TrendyTime.dk reviews

TrendyTime.dk reviews

7.7

Super kundeservice

Skulle bruge en rem til mit Luminox. Umiddelbart ikke på lager hos andre webshops, men Henrik fik den hjem på 3 dage og sendte den umiddelbart efter.

Prisen særdeles ok og hurtig respons på mail. Kan kun anbefales. Overvejer om næste urkøb skal være her.

Exellent kundeservice

Konkurrencedygtige priser, men i særdeleshed meget hurtig respons på henvendelser med klare og hjælpsomme svar.

Helt klart værd at handle hos

e-Butikken TrendyTime ApS Details

Vi har et bredt udvalg af mærkeure inden for førende mærker som Casio, Gant, Luminox, Police, Mango, Sector, Suunto, Inex og mange flere. TrendyTime er autoriseret forhandler af alle ure vi har på shoppen - derfor kan vi levere en service der væsentligt overgår de fleste andre online butikker der handler med ure. Vi sender naturligvis altid fragtfrit !

Visit TrendyTime.dk

Write to: mail@trendytime.dk