Trendsales reviewed by

Odense, DK

Trofast bruger af Trendsales men.....

Jeg har haft mange positive erfaringer med trendsales og har brugt det siden 2004.

Jeg vil dog blot advare om falske varer eller i hvert fald at man skal være opmærksom på det.

Jeg har oplevet at finde Marc Jacobs ting der virkede lidt mistænkelige - spurgte her på om personen kunne fremvise en kvittering hvilket personen ikke kunne. Fandt senere nøjagtig samme varer inde på ebay fra Kina til forbløffende lav pris og kontaktede derfor support. Deres support hjalp ikke fordi de i flg. brugerens vurderinger ikke kunne se grunnd til at være mistænksom.

Her efter tør jeg ikke købe noget dyrt uden kvittering selvom trendsales bryster sig med at have moderatorer som holder øje med falske varer.

Min veninde fik få måneder før tilgengæld lukket en annonce med et par nike sko fordi hun skulle kunne fremvise en kvittering på ægtheden af dem. Den havde hun ikke eftersom hun havde fået dem i julegave et par år forinden og havde ikke brugt dem. Hun tog derfor ned i en forhandler der kunne bekræfte ægtheden - men dette var ikke nok de skulles sendes til Nikes danske hovedkontor.

Jeg kan derfor ikke helt forstå sammenhængen i nogen gerne må have mistænklige varer liggende ude og andre overhovedet ikke kan få varerne ind at lægge. Synes både det er god og skidt, men mest af alt grådighed fordi de "store" brugere gerne må og de ikke så aktive brugere ikke må.

Synes Trendsales skal være mere obs på falske varer og tage henvendelserne seriøse når der er mistanke :) Personen med de mistænkelige varer er stadig yderst aktiv derinde - om de er falske kan jeg ikke give noget svar på men chancen tør jeg i hvert fald ikke tage!!!

Men til sidst vil jeg sige jeg synes konceptet er rigtig god og bruger det, men skal bare have hovedet med sig og savner lidt mere support når man henvender sig om sager som ovenstående:)
    Trendsales
    TrustScore 8.4 / 10
    2,351 Reviews

Reply from Trendsales

Hej Anna

Først og fremmest tak fordi du tog dig tiden til at anmelde os her på sitet. For at tage dit første eksempel, well, først;
    Skrev du i din henvendelse til Support, at du havde fundet samme vare billigt på eBay? Og sendt du dem evt et link? Vi gør dagligt et stort arbejde med at dæmme op for handel med uægte varer, men den pågældende supporter kan have været uopmærksom herpå. Hvis ikke, må du meget gerne besvare sagen endnu engang, så skal jeg sørge for at tage hånd om sagen.

Med hensyn til Nike, så har vi et direkte samarbejde med repræsentanter fra Nike Danmark. Det betyder også, at det er på deres foranledning, når vi lukker en annonce med henvisning til uægte mærkevarer. Såfremt din veninde ønsker det, kan vi sende hende kontaktoplysningerne på denne repræsentant, så hun direkte fra ham kan få en begrundelse for, hvorfor annoncen er blevet lukket.

Og slutteligt er reglerne ens for alle, så jeg er ked af at høre, at du oplever forskelsbehandling. Det er bestemt IKKE meningen, reglerne er ens for alle.

Jeg hører meget gerne fra dig ang ovenstående sager, så vi kan få set på dem.

Med ønske om en dejlig dag!

Cecilie, Supportchef
    Trendsales