Trendsales reviewed by

København, DK

Fræk behandling

Helt ærligt, så er det bare en penge maskine.. Gratis handel? Ja den er god...

/hermed rettet fra 3-4 stjerne på grund af det flotte svar fra Trendsales. God stil! Jeg var måske også lidt hutig med kritikken

/hermed igen rettet, efter at min kæreste har oplevet den dårligste behandling jeg længe har set.. Efter at min kæreste igennem et års tid har lavet en frygtelig masse handler og kun fået positive anmeldelser (40+) har hun nu været så uheldig at købe en kniv der efter sælgers udsagn skulle være næsten som ny, istedet modtog hun en helt smadret kniv der ærligt lignede noget der var hakket i sten med, hun forsøger nu at aftale at sende den retur, men sælger vil først lytte da min kæreste eskalerer til ts support. Min kæreste får så pengene retur og sender kniven retur, hun tager endda et billede af både pakken og kviteringen fra posthuset, men vidste ikke at hun skulle købe en indleverings attest (og selv betale, selv om det er sælger der prøver at snyde fra starten af) sælger påstår nu at hun ikke har modtaget kniven, og uden videre lukker ts bare sagen og siger at min kæreste skal betale sælgeren tilbage igen for en kniv hun ikke har.. Når ts er så unfair, før de det alt for nemt at snyde!! Sælger han endda mange dårlige anmeldelser, og alligevel holder ts med hende, sådan noget svineri!!

/rettet 17/2-12
Så får i lige en stjerne mere for at svare hurtigt, og endnu en fordi det faktisk er en god side i har. Jeg synes dog stadig at det er for langt ude at sælger jo netop ikke vil sende den retur før der oprettes en ts sag på det, og så vil hun kun betale for b-post til returforsendelse, og da min kæreste så sender med b-post som aftalt så påstår sælger hun ikke har modtaget? Du siger netop at det er sælger der skal betale alle udgifter ved returforsendelse når varen ikke er som beskrevet, så er det da også sælger der har lavet en fejl her ved ikke at ville betale for pakke, rekomanderet eller indleverings attest?
    Trendsales
    TrustScore 8.4 / 10
    2,349 Reviews

Reply from Trendsales

Hej Snorre

Det er vi da kede af at høre - vi har valgt en prismodel, hvor du selv betaler, hvor meget eller lidt, du betaler for at bruge Trendsales. Opretter du dig som standardbruger og handler via bank er det ganske gratis at benytte Trendsales. Bor du i nærheden af din handelspartner kan du også vælge at mødes og handle, så er du samtidigt helt sikker på at modtage din vare. Men det er korrekt, at vi tager betaling, hvis man ønsker at tilkøbe ekstra ydelser.

Selvom din feedback ikke er postiv, så skal du have mange tak for din feedback, vi vil helt sikkert tage kritikken til efterretning. Har du nogle konkrete ideer til, hvad vi eventuelt kan lave af forbedringer, hører vi meget gerne fra dig.

Rigtig dejlig dag herfra :-)

Kiki, Trendsales Support
    ___________________________________

Hej Snorre

Du har valgt at opdatere din anmeldelse grundet din kærestes sag, og det er vi naturligvis kede af - men du skal omvendt selvfølgelig have svar på kritikken.

Det er en misforståelse, at vi "holder" med nogle i denne sag - vi forholder os udelukkende til de rent juridiske aspekter af sagen, herunder hvilket ansvar hver part har, når det kommer til forsendelse af varer.

Nu har vi givet din kæreste en lidt længere forklaring på, hvorfor sagen falder ud, som den gør, og derfor er det måske unødvendigt at skrive det samme her. Blot vil jeg understrege, at det påhviler sælger at dække alle omkostninger til en returforsendelse, hvis varen ikke er som beskrevet, da din kæreste skal holdes skadesfri, igen jf dansk ret.
    Men omvendt påhviler det så din kæreste at sikre sig korrekt dokumentation for afsendelse, såfremt vi skal kunne føre sagen videre for hende. Vi vil meget gerne hjælpe, men vi håber omvendt på forståelse for, at vi kun kan hjælpe indenfor de rammer, som dansk lovgivning giver os.

Jeg står naturligvis til rådighed, hvis du eller din kæreste har yderligere spørgsmål.

Cecilie Lind, Supportchef