www.tretti.dk reviews

www.tretti.dk reviews

Very low
2.8

BOYCOT Tretti - Utroværdig og useriøs og uden livstegn!

Jeg har forgæves søgt at skrive til jer adskillige gange vedr. manglende betaling af reparation af defekt vare. (vi er leverandør og i har bedt os om at reparere en af jeres kunders støvsugere).

Jeg finder det under al kritik, at der overhoved inden svar kommer fra de af jer der har bestilt reparationen, som er følgende:
ina.isotalo@tretti.no
robin.erlandsson@tretti.se
stefan.bensmo@tretti.se
info@tretti.dk

Jeg håber at I her tager tingene langt mere seriøst, og viser et livstegn.
Skriv til mig på allan at woods.dk eller ring til mig på tlf. +4526161636.

14 dages ventid, og stadig ingen vare.

De er nogle plattenslagere hold jer langt langt langt væk fra dem!

Bestilte en Blueair luftrenser om tirsdagen og havde den fredag formiddag. Kunne hele tiden følge med, hvor langt pakken var nået. Alt forløb som det skulle.

Intet er som i beskrivelsen. Dårlig service, uacceptabel lang leveringstid!

Jeg bestilte den 17/12-13 en panini-grill igennem Tretti.dk. På hjemmesiden reklameres det med, at denne kan nå frem inden jul. Da jeg d. 23/12-13 endnu ikke har modtaget min vare skriver jeg en mail til kundeservice (der findes ikke et telefonnummer til firmaet!!) og beder dem om at ringe mig op, da jeg gerne vil annullere min ordre, hvis den ikke er på vej. Jeg hører intet.
Jeg skriver igen til firmaet imellem jul og nytår, klager over den dårlige service - hører intet! Panini-grillen er nu pludselig i restordre på deres hjemmeside (det var den IKKE da jeg bestilte)
Jeg skriver til firmaet 5/1 og klager igen over falske forudsætninger for salg af varer og over, at det er ufattelig dårlig service, at de i det mindste ikke svarer tilbage, når deres kunder skriver til dem.

Den 12/1-14 trækkes der pludselig penge fra min konto. 15/1 modtager jeg min vare - næsten en måned efter jeg bestilte den.
Utrolig dårlig service og en hjemmeside jeg bestemt ikke vil anbefale eller nogensinde benytte igen.

God oplevelse

Bestilte en saftpresser fra Bosch som de ikke havde på lager. Jeg fik hele tiden opdateringer omkring leveringstid. Pengene blev først trukket, da varen blev afsendt til mig. Leveringen kom hurtigt. Alt i alt en perfekt oplevelse for mig.

Ikke iorden for lang leveringstid og for dårlig kundeservice.

Bestilte en rundsav den 13-1 og modtog den først den 1-2 . Da jeg ikke havde hørt fra dem den 27-1 og kunne se at der ikke var trukket penge fra min konto annullere jeg mit køb , dagen efter trækker de så pengene fra min konto og først derefter sender de så min vare jeg har bestilt. Der er ikke nogle Tlf nr til kundeservice . Det er den værste nethandel jeg noglesinde har gjort.

Forventet leveringstid 3 måneder!

Fandt Tretti.dk på Pricerunner.
Glemte at tjekke Trustpilot.(damnit). :-(

Har lige fået en besked fra Tretti at forventet levering til Trettis lager er om 2 måneder og 3 uger.
Derefter går der sikker et stykke tid inden de kan levere.
Dette fremgik ikke af deres hjemmeside at den vare de reklamerede med ikke kunne leveres.
Det siger sig selv, at jeg lige har skrevet til dem og annulleret ordren.

Lige en lav stjerne mere...

En hurtigt julegave køb uden at tjekke Trustpilot... Det gør jeg ikke en anden gang.

