Troldekugler reviews

Troldekugler reviews

6.4

Dårlige produkter og dårlig (kundeservice)løsning

Jeg, vores børn og nære venner, har i årevis købt Troldkugler, armbånd, halskæder og en ring til min hustru. De sidste vi har købt er "Troldkugler" som er sammensat af sølv og keramik. De holder ikke og har været reparer flere gange. Nu er 3 af dem gået "fra hinanden" og det ønsker Troldkugler ikke at forholde sig til eller hjælpe med men henviser til deres forhandlere. Deres forhandlere kan jo ikke påtage sig ansvaret for et dårligt udført produkt.

For, som Troldkugler skriver: Udfordringen på kugler som Babytrold og Forglemmigej med knop er, at de er lidt mere udsatte end vores andre kugler.

Vi har derfor desværre haft et par stykker hvor kuglen er faldet af. Årsagen til dette har oftest været at kunden ikke har været opmærksom på ikke at udsætte dem for vand.
I de tilfælde hvor der har været tale om en produktionsfejl har de vist sig kort efter ibrugtagning og har dermed været dækket af de 2 års reklamationsret med fremvisning af kvittering.

Selvfølgelig skal vores produkter kunne tåle at blive brugt i hverdagen og netop derfor anbefaler vi altid at man gemmer sine kvitteringer i 2 år, hvis uheldet skulle være ude. (Man har ifølge købeloven altid 2 års reklamationsret)

Da kuglerne ikke er købt igennem os vil jeg som nævnt tidligere anbefale dig at gå ned til den forhandler hvor du har købt varerne og se om de ikke kan være behjælpelige (måske har de et kundekøbs kartotek).
Om ikke andet er der altid muligheden for at få dem repareret. En evt. pris for en sådan ydelse aftales direkte med forhandleren.

Det er altid i vores interesse at hjælpe vores kunder på den bedst mulige måde.

Hurtig levering, smukke kugler

Selvom troldekugler er dyre, så gør troldekugler.dk det til en oplevelse, at handle hos dem. Jeg købte et armbånd med lås, sikkerhedslås, en troldekugle og to stoppere, og det hele var samlet, så jeg ikke behøvede bekymre mig om at jeg ville ødelægge det :-)
Perfekt til gave, sig selv eller whatever! :p

Varme anbefalinger herfra!

Hurtig forsendelse ved nethandel .

Hver gang jeg eller min ægtefælle har bestilt varer hos : Troldekugler.dk har vi fået varerne meget hurtigt, derfor kan jeg varmt anbefale at købe direkte fra dem :-)

Designkugler.

Det er nemt og bekvemt at vælge sin nye troldekugle on-line.
Den blir sendt næsten før den er bestilt.
Tilmed følger fin indpakning med, hvis man ønsker dette.

Fin netbutik

Jeg bestilte en gave, som ankom hurtigt efter leveringen. Oplevede også super god service, da jeg skulle have ombyttet en af delene. Kan kun anbefales.

Fin side ingen problemer

Skøn side, smukt bygget op, let og overskuelig. Let at bestille. Varern kommer med det samme og er som den skal være. Dog giver jeg ikke fuld karakter da prisen er den samme som hos forhandlerne ude i virkeligheden og der er andre steder på nettet hvor man kan købe troldekuglerne med 15% rabat altid.

Lækker hjemmeside

Jeg har købt gaver til min kone flere gange, og har altid været tilfreds med behandlingen.

Det smarte ved siden er nemlig, at man kan oprette en ønskeseddel, som man kan give til sine venner, bekendte og ikke mindst ægtefælle (i form af et link til en online side). De kan så klikke sig ind på ønskesedlen, og direkte fra den putte varer i indkøbskurven. Virkelig nemt og smart.

Helt super

Utroligt venligt personale, der prompte hjalp, med en ekstra hurtig levering.

Hurtig levering, og flotte vare.

Kanon

Har købt her flere gange, og selvom det skulle sendes til udlandet var det ikke noget problem!
Kanon hurtig ekspedition!
Gode varer og gode produkter.

Is Troldekugler your company?

www.troldekugler.dk Details

Visit Troldekugler