Trendystickers reviews

Trendystickers reviews

4.6

Dårlig kunde service..

Modtager ikke det man bestiller og har betalt for..
Skriver til dem efter en uge bliver jeg ringet op..
Skal få mine penge tilbage, men bogholderen er der kun mandag..
Det en uge siden..
Fik en prøve med som jeg så gerne ville købe flere af og skriver til dem..
Angående mit tilgodehavende som jeg ikke har modtaget, om de ikke bare kan sende mig vare for pengene..
En uge siden ikke hørt en lyd øv øv

Total ringe service...!

Vi bestilte to stickers og fik dem ret hurtigt. Så ingen problem der. Vi fik sat begge op, men den ene er rigtig dårlig, idet alle bogstaverne konstant løsner sig fra væggen. Vi har ringet og skrevet mails til Trendystickers.dk et hav af gange, men der er ikke nogen respons. De svarer ikke på telefonen og heller ikke på vores mail. Det er bare for dårligt...!!!!

Service langt ud over det forventelige

Super flotte og holdbare wallstickers. Jeg har efterhånden købt en del både til mig selv og mine børn. Der er et fint udvalg på hjemmesiden.
Kun positivt herfra!

Wallsticker forkert og ingen lyd fra Trendystickers

Modtog min wallsticker med tekst, der ikke var korrekt. Jeg tager et billede af det og sender billede + ordrebekræftelse, hvor den korrekte tekst er angivet, til Trendystickers. Da jeg ikke hører noget, kontakter jeg dem igen via deres kontaktformular. Stadig ingen lyd fra dem.

Det er jo en fuldstændig værdiløs wallsticker, jeg har nu - ingen gider jo have en wallsticker med stavefejl i hængende på væggen!

De var hurtige til at sende mig min wallsticker, men nu hvor der er en fejl i den, så er de ikke længere online. Lige pt. kan jeg overhovedet ikke anbefale dem til nogen. Hvad nytter det at alt ser korrekt ud under bestillingen, men at de så sender forkert sticker, trækker pengene og ikke svarer på mails.

Hurtig levering og fejlfrit produkt

Min vare er stadig ikke kommet.

Så har jeg hørt fra Trendysticker og de sender idag, det var skønt.

Min sticker lever ikke op til forventningerne, den løsner sig konstant i siderne... Har skrevet 2 mails men hører intet, er ved at være godt træt af det!!

Opdateret - Trendystickers ringer her til morgen

17. sep - Jeg er netop blevet kontaktet af trendystickers, og de mente min mail og efterfølgende "onlineformular" på deres hjemmside var smuttet i deres spamfilter. De vil nu sende et nyt klistermærke uden beregning. Flot hurtig respons på Trustpilot.
Jeg ser frem til at modtage den nye vare.

_____________________
Klistermærket virkede ikke - ingen respons - 16. sep
Jeg bestilte et klistermærke til min Mac - E=MC2.
Hurtig levering, men en af klistermærket blev ikke overført, da der manglede "klister". Det lignede en produktionsfejl, som jo kan ske.
Kontaktede dem via deres hjemmeside formular - ingen respons.
Skrev derefter til dem på mailadressen de sendte fra - ingen respons.
Føler mig megasnydt og kan på det kraftigst kun fraråde andre at handle med dem.

Wallstickers

Jeg bestilte en wallsticker efter "eget design" bestilte den 16/07 modtog idag. Den super flot og jeg synes det helt utroligt billigt, for eget design. Vil helt sikkert købe fra dem igen!

Super hjemmeside

Kan intet relatere til de negative bedømmelser som er angivet.
Jeg bestile mit produkt og modtog det 3 dage efter, prisen var billig og kvaliteten var det bedste. Var meget skeptisk om det kunne hænge ved min væg da det er en meget ujævn væg.
Produktet var ned at føre på, der medfulgte en god brugsanvisning og det kunne sagtens holde ved. Det ser faktisk meget bedre ud end jeg havde regnet med.

