en dejlig Trendgirl bruger, hvor jeg var så heldig at vinde 2 stk biobiletter inkls. 2. stks. 'Guf' billetter. Og 'købte' da også en mentos :-).
Grunden til jeg ikke giver den 5 stjerner er at da jeg vandt bio billetterne var jeg på ferie, og tjekkede kun min mail hver 4. dag. Man har 14 dage til at kontakte dem, og jeg kontaktede dem. De så desværre ikke min henvendelse, men med nød og næppe fik jeg fat i dem. Så uheldigvis kunne bio billetterne ikke bruges i min by (Kolding) Hmm..

Trendgirl.dk

Jeg har efterhånden fået mange ting fra trendgirl nu, så jeg ved, at man kan stole på dem. Nogengange er der dog gået længere tid, end de skriver der vil gå (hvilket er den eneste ulempe), men jeg har altid fået de ting, jeg har bestilt. Vil ikke give siden 5 stjerner, da jeg har været godt træt af ventetiden nogle gange, men ellers er alt andet super! :-)

Super god! Blev vildt overrasket!

Jeg har fået en rigtig god oplevelse af Trendgirl.dk!
Jeg startede nemlig med at da jeg havde omkring de 800 point, at prøve at bestille en pakke mentos, men da den aldrig kom, kom jeg heller ikke længere ind på hjemmesiden. Men så her for et par dage siden, loggede jeg lige ind igen, sådan lidt "for sjov", lige for at se point og hvordan den stod til. Og da læste jeg, at min bestilling godt nok var modtaget, men de havde desværre ikke flere mentos på lager, så de havde sat mine point tilbage på kontoen. Så prøvede jeg at bestille en pakke gajol, for at se om den så ville komme, eller om der ville stå noget nyt med, at den ikke var på lager. For så kunne det jo være, at det bare var snyd, og det var en standard respons, til folk som havde bestil. Men sørme så! For ikke mindre end 5 minutter siden, da jeg tjekkede postkassen, blev jeg vildt overrasket, da der lå en lille pakke. Jeg åbnede straks, og så min pakke gajol var kommet. Det var virkelig en positiv overraskelse. Princippet i at, jeg ikke var blevet snydt. Trendgirl, er sku god nok!
Mange hilsner, fra pigen som nu nyder gajoler :D

Trendgirl

Jeg har ikke oplevet, at man ikke får sine point, jeg står også udforstående overfor, at der er nogen der siger der ikke bliver svaret, tværtimod har de altid svaret mig, når jeg har kontaktet dem, højst ca 2 dage har jeg ventet på en besked fra dem, så der syntes jeg at de er søde til at svare på de beskeder, jeg evt. sender dem. Så jeg har bestemt ikke noget dårligt at sige om dem

INGEN Support, INGEN point indsættelser

Points for kompagner bliver ikke indsættet på kontoen og så svarer de ikke når man skriver til dem.

+++++

jeg har modtaget mit glattejern fra Trendgirl. En god side, med masser af spændene og lækre produkter..

Dårlig side

Jeg har været medlem af trendgirl i et godt stykke tid snart, men må indrømme at de er faldet meget af på den.
Der er ikke så mange kampagner mere, og de sidste jeg har deltaget i, har jeg ikke fået point for. Og når man skriver til supporten svarer de ikke. Det er ved at være et par måneder siden jeg skrev til dem første gang, og har stadig ikke hørt noget fra dem!

trendgirl er blevet så dårligt

engang var jeg meget tilfreds med trendgirl, men bestemt ikke længere. Der er langt mellem nye kampagner, samt nye vare på siden. Og når man endelig vil købe noget har de det ikke. Ville købe et gavekort til føtex, er udgået fra produktion fik jeg en mail om kort efter min bestilng var sendt. fra at være en glad trendgirl bruger, er jeg en skuffet bruger der ikke gider siden mere.

