Trishop reviews

Trishop reviews

3.9

Lavede bestilling men der sker nul og niks!

Jeg skulle nok havde læst anmeldelserne af siden her inden jeg bestilte. Det er helt til grin. Bestilte for 1000 kr. hvorefter der er sket nul og niks. Jeg har efterfølgende skrevet to mails uden svar. Jeg må købe mine varer et andet sted. Jeg kan derfor slet ikke anbefale nogen at handle her.

Hurtig levering og skarpe priser

Positivt overrasket at der med i kassen var gratis smagsprøver på udvalgte af deres energiprodukter. Og holdbarheden på bøtterne med energi-drik var helt til maj 2016. 5 stjerner herfra.

Måske man skulle lave noget andet end at drive webshop??

Kan desværre kun tilslutte mig den generelle tone i indlæggene her på Trustpilot. Har måtte annullere en større ordre (har ikke hørt fra dem endnu) da de har været ca en måned om ikke at kunne fortælle mig om hvorvidt jeg nogensinde får mine ting. Er spændt på at se med betalingen, men jeg har heldigvis brugt et Mastercard så skulle det ske at de "kom til" at trække beløbet alligevel kan jeg få banken til at hente dem retur.

Ingen svar fra Troshop efter en masse telefonbeskeder samt mails

Jeg har fået en Fusion Pro jersey hvid i small som jeg også har ønsket mig
Varen kommer men finder ud af at denne er for lille.
Sender en mail om de ligger inde med størrelse M og om det er i orden at få denne bytte.
Ingen svar , har Mailet 4 gange , skrevet direkte på deres hjemmeside og lagt 5 telefon beskeder UDEN HELD :(
Nu ligger jeg inde med en vare som jeg ikke kan bruge så det var nogle dyre lære penge at tro på denne flotte hjemmeside

Elendig service - ingen respons på henvendelser, hverken telefonisk eller via mail

Den 13. december 2013 bestiller jeg en vare hos trishop.dk. Den 19. december sender jeg en mail med forespørgsel om, hvor langt varen er i "systemet", da der er tale om en julegave. Den 21. december modtager jeg en mail fra "Bjarne Kragh", hvor han desværre må meddele hans kunder, at varerne desværre ikke kan leveres til tiden, men at han vil sende lidt ekstra "julegaver" med i pakken, såfremt man ønsker at beholde sine ordrer. Gennemlæsning af mailen synes at indikere, at der er tale om en såkaldt "standardmail". Af mailen fremgår det, at han vil sende de forsinkede varer den 23. december, således de kommer med omdeling den 27. december. Den 30. december har jeg ikke modtaget noget, og ringer derfor til trishop.dk, men telefonen bliver ikke besvaret. I stedet sender jeg en mail, som jeg aldrig modtager et svar på.

Da jeg ikke har modtaget min vare 2. januar 2014, skriver jeg en mail til trishop.dk, hvor jeg annullerer min ordre. Mailen bliver ikke besvaret.

Den 3. januar 2014 modtager jeg, til trods for min annullering, en standardbekræftelse på, at varen netop er afsendt.

Jeg modtager varen den 6. januar 2014, og konstaterer at de "ekstra juleting' som plaster på såret ikke er medsendt (hvis han ikke ønsker at medsende noget, bør han ikke skrive det - egentlig bare en principsag). Imidlertid fremgår det af følgesedlen, som ligger inde i pakken, at såfremt man alligevel ikke ønsker sin ordre som følge af den lange ekspeditionstid, så skal man blot returnere varen med "modtagelse nægtet", hvormed varen bliver returneret omkostningsfrit for kunden. Det gør jeg så.

På posthuset indleverer jeg pakken som "modtagelse nægtet", men får i af ekspedienten at vide, at såfremt pakken skal sendes retur som "modtagelse nægtet", skal der påklæbes en label, som skal sættes på pakken - en label, som ifølge postvæsenet burde være vedlagt pakken.

Enden på det hele bliver, at jeg kommer til at betale 100 kr. (pakke inklusive forsikring, da jeg som følge af min oplevelse ikke stoler på trishop.dk) for at returnere pakken.

Konklusionen er en stærkt kritisabel kundeoplevelse, som i sidste ende kom til at koste 100 kr. og en masse besvær.

Jeg kan IKKE anbefale, at man handler hos Bjarne Kragh og trishop.dk.

Elendig service.

Bestilte løbebukser og løbetrøje 13/10-2013. Efter 14 dage ringede et par gange jeg for at få en ca. leveringsdato, men der blev ikke svaret på deres telefon (10-14), samtidig bliver man, med telefonsvarer, bedt om at sende en SMS eller en mail. Jeg sender 2 SMS´er og 2 mails med et par dages mellemrum, men de er aldrig blevet besvaret! Jeg modtager en "delvist afsendt" 28/10-2013 og kan læse mig til at min restordre modtages til levering d. 6/11-13 (Varerne var på lager iflg. deres hjemmeside)!
I skrivende stund d. 13/11-2013 (en måned senere;-) har jeg ikke modtaget resten af mine bestilte varer.

"Tak for dit køb på Trishop.dk. Jeg håber du får glæde af dit køb og ser frem til at se dig som kunde på Trishop.dk igen."

(rofl) Jeg har fundet en anden butik at handle hos!!!

"1 stjerne: Meget lavt – uacceptabel oplevelse, urimelig og grov behandling" trustpilots definition på laveste karakter.

