Triercopenhagen.com reviews

Triercopenhagen.com reviews

9.1

God service og hurtig ekspedition

Jeg har kun oplevet god service og har fået mine varer leveret hurtigt. Kunne dog godt tænke mig et lidt større udvalg af produkter.

God service, kan klart anbefales

Lynhurtig levering, hurtig responstid på henvendelse og elsker de små lækre ting der kommer med som en ekstra gave

Rigtig god service (kaøb af varer og retur af varer). Godt udvalg af tøj

Fin webshop

Fin webshop og smart med point man kan give til sine nærmeste :)

Fantastisk webshop

Skønt med en dansk webshop, der forstår at have et godt miks af brand, loyalitetspoint på alle varer og afslutter med flot indpakning af varen, en lille gave og eminent Kundeservice, da jeg havde brug for det!

Absolut lækkerhed!

Triercopenhagen har det labreste varesortiment og jeg føler mig som kunde taget rigtig godt hånd om fra jeg logger på til jeg modtager mine varer, smukt pakket ind, garneret med en lille surprise og oven i købet loyaitetspoint på kontoen til fremtidige køb! Det er en helt igennem lækker oplevelse at handle hos Triercopenhagen!

Hurtigt og lækkert

Hurtig levering, en fin lille gave med og fint parket ind. Perfekt!

Bedste køb ever

Min absolut yndlingsbeklædningsdel er fra jer (en cardigan fra SONIA). Så jeg kigger jævnligt forbi for at shoppe flere yndlings itmes. Og så er det jo bare at plus at der er hurtig levering, så man er sikker på at ens varer når frem til den rigtige lejlighed :o)

Alt i alt-godt

God og hurtig kundeservice. "Smilende stemmer" i tlf :D
Vil bestemt handle der igen :)

skønne produkter

kan varmt anbefale Triercopenhagen det er super lækre produkter

Fantastisk udvalg, nem navigation og god service!

Nyhedsmails er der mange af - men ikke for mange, og så bliver kunderne forkælet rigtig tit med gode rabatter, konkurrencer, gavekort osv.! Det er sådan, en god webshop skal fungere!

Drømme shop

Lækker shop., lækker mærkevare og dejlig kundeservice. Har fået de skønneste drinksglas der fra med overskæg. Man kan bruge en formue derinde da man har lyst til at købe det hele.

Rigtig lækker biks!

Er vild med jeres tips og inspiration! - Flot og indbydende hjemmeside/forretning, og god service!

Altid eminent service!

Hurtig levering.

Superservice hos Triercopenhagen.com

Hej derinde hos Triercopenhagen.com. Jeg ville bare takke jer for en fantastisk god og hurtig service. Varerne i shoppen er præcist beskrevet - man får alle detaljer, man har brug for (f.eks. om størrelsen og pasform). I har en dejlig afslappet og hjertelig måde at kontakte os kunder på. Det hele gik bare så tjept. Og så var der endda en lille gave med .... Mange tak. Det var en super oplevelse at handle hos jer - og det bliver ikke sidste gang :0)

Spændende udvalg - fantastisk service

Triercopenhagen.com får en til at føle sig velkommen i deres shop, og det er ret godt gået af en webshop.
Rigtig, rigtig god service. Er hurtige til at svare på forespørgsler. Hurtige til at sende. Pakker tingene fint ind, og ved den seneste ordre var der endda en lille bonusgave i form af skønne små beautyprodukter.
De varmeste anbefalinger herfra.

Topklasse...

Har altid fået en god og proff vejledning, beskrivelserne på hjemmesiden er tilsvarende den varer du modtager:) Kan kun anbefales

De varmeste anbefalinger

Rigtig god og overskuelig webshop. Hurtig levering og hjælpsom kundeservice, og så gør det jo heller ikke noget, at det er de fedeste mærker.

Kyndige, Pålidelige, Dygtige

Virksomhed, der tager kunderne alvorlige. Altid god service, hurtig levering. Stor viden om deres vare. Hjælpsomme når noget går galt. Mange mærker også nogle jeg først lærte at kende da jeg fandt siden. Alt i alt et sted, der er værd at handle hos

Fantastisk tøj, skøn service = min yndlings onlineshop!

The lovely ladies bag Triercopenhagen.com er intet mindre end fantastiske!
Deres evne til at finde ting jeg ikke kan leve uden, er utrolig.
Jeg er forelsket i Raoul, ville elske at være Paul & Joes sister og føler mig tryg i Manoush!
At modtage en pakke fra Triercopenhagen, er som juleaften! Selvom jeg ved hvad pakken indeholder, er det alligevel en oplevelse at åbne den og se det fine silkepapir, tingene er pakket i.
Prøv det skønne fashionunivers hos Triercopenhagen - men pas på - det er vanedannende!

Triercopenhagen.com Details

Visit Triercopenhagen.com