Tropeland reviews

Tropeland reviews

7.6

Øv øv!

Lang leveringstid.
Hvilket vel må siges at være et must, da priserne ikke just er de laveste.
korrespondance? Okay! med pille nedad.
Altså på den de gider svare på.

Så Øv øv og tre gange ØV! til Ordre 1919

Jeg kan kun anbefale Tropeland. Alt virker perfekt

Det er første gang jeg har handlet i Tropeland, og jeg kan kun anbefale firmaet til andre. Alt virkede perfekt.
Venlig hilsen.
Hemming Kondrup.

God vejledning og hurtig levering!

Fint og hurtigt.

Og ikke mindst... Gratis fragt! Det er et særsyn - og helt sikkert noget der vil være med til at jeg vil handle samme sted igen!

stort udvalg og god kommunikation

Lagerstatus passer ikke altid, men kommunikationen om alternativer mm. er rigtig god. Udvalget er bredt og priserne fornuftige.

Fantastisk service

Hurtig levering, og en fantastisk god service. ( jeg havde bestilt nogle korkbaggrunde, som så viste sig, at være for grov i strukturen til mit formål ) jeg mailede med firmaet, returnerede varen, modtog mail dagen efter, at de havde modtaget mine retur vare, og pengene gik ind på min konto, med det samme :-) :-) :-)
Kan varmt anbefales til andre

Super dygtige og kompetente folk

Tog ned til butikken i Skaderborg, efter at have mailet med Kim ang. nogle nye effetcline amarature, fik en varm velkomst og super god betjening, de ved virkelig hvad de snakker om, og deres priser er meget tiltrækkende, ikke sidste gang jeg tager den lange tur, har fået et godt øje til noget 3D baggrund, som i øvrigt er langt under halv pris end andre steder.

Hurtig og korrekt handel

Nem bestilling og hurtig levering. De modtagne varer var som ønsket.
2 varer - bestilt samtidig - blev leveret med dages mellemrum, selvom meddelelserne om afsendelse af de 2 varer blev modtaget samtidig. Lidt forvirrende, men ikke noget problem.

Billigt og hurtigt

Bestilte en stor hundepude, som de var absolut billigst med. Fri fragt og levering 2 dage efter. Kan klart anbefales!

Fin vare, billig og gratis levering

Fin vare, billig og gratis, hurtig levering

Gode priser, problemer med leveringen.

Det er super at de sender fragtfrit, og deres priser er ovenud rimelige. Men leveringen er altså ikke i orden. På hjemmesiden stod der at min vare var på lager, jeg bestilte 4 stk. Jeg får mail om at varerne er afsendt og jeg går og glæder mig til at få lys i slangernes terrarier. Pengene bliver trukket og kort derefter modtager jeg min pakke, med kun 1 lampe. Min mand er absolut ikke glad for situationen og ringer til Tropeland der lover at se på sagen. Dagen efter har vi ikke hørt noget fra dem og ringer igen, hvor vi får at vide at de vil sende de resterende lamper, 1 pakke som vi forventes at få inden påske, og 1 pakke der forventes ankommet lige efter påske.

Vi modtager intet inden påske men slår det lidt hen. Efter påske modtager vi så 2 pakker, med 1 lampe i hver. Dvs. vi mangler stadig 1 lampe og pengene blev altså trukket for længe siden. Vi ringer og rykker igen hvorefter de fortæller at de kan levere den sidste et par dage senere. Det lykkedes da også så på den måde er det en god service. Men altså! 4 varer i 4 pakker, som jeg heldigvis er hjemme til at modtage fordi jeg er på barsel.

Kære Tropeland jeg har et meget stort ønske til jer: Sørg for en eller anden form for lagerstyring på hjemmesiden, så man ikke kan købe flere end i har på lager. Det ville spare mig for frustrationer, og jer for ekstra porto og sure mennesker i telefonen.

Skuffelse

Jeg har aldrig modtaget alle varene og det er umuligt at kontakte virksomheden. De har taget rø... på mig. Øvøv og 3 gange øv

Dårlig service lang levering.

3-4 dagens lev. not.. det tog 3 uger at få det bestiltet amatur hjem.

og da jeg endeligt fik det hjem var det knækket. tog nogle fotos af det mailet det op til ham. han ringet dagen efter og spurte om jeg ikke selv bare lige kunne lime det. så ville han give mig lidt rabat næste gang jeg handlet oppe ved ham. men det kan da ikke passe med selv skal lime en ny vare..
kørte op til ham dagen efter. der fik jeg et helt nyt grund amatur.. og der var der ikke grænser for deres høfligthed....

Fremragende service og stort udvalg.

Jeg hander her fordi jeg får hvad jeg bestiller hurtigt og nemt. Derudover er de hurtige til at kontakte mig hvis der er udsolgt, og har altid et alternativ klar.

Alt i orden

Bestilte hundemad til en god pris og fragtfrit. Det kom dagen efter. Perfekt

Kræver lidt mere opmærksomhed og arbejde..

Der er gratis fragt, super.. Varene er fine og til rimelige priser... Dog synes jeg godt de kunne prøve at holde styr på deres varer. Seriøst jeg bestilte for ca. 2 uger siden tror jeg, fik så en mail hvor der står jeg skulle genbetale for en af mine 3 varer.. Skrev ind til dem for at høre hvad der var sket... Det viste sig at de 2 andre varer ikke var på lager, og den ene af dem får de aldrig igen... DOG ses de 2 varer STADIG på hjemmesiden, klar til bestilling??? Virkelig surt da den hule med magnet er super smart og kunne være god til min gekko.. Men de siger at de ikke får flere af dem. Så fjern den lige tak... Okay så jeg skulle genbetale den ene vare, jeg valgte så ikke at gøre det og lave en ny bestilling hvor jeg lagde en anden varer til. Jeg modtog nogle dage efter 2 pakker. Hvor der så var 2 af samme ting (feeding rock). Havde IKKE godkendt genbetalingen, men pengene VAR blevet trukket! Solgte den til min bror for halv pris, så har kun tabt en 50'er på det.. Men det burde jo ikke være nødvendigt.. Prøver nok at bestille noget mere til bundlag engang... Så må vi se om min anmeldelse bliver bedre :)

Bedste pris + fri forsendelse... få's ikke bedre...

Varen kom dog ikke som de lovede, derfor kun fire stjerner... Kan godt anbefales.

supet service

Blev ringet op dagen efter at jeg havde bestil. Da den ene vare ikke var på lager men de ville bestille den hjem. Ringede igen og fortalte at de desværre ikke kunne levere den udsolgte vare. Dagen efter modtog jeg den anden vare jeg havde bestilt. Super tilfreds.

Meget tilfredstillende

Jeg bestilte den 18-01-2013 en dekoration til mit kommende akvarium. I dag har jeg modtaget min bestilling, som virkelig var pakket godt ind. I øvrigt er det et super, at man ikke skal betale for fragt selv om, at man bestiller mindre ting. Så alt i alt en hurtig og problemfri handel - tilmed var prisen på min dekoration væsentlig billigere end andre steder.

TAK for handlen
Odrenr.: 898