Tropicsun reviews

Tropicsun reviews

8.4

FULDT HUS I STJERNER !!!

December måned 2013.

Jeg var forbi TropicSun på landlystvej 44 i Hvidovre, for at tage lidt sol. Jeg kommer hele vejen fra Taastrup da jeg godt kan lide centeret i Hvidovre.
Anyway... Jeg tager lidt sol, gør den ren efter brug og vender så næsen hjemad mod Taastrup. Da jeg ankommer til min adresse kl 23:22 opdager jeg at min taske ikke er i bilen! Jeg har glemt den i kabinen :(
Fuldstændig fortvivlet for jeg ringet til hovednummeret og kommer, imod forventning, igennem til en herre der er i fuld gang med julefrokost. Han fortæller dog at det er nummeret til tropicsun, men at de holder julefrokost. Jeg undskylder ulejligheden og forbereder mig på at skulle utroligt tidligt op for at få fat i min taske næste morgen - for ikke at tale om en meget lang nat uden søvn grundet stress omkring tasken.
Herren når at stoppe mig inden jeg får sagt farvel og fortæller at han nu gerne vil hjælpe alligevel - FLOT !!!
Jeg forklarer problemet og hans respons glæder mig.. Han befinder sig godt nok i Jylland, men fandt hurtigt nummeret frem til Henrik som står for solcenteret på landlystvej i Hvidovre.
Jeg ringer med det samme til ham.. Men uden held :( Igen må jeg indse at det bliver en lang og elendig nat med stress over min taske..
5 min senere modtager jeg en besked fra Henrik hvor han beder mig ringe igen. Jeg ringer op med det samme..
Med en utrolig venlig og smilende stemme fortæller han mig at jeg sagtens kan få den med det samme.. Jeg skal blot tage bilen tilbage til centeret, så skal han nok åbne for mig...
Jeg skynder mig tilbage og ringer til Henrik ved ankomst. Ganske som lovet åbner han centeret op for mig, så jeg kan skynde mig ind og hente min taske igen.

Aldrig har jeg oplevet så fantastisk en service fra et "selvbetjenings" center...

Så til den herre hvis julefrokost jeg forstyrrede; Undskyld forstyrrelsen, og mange tak for venligheden og nummeret til Henrik.

Til Henrik:
Tusinde tak for din venlighed, din service og ikke mindst den hurtige reaktion.

FAB' !!

jeg har holdt ved tropic sun det sidste års tid. brugte den ude i stravtrup da jeg boede i viby j, men nu hvor jeg bor inde i byen, bruger jeg den på fredriksalle.
der er altid styr på det, ren og ordentlig, de sødeste personale, god kundeservice den ene gang jeg har haft problemer, og man får sol for sine penge. har en veninde der er flyttet fra skive til århus her på 1/1, hvor jeg stolt anbefalet jer, hvor hun nu benytter den på randersvej, og vil intet andet solcenter benytte sig af fremover.

Horsens bedste sol!

Altid pænt og rent, nemt at komme til og ingen problemer der..
Meget andet er der ikke at sige om centeret på nørregade.
5 stjerne herfra!

Super godt

Jeg mener, at det helt klart er det bedste sted i Horsens at tage sol. Altid vanvittig gode sole , og altid hygiejnisk. Så helt sikkert anbefalelsesværdigt.

Byens Bedste Solcenter

Elsker at tag sol et par gang om måneden og har næsten prøvet alle i byen her i Horsens og Tropicsun skiller sig meget ud af mængden med sin friske og næsten kliniske rene lokaler (der er altid rent) et must efter min mening så er det også nogen rigtig gode solmaskiner de har kan kun anbefale Tropic Sun til folk der elsker at tag sol

Bedste sted

Det er et rigtig dejligt sted. Elsker specielt at der er så rent og man får altid noget for pengene :)

Bedste solcenter i Horsens

Absolut det bedste solcenter i Horsens. Alt er vedligehold og rent hver gang man kommer derned. Kan helt klart anbefales til ALLE der ønsker en god oplevelse.

Tropicsun Horsens

Det bedste solcenter i byen, selvom der er mange der ligger tættere på tager jeg altid derover :) Der er altid rent og pænt!

