TrendyLiving.dk reviews

TrendyLiving.dk reviews

9.0

hurtig levering og god information

Købt bord - leveret 2 dage efter i korrekt emballage.

Hej Jan
Tak skal du have :-)

Mvh Jacob Friis-Christensen

Forkert vare modtaget - og endda en meget billigere vare modtaget

Jeg købte Hay-bøjler til en værdi af 149x2 kr., og jeg modtog nogle helt andre Hay-bøjler til 69x2 kr. Hvis det ikke var fordi jeg kender Hay's varer, så var jeg blevet taget ved næsen her. Jeg bestilte kun via TrendyLiving, fordi fragten var gratis, og jeg er da også blevet lovet de rigtige bøjler "engang efter påske", men jeg havde klart betalt fragten et andet sted for at slippe for besværet, hvis jeg kunne gøre det om igen.

Hej Anne
Vi beklager selvfølgelig at du har fået de forkerte bøjer. Det er ikke noget vi har gjort med vilje. Desværre får vi først de rigtige bøjler hjem efter Påske.
Mvh Jacob Friis

Helt igennem perfekt service og hurtig modtagelse af varer.
S. Poulsen.

Super butik

Fede varer, god service. Ville handle der til hver en tid.

Helt igennem en god handel

Superhurtig levering og gratis - fantastisk. Varen helt som forventet - kan klart anbefales

Altialt

Altialt perfekt hele vejen.
Vil helt sikkert bruge jer igen

Tusind tak :-)

Bliver mødt af total ligegyldighed fra kundeservice :(

Er rigtig skuffet over min kontakt med TrendyLiving, der udviser totalt ligegyldighed i forbindelse med en mislykket handel.
Købte en vare hos dem, som jeg står og skal bruge rigtig meget. De oplyser på produktsiden 3-5 dages leveringstid. Får to dage efter min ordre er lagt besked om at de alligevel ikke kan levere varen som lovet, da den er i restordre fra leverandøren. Jeg beklager mig over, at dette ikke bliver oplyst på siden og får super arrogant svar om at det kan de ikke gøre noget ved.
Har forståelse for deres situation, men er super skuffet over at de ikke i det mindste kan vedkende sig, at de burde oplyse at varen er i restordre og leveringstiden er 3 uger frem for 3-5 dage. Herudover at det tager dem hele to dage at informere mig om dette, hvor jeg kunne have købt varen et andet sted (som fx i går, hvor jeg var i en fysisk butik som havde den på lager). Virkelig en øv oplevelse...

Perfekt.

Spændende udvalg. Gratis fragt. Hurtig ekspedition. At jeg ikke modtog min pakke dagen efter bestilling skyldtes GLS og ikke Trendyliving. De havde afsendt varen få timer efter bestilling.

God handel

Godt tilfreds med handlen, vil helt sikkert handle der igen.

Meget tilfreds

Jeg så ved et tilfælde, at varen jeg havde ønsket, var billigere her og måtte jo slå til. 2 dage og varerne var leveret. Fantastisk. Ikke sidste gang jeg handler her:-)

Tusind tak :-)

Hurtig levering, varen var godt pakkede ind, mange betalingsmuligheder og godt sortiment.

Levering med lynets hastighed

Jeg bestilte min vare ved trendyliving torsdag middag, fredag morgen kunne jeg hente min pakke ved den nærmeste PostDanmark .. Min vare leverede op til fuld forventning .. Det er ikke sidste gang jeg har benyttet mig af trendyliving ., ingen finger at sætte der .. :)

Ingen problemer

Bestilte en vare hos Trendy Living om aftenen lørdag den 11/1, ordren blev sendt mandag den 13., og jeg kunne afhente hos GLS pakkeshop tirsdag den 14. Varen var i perfekt stand og pakket fint og forsvarligt. Ingen problemer overhovedet! :)

ingen vare efter 14 dage

Jeg bestilte to vare d. 27/12/13 og ifølge deres hjemme vil der gå 1-2 dage før det blev leveret. Jeg ringede 5 dage efter før at spørger til mine vare. Jeg fik af vide, at der var sket en fejl og de endnu ikke var blevet afsendt, fordi de havde udsolgt af den ene vare. Jeg aftalte med en medarbejder, at jeg vil få tilsendt den anden vare med det samme og den ville være hos mig indenfor 2 dage. Jeg sidder nu 14 dage efter og har endnu ikke modtaget nogen af mine vare. Jeg har forsøgt at skrive mails men uden held og tlf bliver ikke taget når jeg ringer. Varerne er blevet betalt

Hej Linda
Vi har lige snakket sammen i telefon og fundet en løsning :-)
Dvs. vi sender første del af din bestilling nu og anden del senere.
D. 7. januar da du skrev til os, har vi besvaret din mail (måske ligger den i din uønskede mails?). Vedr. betaling trækker vi først for dette efter vi har sendt varerne. Dvs. de 50 kr. du mangler at betale, trækker vi først efter sidste del af bestillingen er sendt.

Mvh Anja Poulsen

Billigt og bekvemt

Hurtig og GRATIS levering (til GLS-pakkeshop). Det kan sagtens anbefales at handle der.

Hurtig levering men utilstrækkelig indpakning

Købte et stort Filigrantræ.
Hverken pose eller paprør var lukket for enderne, så det var rent held, at der ikke manglede noget.
Ikke godt nok - og slet ikke for 1.500kr.
Negativt med gebyr for betalingskort.

Hej Bente
Dejligt at høre at varen er kommet frem og alt er der og varen er ubeskadiget:-) Jeg har videregivet din information til lagermedarbejderne, som siger de altid pakker Filigrantræet forsvarligt ind og vi har sendt rigtig mange af sted uden nogen har manglet noget ved ankomst. Men måske er dette en "smutter" eller indpakningen er gået i stykker under transporten, da den kan være ret voldsom.
Vedr. betalingsebyret har vi kun dette på mastercards(inkl. forbrugsforeningen), da banken pålægger os dette. Ved Dankort/Visa-Dankkort er det ingen gebyr.

Jeg håber du er glad for træet og nyder julen.

Mvh Anja Poulsen

Imponerende...

Første gang jeg har handlet hos TrendyLiving, men bestemt ikke sidste gang. Ekstrem hurtig levering, og fragtfrit - kan man forlange mere? Flere firmaer kunne lære noget af Jer ;-)

Rigtig god sservice. Hurtig og gratis levering

Superhurtig og tilmed gratis levering. Alt gik som smurt, og jeg havde min bestilling efter få dage direkte sendt fra leverandøren. Kan klart anbefales.

Super.

Jeg fandt TrendyLiving.dk ved et tilfælde, da jeg søgte efter en bestemt vare. Hvor er jeg glad for, at jeg endte på netop denne hjemmeside! Hold da op, hvor har de mange lækre ting og sager. Ting jeg slet ikke anede fandtes. Jeg fandt et par fede og sjove ting til en julegave. Pakken blev lynhurtig leveret fragtfrit til nærmeste pakkeshop. Nemmere kan det ikke blive. Jeg vender tilbage en anden gang. :-)

Alt efter bogen

Nemt at bestille og det leverede kom 2 dage efter - meget forsvarligt pakket ind og i fin emballage:)

TrendyLiving.dk Details

Eksklusivt moderne boligindretning og boligudstyr. Lækre møbler, lamper, puder, køkkenudstyr og meget mere. Vi sender Altid helt fragtfrit og gebyrfrit uanset ordrestørrelse.

Visit TrendyLiving.dk

We live here: Bakketoften 24