Trendjuwelier reviews

Trendjuwelier reviews

8.7

Snelle bezorging

Pakketje was gelijk volgende dag binnen. Geen problemen gehad met iets. Kreeg ook een mooi cadeautje erbij TOP!

Perfect

Super uitleg. Perfecte levering. Zo hoort het en ben een contente klant.
Mij zie je zeker terug

super tevreden,snelle service en zorgvuldig verpakt.

Heb een trollbeads besteld bij trendjuwelier,wat een geweldige service
echt een aanrader als je iets wilt bestellen.

goed

Snel en op juiste wijze geleverd

Prima

Prima. Snelle levering.

Prima

Keurig verpakt erg snelle levering. Zeer tevreden

Erg goede service

Snelle en goede service. Via mail ook snel reactie op vragen.

betrouwbaar

artikel klopt precies met de foto en alles tijdig geleverd

De zin op de website: bezorging tussen 1 en 3 werkdagen klopt niet.

Bij Trendjuwelier 2 ringen en een hanger besteld. Na de beloofde 3 dagen nog niks ontvangen. Wel kwam er een mail dat de ringen niet direct leverbaar waren. Andere uitgekozen. Na een aantal dagen nog niks ontvangen. Zelf maar eens gebeld. Er werd toen een ring gestuurd. Over de rest weer gebeld; de andere ring en hanger zou ik vrijdag ontvangen. Helaas, op vrijdag niks ontvangen en nog maar eens gebeld. Het zou zaterdag worden. Al met al zaten er twee weken tussen bestellen ( en betalen ) en ontvangen. Jammer dat Trendjuwelier niet zelf even de klant op de hoogte houdt. Produkten zijn overigens keurig verstuurd, het mail- en telefonisch contact was wel heel beleefd.

Beste Caroline,

We betreuren uw teleurstelling. Het kan helaas wel eens voorkomen dat een artikel in een bepaalde maat iets moeilijker leverbaar is, waarbij de voorraadstatus op de website niet tijdig kan worden bijgewerkt. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer een artikel in een van onze winkels wordt verkocht, waardoor het van de leverancier moet komen. Als dan ook de leverancier het niet meer op voorraad heeft, dan gaan er al snel aardig wat extra dagen overheen voordat het artikel geleverd kan worden. In geval van langere levertijd sturen wij altijd de volgende dag na de bestelling een e-mail. Als het goed is heeft u die ook gehad.

Onze excuses voor het geleden ongemak.

mvg
Trendjuwelier

Een bijzonder goede en snelle service.

Een zaak met prachtige sieraden tegen een hele mooie prijs. Vooral ons favoriete merk is er te vinden in veel variaties.

Netjes afgeleverd

Wij hebben Ti Sento oorbellen online besteld,en hadden maar 1 dag vertraging op de beloofde levertijd,verder wel netjes afgeleverd.

Ronduit goed!

goede service, snelle levering! Goed verpakt! Helemaal blij :D

Communicatie kan beter

Ik bestelde oorhangers van Ti Sento voor een verjaardag. Op de foto zagen ze er qua kleur donkerder uit dan in werkelijkheid. Het bleek dat ik een cadeautje mocht uitzoeken bij een bestelling van een bepaalde waarde. Deze zag ik echter niet terug in de bevestiging. Na telefonische navraag werd bevestigd dat deze wel zou worden meegestuurd. Toch werd het uiteindelijk niet mee geleverd. Mar misschien komt dit nog na? Ik had in de ochtend de bestelling geplaatst nadat telefonisch was bevestigd dat de hangers op voorraad waren. Ik heb expliciet gevraagd om zsm levering, maar achteraf blijkt dat Trendjuwelier na ontvangst van de betaling, pas de volgende werkdag de zending verstuurt. Bij sommige bedrijven gaat dit dit vaak nog dezelfde dag de deur uit. Het cadeautje was netjes ingepakt en zorgvuldig verpakt. De oorhangers waren ondanks het kleurverschil erg mooi.

Een geweldig assortiment aan sieraden met goede prijzen en een goeie levering.

Trendjuwelier bied een groot assortiment aan sieraden Met een snelle en goede levering bent je helemaal happy!

GOED!

Ik ben zeer tevreden met de service. De ring ziet er goed uit en het is goed ingepakt.

Supersnelle levering

Prima en snelle levering.

veel keuze maar een slechte tijdsindicatie van de levertijd

Veel keuze, maar een slechte tijdsindicatie wat betreft de levertijd. Bij 1 produkt kan ik me voorstellen dat de levertijd niet klopt, maar bij meerdere produkten?!? Ik vind dat dat beter kan. Mensen bestellen vaak bij een site omdat de levertijd kort is, maar als de praktijk dan anders is dan bestel je de volgende keer ergens anders.

Beste Mevr. Toonen,

We doen onze uiterste best om de website en ons aanbod zo up-to-date mogelijk te houden, maar er kan zo nu en dan wel eens wat extra levertijd zijn. Dit heeft ook te maken met onze winkels waar ook dagelijks artikelen worden verkocht. In uw geval Is uw bestelling, bestaande uit meerdere artikelen, daardoor 1 dag te laat verzonden, waarvoor uiteraard onze excuses.

mvg

Snelle en klantvriendelijke service

Trendjuwelier is een klantvriendelijk bedrijf, dat snel en zorgvuldig omgaat met vragen van klanten.

de ring komt niet overeen met het plaatje, wordt morgen teruggestuurd.

jammer, nu moet ik verder zoeken naar een geschikte ring

Beste Fransisca,

Wat vervelend! We zullen de retour direct voor u in behandeling nemen. Zou u ons zsm kunnen aangeven of er wellicht iets fout vermeld of afgebeeld staat op onze website, zodat we dit meteen kunnen corrigeren?

met vriendelijke groet,

Trendjuwelier Support

Over dit bedrijf

Trendjuwelier.nl is ontstaan vanuit de passie voor het juweliersvak en is in korte tijd uitgegroeid tot de grootste online juwelier van Nederland

Visit Trendjuwelier

info@trendjuwelier.nl