- Super hjemmeside. :-)

Udemærket produkt

Der var nogle problemer med leveringen, men det viste sig at være helt og holdent Post Danmarks problem. Da jeg kontaktede kundeservice, efter ikke at have modtaget pakken, blev der straks sendt en ny. Jeg ville gerne have betalt ekstra for at kunne få track&trace med postdanmark, da det er en kilde til væsentlig usikkerhed at man ikke kan se hvor varen befinder sig.

Selve produktet var som jeg havde forventet.

Gode service

Perfekt. Jeg bestilte wallstickers i går, ikke nok med at de var billigere, så var fragten også gratis - Og modtog dem allerede i dag.

Vil nok ikke bruge dem igen...

Bestilte en retro vægskabelon med maling og pensler...
At Trendystickers benytter sig af postdanmark, tjaa ikke den bedste oplevelse... Trendystickers var hurtig til at afsende, postdanmark gad bare ikke at levere. Man kunne sige at det ikke var deres skyld, men da det var eneste leveringsform så jo.
Skabelon kunne ikke sidde ordentligt fast på min væg, så utrolig svær at arbejde med.
Der var ikke nok maling med, så har lidt huller jeg selv måtte lappe. Og mht til den pensel og svamp der var med, sikke noget billigt L... øv hvor ville jeg havde ønsket at jeg ikke havde brugt det.... Den eneste grund til at jeg ikke har malet min væg hvid igen, er pga prisen jeg gav for det....
www.trendystickers.dk

Reply from www.trendystickers.dk

Hej Kenneth,

Vi er kede af du havde en så uheldig oplevelse. Ja, PostDanmark kan vi desværre ikke gøre så meget ved, men ud fra Track & Trace oplysningerne så fremgår det at PostDanmark forsøgte at levere pakken på din adresse 2 dage efter din bestilling - men der har du ikke været hjemme. Her er den fulde udskrift fra PostDanmark:

9. februar 2012 23:24 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
10. februar 2012 13:42 Sat til eftermiddags/aftenomdeling
10. februar 2012 17:49 Forsøgt leveret. Afhent senere på 2652 Hvidovre Posthus
11. februar 2012 09:19 Ankommet til postfilial 2652 Hvidovre Posthus
11. februar 2012 12:50 Fors. er afhentet på postfilial 2652 Hvidovre Posthus

Mht. til selve skabelonen, så burde du blot have kontaktet os med det samme du havde problemer og vi kunne have fundet ud af det sammen. Det kan ske at vores wallstickers og skabeloner ikke egner sig til visse vægoverflader, og det var højst sandsynligvis dette som var problemet i dit tilfælde.

Mht. kvaliteten af de værktøjer vi sender med vores skabeloner, så er de absolut funktionelle og vi kan ikke helt se hvordan vi kan højne kvaliteten på disse. En svamp er en svamp og den pensel vi sender ud egner sig fint til formålet.

Mht. malingen så kan det være at din væg suger meget og at det er derfor der ikke var helt nok til din skabelon. Den mængde vi sender ud skal helst kunne række til 1x1 meter, så det undrer os meget at der ikke var nok maling. Igen, her skulle du blot have kontaktet os og vi er sikre på at vi kunne have fundet en løsning på dette mindre problem.

Vi håber at andre kunder der støder ind i lignende småproblemer tager fat om sagen med det samme og kontakter os.

Super custom made sticker

Jeg bestilte en wallsticker efter "eget design" - et citat på 2 linier. For det første, syntes jeg, det var helt fantastisk, at man kan få wallstickers lavet efter eget design, for det andet var prisen ift at det netop ikke var fabriksvare helt ok, og så gik alt det andet også rigtig godt: hurtig ekspedition, modtagelse, og så så stickeren super ud.

så ankom varen endelig!

jeg har efter en uge, stadig ikke modtaget min vare. Derfor 1 stjerne herfra.. Bliver ændret så snart min vare dukker op. Jeg har selfølgelig kontaktet jer, så nu venter vi på svar.

