Tromborg reviews

Tromborg reviews

8.6

SUPER!

Skønne produkter og fantastisk service!

Lækre produkter i lækkert design.

Jeg har i lang tid brugt "Deluxe face cream" og kan kun anbefale den ! Jeg har tør hud og bruger den hver dag - og alligevel er den så drøj, at den holder i ca. 3-4. måneder. Derudover bruger jeg også Tromborgs "Multi vitamin facial mask" og "Mineral mud mask" - de kan også varmt anbefales.
Til daglig bruger jeg "Lip cure" - og har brugt den lige siden, at den blot kostede 90 kr. Jeg er stor forbruger af den og kan varmt anbefale, at man påfører den inden at man går i seng - jeg kan stadig mærke den morgenen efter !
Mit næste eventyr i Tromborg verdenen bliver at prøve deres "Mineral foundation", som jeg har fået anbefalet af en veninde !

- Jeg kan kun anbefale at købe Tromborgs produkter :)

Luksus-følelse

Virkelig fantastiske produkter, der føles så milde og bløde mod huden. Jeg er ellers ikke en "make-up pige", men Tromborg produkterne er for skønne. Virkelig en luksusfølelse af bruge dem.

Altid superhurtig levering

Hver gang jeg har handlet på Tromborg.com, har de formået at sende mig varen 1-2 arbejdsdage efter. Varen blev altid sendt godt indpakket, således at varen er godt beskyttet. Kan varmt anbefale deres shop og gode produkter!

Fantastisk!!

Den eneste ulempe ved disse skønne produkter er, at man bliver SÅ afhængig!
Udover afhængigheden er der ligeledes sublim service og hurtig levering. Kan varmt anbefales!! :-)

Lækkert!!

Lækre varer og hurtig levering!
Ville gerne snart have loyalitets rabat, da jeg bruger virkelig mange penge her!!

Rigtig fin service

Har af 2 omgange købt mineral foundation hos Tromborg. Første gang leverede de den forkerte farve, jeg skrev til dem og de leverede fluks korrekt farve - og jeg kunne beholde det jeg allerede havde fået.

Handler helt sikkert her igen næsten gang jeg løber tør ;o)

Hurtig levering + god service

Bestilte 1. stk. mineral foundation og den blev leveret dagen efter.
Fin indpakning og god service
Kan kun anbefales :)

Is Tromborg your company?

Visit Tromborg