Troph E-shop reviews

Troph E-shop reviews

6.4

meget lang leverings tid!

jeg købte et par ting hos dem og dagen efter var hjemmesiden gået ned!! jeg troede at de havde snydt mig!! jeg begyndte at sende emails til dem og spurgte til min bestilling! efter en uge svarede de mig, og de sagde at deres email var gået ned samtidig med at deres hjemme side blev lavet om! men fik min vare til sidst! ( var meget uheldig )

Is Troph E-shop your company?

Troph E-shop Details

In unserem Bundeswehr Shop finden Sie nicht nur Armee-Bekleidung, sondern auch Zubehör und Equipment für Camping, Trekking, Jagd und Angeln.

Visit Troph E-shop