-----------------

Opdatering:
få timer efter at have brokket mig, modtager jeg en standard mail (hvilket er fint) med at mine ting er sendt.. og modtog med posten idag.. Dog fik jeg aldrig svar på min mail. De kunne da i det mindste beklage fejlen.. jeg handler der aldrig igen, da jeg tvivler på at varen var nået frem hvis jeg ikke havde åbnet munden! - det kan sku ikke være rigtig!

Dog vil jeg hæve min anmeldelse fra 1 stjerne, til 2, da varen jo trods alt nåede frem.
www.trendystickers.dk

Reply from www.trendystickers.dk

Hej Peter,

Som det fremgik på hjemmesiden så havde vi ferielukket i perioden 18. til 29. juli - så det kan være derfor der var forsinkelse på din levering.

Vi kan dog ikke finde dit navn nogen steder i vores systemer, så vi kan ikke slå din ordre op og se nøjagtig hvad det drejer sig om. Vi kan heller ikke se at vi har modtaget en mail fra dig. Vi besvarer selvfølgelig alle henvendelser fra vores kunder - men da vi havde ferielukket så var der mails som ikke blev besvaret. Dvs. mails hvor kunder rykkede efter deres ordrer i ferieperioden (da disse blev jo sendt ud så snart der var gang i vores produktion igen)

Din anmeldelse her havde ikke nogen påvirkning på om din vare kom frem eller ej. Vi er en større virksomhed med kunder i 42 lande og har derfor rigtig mange ordrer der ryger igennem hver dag. Din ordre blev formentlig ekspederet som normalt efter først-til-mølle princippet.

Tak for din anmeldelse, og vi håber du kan overtales til at handle ved os en anden gang :)

Skøn wallsticker og super hurtig levering

Jeg bestilte en wallsticker med min datters navn til hendes værelsesdør.
Man kunne selv designe, og der var mange skrifter at vælge imellem.
Jeg modtog den to dage efter bestilling. Der fulgte en udførlig vejledning samt en prøvesticker med.
Jeg vil anbefale Trendystickers til alle, og det er absolut ikke sidste gang, jeg har bestilt hos dem.

Den var forøvrigt også en del billigere end hos andre, jeg fandt på nettet.

Fantastisk!

Nu har jeg bestilt wallstickers hos TrendyStickers flere gange og lige fra små til meget store (3 meter lang).

Alle gange er det gået smertefrit lige fra bestillingen til modtagelsen. At opsætte en 3 meter lang wallsticker er en stor udfordring, men næppe noget man kan klandre TrendyStickers for :).

Jeg vil varmt anbefale TrendyStickers, hvis man skal bruge nogle wallstickers.

Nemt og hurtigt

Jeg bestilte varen om aftenen og fik den to dage senere.. Og det sidder nu flot i mit soveværelse..

Købte en wallsticker og fik den dagen efter. Den pynter ude i vores gang :-)

Fede Wallstickers!

Jeg købte 2 Wallstickers hos TrendyStickers (de store) og det hele kørte uden problemer. Jeg havde ikke brug for at rykke for varen eller tjekke op på leveringen.
De 2 stickers var lige til at smide på væggen uden problemer, så man kan vel godt sige jeg har haft en god oplevelse ;o)

Hilsen Søren Van der Schleckel

Flotte produkter og hurtig levering

Var godt tilfreds med mine fine wallstickers fra TrendyStickers. De var rigtig nemme at sætte op og de lader til at være noget bedre end dem man køber i f.eks. Ikea. jeg har sat dem op på savsmuldstapet, og det fungerede rigtig fint. Det tror jeg ikke mange andre wallstickers kan.

www.trendystickers.dk Details

Visit Trendystickers