Dårlig service

For det første ventede vi meget lang tid på at vore ordre blev afsendt. 2 uger mere end lovet, og den blev først afstedt efter vi endelig havde fået fat i ejerens datter.

Nu har jeg så sendt min ordre retur 1/11 og jeg har stadig ingenting hørt. Jeg sidder tilbage med fornemmelsen af at det var 500 kr ud af vinduet og at jeg ikke ser dem igen..

Virkelig dårlig sevice, og ikke et sted jeg handler igen..

SUPER produkt, til SUPER PRIS.

God service. fik suoer fint produkt til danmarks bedste pris. de havde ik det bestilte , så fik et endnu bedre til samme pris. lidt lang svar tid , men værd at vente på når man får et SUPER PRODUKT

Klart anbefalesværdi

Jeg forstår ikke hvorfor denne shop har så dårlige anmeldelser herinde, jeg har kun haft gode erfaringer, ringet ang min odre da den ikke stod under "min konto" efter kort samtale fik jeg sms om pakken blev sendt samme dag.

Ingen svar på henvendelse

Har nu prøvet 3 gange indenfor sidste uge at kontakte dem pr telefon indenfor deres oplyste tlf tid 10-14 men ingen tager telefonen. Kommentarerne herinde viser et klart billede så jeg finder et andet sted at købe mit udstyr.

Ingen kontakt

Jeg fik leveret 3½ uge efter bestilling.
Det var ikke muligt at komme i kontakt med trishop på telefon eller via mail.
Det må kunne gøre bedre.

Svarer ikke på henvendelser på mails eller via telefonen

Jeg kan bekræfte det øvrige der er skrevet på siden omkring Trishop.dk.
Ordebeskræftelse fremsendes og derefter total tavshed trods talrige henvendelser på telefon, mails og SMS. Har nu afbestilt min ordre, men frygter det værste omkring succes'en med dette!

Ingen kundeservice og ingen svar på mails

Jeg købte en vare hos trishop og fik en rigtig dårlig oplevelse af butikken.

Hjemmesiden viser ikke lagerstatus og derfor havde jeg en forventning om at få en ca. leveringstid efter bestilling. Den kom ikke. Hjemmesiden siger 1-5 dage under deres FAQ. En lille uge efter sender jeg en mail blot for lige at høre en status på bestillingen. Dagen efter er der ikke kommet svar og det kom aldrig. Jeg forsøger i de efterfølgende dage at ringe mindst 10 gange i deres telefontid fra 10-14 men telefonen bliver aldrig taget. Jeg sender endnu en mail til dem for at bede dem annullere min ordre, da jeg ikke ønsker at være kunde hos dem pga. den dårlige behandling. Den mail modtager jeg heller ikke noget svar på.

Nogle dage senere dukker varen. Oplevelsen af deres manglende kundeservice får mig til at returnere varen og bede om at få pengene retur. 1-2 uger senere har jeg hverken fået pengene eller en bekræftelse på om de har modtaget varen. Jeg sender dem da lige en mail for at få en status. Jeg modtager aldrig svar på mailen (surprise!).

Efterfølgende vil jeg lige teste trishop af og sender dem en mail fra en anden mail adresse og forespørger på en større ordre på 25 t-shirt i forskellige farver/størrelser. Mailen bliver sendt en sen aften og dagen efter inden frokost har jeg modtaget en længere mail med diverse skærmbilleder af hvad der kan leveres. Jeg svarer pænt tilbage med henvisning til min ordre som jeg ikke har fået pengene retur for. Den mail får jeg aldrig et svar på. Nogle dage senere dukker pengene op på min konto.

Man kan konkludere at trishop rigtig gerne vil tjene penge, men bare en lille smule kundeservice er de ikke interesseret i at give! Det er en beskidt måde at drive forretning på og jeg håber ikke at nogen vil handle hos dem efter at have læst min oplevelse.

Ikke modtaget varen efter 2 uger

Jeg bestilte for nu 2 uger siden nogle tights hos trishop.dk. I ordrebekræftelsen stod der intet om at disse ikke var på lager ligesom det heller ikke fremgik at web-shoppen.

I ordrebekræftelsen stod der endvidere: "Såfremt varen ikke kan afsendes inden for 5 dage, vender vi hurtigst muligt tilbage med en leveringstid." Jeg har nu efter to uger stadig ikke hørt fra dem, ej heller for den email jeg har sendt til dem inden for det sidste døgn. Jeg har endnu ikke tjekket om pengene er hævet...

Så det er bare /ikke/ godt nok!

Lækkert udstyr

Go oplevelse - Købte nye bade bukser via siden, det er nemt at finde de oplysninger jeg skulle bruge.
Eneste negative var at de skulle bestilles og at jeg efter en uge måtte rykke for en opdatering om hvornår de kom hjem.

Is Trishop your company?

Trishop Details

Triathlon udstyr til trisport fra Trishop.dk - vi fører Orca våddragt våddragter svømning svømmetøj løb Cykeltøj Cykel cykelbriller løbetøj badedragt badetøj cykelpumpe pull buoy stretchcordz hed h.e.d. hjul ZIPP hjul X-LAB hjul Cykel stel AeroBar Aerobar alu Aerobar carbon Yankz Hutchinson TUFO træningselastikker Cervelo Diana Argon Kuota aerobar tristyr Lake cykelsko Fusion Yankz Xterra Leppin Powerbar Extreme X-Trend Cykelbriller Tri duathlon

Visit Trishop

We live here: Degnevangen 1 A