Lang ventetid og ingen svar

Jeg har hidtil været meget tilfreds med trendgirl, men nu sidder jeg her og har ventet i over halvanden måned på et produkt jeg har bestilt for de point jeg har optjent og stadig uden, at have set noget til det.
Jeg har skrevet til supporten 3 gange fordelt ud på de halvanden måned og har ikke fået svar en eneste gang.
Derud over så går det alt for langtid imellem de nye kampagner og de point man fårfor, at benytte dem er alt for lave..

Trendgirl er faldet af på den :(

Jeg har handlet på Trendgirl i længe.. men nu her er det som om at når man bestille noget har de det ikke.. OG JEG TALER OM ET GAVEKORT TIL MATAS! (Er gået ud af produktion er deres svar)!!
Og jeg kan ikke komme i kontakt med dem via supporten.. Så nu er jeg ved at finde hvad jeg SÅ kan bruge min sidste point til så jeg kan komme VÆK FRA DEN SIDE!

Super pointside

Den bedste pointside på internettet. Jeg har modtaget flere gavekort uden problemer. Det betaler sig at bruge lidt til på siden!

Trendgirl.dk kan IKKE anbefales!

Har trofast optjent points hver dag ved at besøge sponsor-hjemmesiderne, og har også fået mine points. Når jeg så skal bestille et produkt for mine optjente points (som jeg har brugt lang tid på at tjene op til en bestemt parfume) går der mange dage før der kommer en reaktion - denne: "Produktet er udgået." Jeg prøver igen, med samme reaktion (igen mange dage efter) - produktet er stadig ikke fjernet fra shoppen. Prøvede igen med en anden parfume - samme reaktion.
Jeg har skrevet ind til supporten for flere uger siden og har stadig ikke fået svar.
Har jeg spildt min tid?

Super god side

Pointmulighederne er i top, og det er en af de få sider jeg stoler på. Det er nemt og hurtigt at samle point, og jeg har ikke oplevet problemer med at få mine ting leveret. Trendgirl er den pointside, som jeg har de bedste erfaringer med!

Bedste og mest fornuftige pointside!

Se her kan det rent faktisk godt betale sig at få lidt sved på panden over alle de forskellige kampagner siden har - for man får noget for indsatsen (stik imod andre lignende sider)!
Ja, der skal bruges noget tid og man har ikke et gavekort her og nu, men bruger man lidt tid ved siden af andre ting man laver ved pc'en, så er der pludselig "gevinst".
Anbefales helt klart herfra som en af de bedste "optjen point-sider" :)

Super side.

Jeg har nu været medlem her et stykke tid, og har fået tilsendt 2 biografbilletter, 2 par Bjørn Borg Tights til sønnen, samt en Bjørkvin hue til sønnen.
En fantastisk side, hver dag er der nye point muligheder, og de er hurtige til at sende dine varer.

Bedste pointside EVER!

TrendGirl er bare den bedste pointside på nettet overhovedet. Alt er bare godt! Hurtigt at optjene point. Hurtig levering. Super sød support.

Har selv modtaget både parfumer og gavekort. Kan anbefales til alle!

Den BEDSTE side på nettet :)

Har store forventninger til denne side - layout er så lækkert og pointmulighederne er helt i top !!!

Har endnu ikke bestilt fra dem endnu - derfor kun de fire stjerner - den sidste kommer på hvis levering og service er i top når den tid kommer :)

*** Så fik jeg min første levering derfra, en lækker parfume !! Denne side er perfekt, der er INTET at komme efter!!

Pointmulighederne er helt i top, og man får mere for sine point på denne side end nogen anden - har anbefalet siden til alle jeg kender :)

www.trendgirl.dk Details

Få gratis produkter ved at opjene point helt gratis! Byt dine optjente point i shoppen og få gratis gavekort, parfumer, mærketøj, smykker, ipod, make-up og meget mere.

Visit Trendgirl