Tripadvisor reviews

Tripadvisor reviews

5.7

SPAM

Det var dog utroligt, bliver ved med at få spam i min mail selvom jeg har frameldt mig det op til flere gange!

Travel Bound Barcelona Free Walking Tours-Barcelona Catalonia, bare super!

Kan varm anbefale denne by-rundvisning i Barcelona med Iosaf, han er meget god til at give en varm og anderledes beskrivelse af byen. Så hvis du besøger #Barcelona# må du ikke gå glip at dette.

Brug IKKE trupadvisor / Do not use tripadvisor

tripadvisor.dk SPAMMER mig med e-mails konstant selvom jeg gentagne gange har fravalgt mig. NNu går jeg så til myndighederne og politiet med sagen.

Brug IKKE trupadvisor / Do not use tripadvisor

Lukket for kontakt

Efter at jeg har skrevet en del anmeldelser, er de begyndt at anbringe mine anmeldelser forkert, ved det forkerte hotel eller den forkerte seværdighed. Det giver jo mig et dårligt rygte og krænker den ytringsmulighed, de tilbyder. Det er ikke muligt at få kontakt med dem. Du får ved hjælp af et fortrykt skema lov til at få flyttet de rigtigt placerede anmeldelser og ikke andet. Du kan ikke kontakte dem med fri tekst.
Undervejs oprettede de også en ny profil på mig i et forsøg på at annullere min anmelderstatus.

Rigtig godt

Synes det er en kanon god side og bruger den altid i forbindelse med rejse.
Eftersom det ofte er rigtig mange fra hele verden der har anmeldt stederne giver det et ret godt praj om det er et godt sted eller ej.

godt at bruge

Specielt når man lære at sortere negative fra som er, skrevet fordi en lille ting gik galt og alt så var noget skidt.

Så er altid godt at tjekke sit hotel ud der og analysere anmeldelserne, f.eks. hvis et hotel kun har fået en og der klages over larm i omgivelserne mit i en storby eller turistområde, ja så er det jo forventeligt med støj og bør ikke tælle ned for hotellets helhed da det vil være ens for alle hoteller i området.

Loyal og troværdig

Tripadviser sletter ikke anmeldelser, men hvis man er kommet til at skrive noget man ikke må i forhold til deres retningslinier, så giver de dig mulighed for at rette det!! Vil anbefale alle at tjekke hoteller, forlystelser samt restauranter på Tripadviser. Det virker ikke som om de samarbejder med nogle virksomheder og kun vil publicere gode anmeldelser i modsætning til andre lignende firmaer. Tripadviser lader til at være loyal og troværdig!

Rejser udelukkende efter Tripadvisor.dk

Før jeg opdagede TA var jeg ude for flere skuffende oplevelser med især hoteller.
Så faldt jeg helt tilfældigt over siden, og gik derefter altid ind og eftertjekkede, når jeg havde fundet et hotel jeg syntes godt om og gerne ville booke.
Det kostede rigtig, rigtig meget tid - for så at sige samtlige af de hoteller jeg faldt for, udfra deres egne hjemmesider, kunne jo SLET ikke stå distancen, når jeg så fandt dem på TA og så tidligere rejsendes egne fotos og beskrivelser.
Så nu har jeg langt om længe lært, at gøre det omvendt! :D
Jeg går FØRST på TA og tjekker div hoteller i den pgl by, jeg ønsker at besøge, og derefter finder jeg hotellets egen side, og booker, hvis jeg kan se og fornemme at tingene hænger sammen.

Når man bruger TA, skal man dog være bevidst om sin egen sunde fornuft og logik - vide og huske at der altid vil findes kværulanter og brokhoveder, der ikke tåler selv det mindste, og derfor giver til tider ofte urimeligt dårlige anmeldelser.
Ligesåvel som der muligvis og højst sandsynligt også er dem i den anden ende - de aaaaaalt for positive og prisende til skyerne.
Brug som sagt lidt sund fornuft, fjern f.eks de 2-3 dårligste + de 2-3-4 allermest positive, og se så hvad der er tilbage.