Køber en julegave og får den leveret nogle dage efter. Jeg ser med det samme at det er en lidt anden vare end den på billedet og som er beskrevet på deres hjemmeside. Jeg skriver derfor til deres kundeservice samme dag. Det er d. 19/12-2013. Jeg får svar i dag d. 31/1 :-( Jeg kan sende varen retur og få mine penge igen. De skriver at varen er udgået, men sjovt nok kan den fåes andre steder og de har den på deres hjemmeside. Varen er også stadig på Trettis hjemmeside.

en måned - ingen varer - ingen besked

Hvordan kan et firma som CDOn have sådan et underselskab?
Aldrig har jeg prøvet at blive behandlet så usselt som kunde. Nu har jeg lige fået svar fra Tretti. Selvfølgelig på svensk, men det kan jeg nu godt leve med. Der er gået en måned og forløbet har været således:
30. december afgiver jeg en ordre på en emhætte, som de skriver de har på lager og jeg derfor kan forvente kommer i løbet af et par dage. Da det er nytår, lægger jeg så et par dage til, så mon ikke den skulle komme omkring d. 4. januar. Derfor saver jeg det hul, der skal til og gør klar til montering. Ingen emhætte. Jeg kontakter Tretti pr. deres regler - via hjemmesiden med behørig reference til ordrenummer. Det gentager jeg så nogle gange, stadig med samme svar: INTET. De skriver at de har et mål om at svare inden for 24 timer.
Da jeg så endelig i dag, EN MÅNED SENERE, får et svar er det at jeg kan få lov at afgive en ny ordre til dem - må svaret være: Aldrig i livet! - Jeg handler et andet sted.

Just Don't Do It...!

2014.01.01: varen (støvsuger) bestilt
2014.01.02: købsbeløb - ca. 1300 kr. - trukket (som de ellers selv påstår først sker ved afsendelse af varen)
2014.01.07: første forespørgsel på ordrestatus (på det udleverede link bliver der ved med at stå 'forberedes til afsendelse) - pr. mail
2014.01.13: anden forespørgsel på ordrestatus - pr. mail
2014.01.20: tredje forsøg på at kontakte KundeService - nu telefonisk (alene svensk nummer tilgængelig); ventetid 15 min.
2014.01.20: KundeService lover at undersøge med lageret
2014.01.24: fjerde forespørgsel på ordrestatus - pr. mail
2014.01.28: varen modtaget (afsendt d. 2014.01.24)

Er der nogen... Hallo

Bestilte vare for 18 dage siden, pengene er hævet, ingen pakke modtage i nu,
To henvendelser, ingen respons fra Tretti.dk
Inge telefon nummer til firmaet.
En måned er gået og efter mange henvendelser, har jeg endelig fået mine penge retur.
Rør ikke denne side, eller noget andet firma der er med i cdon group.

Ubeskrivelig dårlig service.

Tretti har det med at benytte sig af "trykfejl undskyldningen"
Jeg køber f.eks. 6 vandfiltre, og modtager kun 3. Jeg kontakter dem og de siger at det var en trykfejl og så henviser de til "handelsbetingelserne" hvor der står "Vi tager forbehold for fejl på priser, produktinformation og for eventuelle udsolgte varer." Undskyldning for man ikke, nej kun oplyst at dette kan ske.
Dårligt dårligt dårligt!

Anbefaler aldrig Tretti til nogen.

dårlig, dårlig service

Gik fint med bestilling, og betaling samt levering. Men så snart noget er galt med produktet er de umulige at få fat i. De har intet telefonnummer og de skriver ikke tilbage på mail...
Handler der aldrig mere og vil gerne advare andre mod at benytte dem!

Virkelig dårlig service

Havde bestilt en tørretumbler og Havde nogen spørgsmål fik aldrig svar på nogen af dem afbestilte den og bestilte et andet sted super uprofessionel og er bestemt ikke til for kunderne handler Aldrig mere der

Umuligt at få fat på kundeservice

Jeg bestilte to varer d. 12/12-13, hvoraf den ene ikke var på lager, men stod til at komme på lager igen d. 18/12. Da der på hjemmesiden var opgivet at ordre til levering før jul skulle indgives senest 18/12 regnede jeg med at jeg kunne nå at modtage pakken inden jul, da en af tingene skulle bruges som julegave.
Jeg fil først bekræftelse på at ordren var afsendt d. 30/12 og modtog først pakken d. 6/1-14. Da jeg endelig modtog pakken var æsken til den ene vare helt ødelagt og havde tydeligvis været åbnet før. Derudover var varen beskadiget og det var tydeligt at det ikke var sket under transporten, da selve papkassen hele ordren var sendt i ikke var beskadiget.
Jeg skrev til kundeservice få minutter efter at have pakket varene ud og regnede med hurtigt svar, da de skriver: "Vores mål er at svare inden for 24 timer (hverdage), men oftest svarer vi betydeligt hurtigere."
Efter 1 uge (d. 13/1-14) skrev jeg endnu engang til kundeservice, men har stadig ikke fået noget svar i dag d. 19/1.

