Triumph reviews

Triumph reviews

4.7

Forældede "forretningsbetingelser"

Havde til jul købt noget lingerie til et familiemedlem der bor i den anden ende af landet.
Varen passede ikke og eftersom der kun var nogle få dage til at bytte mellem jul og nytår var ekspedienten fuldstændig ligeglad med os som kunder idet der står på byttemærket at man skal bytte inden den 31/12. Vi var inde den 6. januar hvilket naturligvis var for sent. Så det er ikke ekspedientens ligegyldighed denne anmeldelse går på men selve forretningsbetingelserne der sørger for at kunderne ikke kan bytte deres varer med rimelighed som i de fleste andre butikker. Vi kunne hverken få tilgodebevis eller noget på trods af at vi havde kvittering osv.

Ekspedienten "tilbød" så nådigst at vi kunne bruge flere spildte penge på at købe et andet sæt undertøj i håbet om at dette kunne passe familiemedlemmet. Dog havde vi så kun otte dage til at bytte dette nye sæt. Det er selvfølgelig ikke deres problem at vi køber en vare til et familiemedlem der bor langt væk, men det er nogle meget bundefangeriske betingelser man handler under i denne forretning. Man er så at sige bundet af sine egne penge.
Endvidere kunne vi naturligvis bytte til et billigere sæt men i pågældende tilfælde ville det overskydende beløb være spildt, dvs. heller ikke af de overskydende penge ville der kunne udstedes et tilgodebevis eller udbetales penge. Er dette overhovedet lovligt i henhold til forbrugerlovgivningen hvis ekspedienten indvilger i at tage en vare retur på disse urimelige betingelser? Det er måske noget forbrugerklagenævnet burde kigge nærmere på.

Vi handler ikke sådan et sted mere og vil fortælle dette til alle vi kender at man ikke skal handle sådan et sted, specielt ikke gaver eller med mindre man er helt sikker på at varen ikke skal byttes.

Fik aldrig mine varer. Oplyste track & trace nr. eksisterede ikke.

Selve købet gik fint. Betaling gik fint. Jeg fik aldrig mine varer, det oplyste track & trace nr. eksisterede ikke og kundeservice svarede ikke på mine henvendelser. Kort sagt: snydt.

Elendig kundeservice

Hvis man skriver til dem via deres kontaktformular på den danske side, får man at vide, man skal skrive på engelsk. Ringer man til kundeservice (dansk nummer) foregår det igen på engelsk.

TRES SATISFAITE

Très satisfaite sur tous les points :

article conforme à l'annonce, excellent suivi, bonne communication, livraison très rapide et gratuite.
Je le conseille vivement, habituée aux achats sur l'e-vente, et j'y reviendrai.

Dårlige bytte regler

Min kæreste købte et gavekort til mig til triumph i Aalborg storcenter. Da jeg 5dage efter kommer derind har de intet i min størrelse (65 i omkreds), jeg har fået bonnen med hvor der står man kan bytte vare i op til 10dage. Jeg beder derfor om at bytte gavekortet - hvilket man så ikke kan. Den regel gælder ikke gavekort. Havde han nu købt et tilfældigt sæt undertøj til mig, kunne jeg have byttet det og fået pengene retur. Er meget skuffet! Specielt fordi jeg jo gerne ville købe noget, men de havde intet.

Forkert vare - lang leveringstid

Jeg havde bestilt to ens bh'er i to forskellige farver.
Efter 5 arbejdsdage havde PostDanmark modtaget pakken. Altså ikke 3-4 dage. Som jeg dog kan acceptere - det sker jo. Men da pakken kommer ligger der en korrekt bh - og en forkert bh. Så nu, efter knap 1 1/2 uges venten må jeg sende den ene retur. Så kan man jo hygge sig med at tænke på hvornår pengene kommer retur. Den sidste bh må jeg ned i en butik og bestille. Det burde jeg have gjort til at starte med.
En fejl der kan ske, men jo virkelig nemt kan undgås ved at læse bestillingssedlen ordentligt.

Tine

Svarer ikke på mails, returnerer ikke penge

Produkter bestilt online er fine, virker som god kvalitet. Det er så bare ærgerligt, at deres kundeservice er ikke-eksisterende. Har returneret varer for to uger siden, og kan se på track and trace, at pakken blev udleveret dagen efter. Jeg har rykket hele tre gange gennem en uge for en bekræftelse fra Triump om at de har modtaget retursending og info om, hvornår jeg får penge retur. De har ikke svaret på én eneste mail.
På deres hjemmeside skriver de, at man får en mail, når de har modtaget varer retur, hvorefter de vil indsætte pengene. Det overholder de ikke, kan jeg konstatere.

Nem overskuelig hjemmeside og hurtig problemfri forsendelse

Købte undertrøjer her og handlen forløb fint. God kommunikation og hurtig og sikker forsendelse.
Jeg oplevede at deres udvalg var større end hvad jeg kunne finde i de fysiske butikker

Ren nydelse

Kvalitets lingeri, reklamerne holder, hvad de lover.
Lang "holdbarhed"/slidstyrke - fedt design/stort udvalg/smarte farver.
Elsker denne form for selvforkælelse.

Is Triumph your company?

Triumph Details