Trendsales reviewed by

Ringe behandling og meget urimelig afgørelse efter en support sag, køber får varen og alle pengene retur, hvad får jeg? intet! jeg er færdig med at bruge ts.

jeg har ellers været meget tilfreds altid med at købe og sælge derfra men efter en sag køber og jeg ikke kunne afgøre selv (køberen havde ikke læst min profil tekst igennem eller noget andet..) og derefter afgør ts at jeg skal betale hele beløbet tilbage og jeg har ikke set varen siden jeg sendte den afsted til køberen, meget urimelig behandlig! derfor har jeg valgt ikke at tage trendsales i brug igen.

uacceptabel behandling efter 4 år hvor jeg har brugt ts flittigt og betalte MANGE penge til dem via begyr og betaling af annoncer..
    Trendsales
    TrustScore 8.4 / 10
    2,349 Reviews

Reply from Trendsales

Hej Linnea

Først og fremmest er vi rigtig kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med en handel. Vi ville ønske, at alle handler kørte problemfrit, men sådan er det desværre ikke altid. Når uheldet er ude, sidder vi derfor meget gerne klar til at hjælpe i form af vejledning og eventuelt indtræden i en dialogsag, hvor vi træffer en afgørelse i sagen på baggrund af de fremlagte informationer samt dokumentation.

Vi har desværre ikke kendskab til din konkrete sag, men ud fra din beskrivelse kan det lyde som om, at vi har afgjort en dialogsag, hvori du er sælger. Hertil skal siges, at vi aldrig afgør sager således, at køber både beholder varen og får pengene retur. Såfremt jeres sag er blevet afgjort til fordel for køber, og denne dermed skal have sine penge retur, vil køber derfor være forpligtet til at sende varen retur til dig inden for 7 dage. Da dette er fast procedure ved returhandel, vil vi opfordre dig til at kigge på afgørelsen endnu engang, og såfremt dette - imod forventning - ikke er tilfældet i jeres sag, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte vores support, så vi kan undersøge sagen.

Som nævnt har du naturligvis krav på at få din vare retur, når køber får sine penge retur, og dette vil vi selvfølgelig sørge for :-) Sender køber derfor ikke varen retur inden for de 7 dage, vil kravet på refusion bortfalde, og du vil dermed ikke skulle betale køber tilbage.

Vi håber, at vi her har fået forklaret proceduren tilstrækkeligt, og at du fortsat vil have mod på at handle på Trendsales. Og har du nogen spørgsmål, er du altid meget velkommen til at kontakte vores support - vi er her for at hjælpe :-)

Amalie, Trendsales Support