Jeg har f.eks flere gange oplevet ekstremt dårlige anmeldelser pga en knækket flise på badeværelset (!?!??) , eller særdeles hårde ord pga mange trapper op til et hotel ( hvor det TYDELIGT fremgår af mange billeder og tekst på hotellets EGEN hjemmeside, at det ligger midt oppe på en stejl klippeside. (hvordan vedkommende ellers havde forventet at skulle transportere sig fra vejen og derop, det ved jeg jo så af gode grunde ikke...)
Ligeså har jeg set en femstjernet æresprisning, af et yderst skummelt og faktisk ret beskidt hotel, med nok den kedeligste morgenmad EVER ( jeg har selv boet der, og jeg er IKKE sart eller kræsen ;) )

Men når og hvis man lærer at gennemskue disse små mennesker, så findes der ikke mange sites på hele internettet, der er mere geniale og brugbare, end TripAdvisor!
Den holder 100!

Lige bortset fra, at de er svære at komme i kontakt med, hvis overhovedet.
Sidst jeg leverede anmeldelser ( 2 restauranter + 1 hotel) blev de 2 restauranter offentliggjorte med det vuns, men efter 2 uger var den om hotellet stadig ikke.
Jeg skrev til dem 3 gange, fik intet svar retur, så jeg ved ikke hvorfor den var så længe om at blive offentliggjort, når de 2 andre blev de i løbet af 2 dage, som også er deres normale politik.

Udoaver det, så er jeg STÆRKT utilfreds med, harm og totalt frustreret over, at de nu tager fuldt ejerskab og rettigheder over de billeder, der bliver offentliggjort af de rejsende.

Dét er bare ikke okay og ingen andre end JEG har rettigheder til MINE billeder!!!
Så det er en klar ommer, TA!

Jeg afleverer ihvertfald IKKE flere billeder, før den politik bliver lavet om!
Hvilket faktisk er en ret ambivalent indstilling at ha', når det jo netop er pga vores billeder, at TA overhovedet har fået den totale succes og kan ha'/ leve op til det oprindelige formål .

Du må ikke være for kritisk!

Har skrevet flere anmeldelser hos Tripadvisor, og de er alle uden brug af anstødelige ord, religion og andet der kan være til gene for den brede offentlighed. Alligevel vælger de at fjerne mine anmeldelser, da jeg siger det præcist som det er, og kalder en spade for en spade. Det sidste hotel min hustru og jeg besøgte i Italien var en katastrofe, hvilket jeg naturligvis skrev om efter hjemkomst, men blot 14 dage efter den var blevet offentliggjort, blev den fjernet af Tripadvisor igen.

Efter at have læst andres anmeldelser af dette hotel, som sjovt nok alle er positive, må jeg komme til den konklusion, at der ikke er fair play med i spillet hos Tripadvisor.

Om de til tider får betaling for at "screene" og fjerne dårlige anmeldelser skal jeg lade være usagt, men at kalde dem uvildige er nok lige at tage munden for fuld.

Jeg bruger dem ikke igen, for det er alt for dyrt, at stole på de anmeldelser der har fået lov til at blive liggende på deres side.

Fantastisk værktøj

Det kan jeg kun anbefale. Helt fantastisk!!!

Side med urtolig mange gode.....

En rigtig god side med mange rigtig godt tips til ferien, der er anmeldelser af hoteller og meget andet i netop den by du skal besøge.
De har også pris tjek af hoteller fly rejser mm.
En rigtig god side til før ferien

Tripadvisor Details

TripAdvisor – Objektive hotelanmeldelser, billeder og rejsetip om hoteller og ferier – Sammenlign priser med bare ét klik.

Visit Tripadvisor