Det er simpelthen for dårligt at det er umuligt at få fat på kundeservice, som eller lover hurtigt svar.

Ingen varer.. Ingen kundeservice

Bestilte hårtrimmer 30/12-13 og har ikke modtaget noget og kan ikke få kontakt. Håber jeg kan få mine penge retur. Der er kun en mail adr. som ikke svarer. De har ikke noget telefon nummer.

Dårlig service - varen ikke leveret

Jeg har bestilt en badevægt som de på hjemmesiden påstår at have på lager. Nu er det 9 dage siden bestilling og jeg har INTET HØRT. Varen er endnu ikke afsendt!! Har skrevet til kundeservice og spurgt om grunden til manglende leverance MEN HØRER INTET. De svarer ikke på henvendelser. Jeg er ked af jeg ikke orienterede mig på Trust Pilot før køb. Så dette indlæg blot for at advare andre mod at købe på tretti. Det kan godt være at deres pris er lav - men hvis man ikke modtager varen så er det jo lige meget ;-(

Total mangle på kundeservice - intet svar på reklamation - skulle have set Trustpilot før køb i maj 2013

Vores dyre Krupps Kaffe/Expressomaskine er blevet utæt, så der er stor vandpøl på køkkenbord. Skrev til Tretti, godtnok midt i juleferie, d. 26.12.13. så rykkede først i forgårs 7.1.14. da jeg stadig ikke har hørt fra deres 24-timers-svar-fra-kundeservice. Efter hvad jeg kan se nedenfor, tyder det ikke godt mht. manglede svar på reklamationer. Vi har handlet hos Tretti 2 gange siden maj 2013, og det gik ellers fint med køb og levering, men reklamationer kan de ikke håndterer

Totalt uproffesionelt firma

Jeg købte et vaffeljern til jul, som blev leveret i god tid.

Det viste sig at den havde fået en transport skade, og jeg skrev derfor med det samme til kundeservice via deres online formular. Efter næsten 2 uger har jeg intet svar modtaget fra dem, og jeg har spurgt adskillige gange.

Alt kommunikation bliver 100% ignoreret.

De har ingen kunde-service og det er ikke muligt at ringe til dem, da de ikke har skrevet noget telefon nummer nogen steder. Jeg fandt et nummer via krak.dk men dette nummer var ikke gyldigt.

Hold jer langt væk fra det firma.

Returneret produktet til Tretti.dk, men jeg får ikke mine penge :-((

Har købt en lampe som jeg måtte returnere pga den slet ikke passede ind til mit hjem alligevel.

Jeg returnerede den fra Rødovre den 17.12.13, men har endnu ikke modtaget mine penge. Jeg har fulgt deres returprocedure på deres hjemmeside. Men ak, de stiller sig uforstående overfor returneringen, og kan ikke finde varen, på trods af jeg har vedlagt en seddel med produktet indeholdende ordrenr. navn, adresse, og bankkontonummer pengene skal indsættes på.
Synes ærligt taget det er en top uprofessionelt firma. Håber dog stadig i min naivitet, at de får lyst til at returnere mine penge til mig....

Tretti Danmark ApS Support

Om virksomheden

Tretti.dk sælger hårde hvidevarer og husholdningsapparater på Internettet til lavere priser end i almindelige butikker. Da vi sælger vores produkter fra vores onlinebutik, i stedet for i almindelige butikker er vi ikke belastet af høje huslejer og høje omkostninger til salg, personale, lager og butikeksponering. Ved at kunne begrænse de faste omkostning, så kan tretti.dk tilbyde lavere priser til vores kunder. Med flere veletablerede partnerskaber, og med førende leverandører, tilbyder tretti.dk et stort og velkendt udvalg af produkter. Vi samarbejder med anerkendte speditører, der hjælper os med en landsdækkende leverance. Den normale leveringstid ligger på 2-7 arbejdsdage - og fragten er gratis for køb over 600 kr!

Visit www.tretti.dk

Write to: info@tretti.dk