Sol i topklasse

TropicSun er helt klart et super solcenter, der hvor jeg er fra i landet er der ikke noget at klage over.. Der er altid rent og pænt, tak fordi i kom til Randers ( Romalt)

Super lækker sol i Ikast

Jeg kan stærkt anbefale Tropicsun i Ikast, de giver virkelig en god service. Det eneste øv der er ved den, er at folk er nogle svin til at gøre den ren efter sig...

Bedste solcenter!!

Tropic Sun er klart bedste solcenter jeg har været i .. Som en længere nede beskriver , også fra Herning , så er servicen her i top .. Bliver lækker brun , og lidt ekstra med de gode cremer som findes i solcentret :) og dem som er utilfredse med kuløren når de kommer ud - er jo dybest set nok bare fordi i ikke kan blive brune ... ;)

Det er da absolut.... Danmark's bedste solkæde...

Absolut det bedste sted... At tage sol....
Rent, pænt, luksus omgivelser....og altid vild brun ... Når jeg går derfra....

Top dollar !

:-) :-) :-)

God jul og godt Nytår!

Bedste solcenter

Tropic Sun er helt klart Danmarks bedste solcenter. Har taget sol der i mange år og det hele virker perfekt. Er indtil videre ikke gået ud derfra utilfreds og håber heller ikke dagen kommer.

Kan helt klart anbefales! :)

Super solcenter

Jeg kører gerne fra Nibe til Frejlev, for at få sol hos Tropic Sun. Der er altid pænt og rent og man får en lækker kulør:-)

svenstrup

kan se der på de sidste er nogle der er knap så tilfredse - og fred med det.
når det så er sagt vil jeg gerne kort fortælle om en lille episode for ca 14 dage siden.
jeg skulle i solen i svenstrup og ville så have en af de små cremer fra automaten - men den kom ikke ud da jeg trykkede. jeg ringede så på det nummer der står i centret og snakkede med en ung mand.
han sagde at jeg skulle sende en sms med min adresse og så ville han komme med den dagen efter (kl va r22.30 da jeg var i solen). må indrømme at jeg tænkte, ja ja.M en dagen efter lå cremen i postkassen sammen med en seddel. Undskyld, stod der :o) se, det synes jeg sgu er pokkers god service. og har aldrig oplevet noget negativt, der hvor jeg "hører" til :o)

Bedste sol til dato!

Jeg har i efterhånden lang tid benyttet mig af Tropic Sun. Første gang prøvede jeg en i Aalborg og jeg blev så positivt overrasket! Man får en så flot brun kulør, og det er altså over få gange jeg snakker om. Da jeg kom hjem efter blot 3 dage i Aalborg, spurgte flere folk indtil om jeg havde været på ferie i et varmt land. Nix! Det var kun grundet 3 besøg hos Tropic sun. Jeg gik længe og håbede på at der ville komme en til Grenaa, og hvad gjorde der! Tropic sun er det sted jeg helt klart vil anbefale. Der er sol til meget billige penge, altid rent, store lækre sole som er behagelige at ligge i, og så giver de bare en fantastisk glød i huden.. Til jer som ikke vil være kunder hos Tropic sun længere, bare ærgerligt. Det kan da sagtens være at i har været uheldige ÉN gang, men at så hakke ned derefter og sige man aldrig vil træde ind på deres sted igen, det forstår jeg ikke. For i går, i aller højeste grad glip af de bedste sole.

Alt i alt, så har jeg altid været positivt overrasket af tropic sun, og jeg har lige siden første besøg hos dem altid brugt dem flittigt :-) En masse ros.

Det kan også blive for billig

10 kr for 4 min, ja kunne man så bare blive brun eller lidt rød men nej ikke så meget som en plet efter 12 min i grillen.
Det må siges at Tropic sun ikke er så gode til at skifte sine rør.

KAN IKKE ANBEFALES!

Man får følelsen af at blive snydt.

Fantastisk!

Billig sol i forhold til mange andre steder, lækre store solarier, som ovenikøbet giver en god kulør. Altid pænt og rent, altid en god oplevelse - især pga den varme modtagelse man får hvis ejeren (?) er til stede, hun er så sød og snaksagelig, spørger ind og giver gode råd, og så henter hun tit lige en solcreme og spørger om man ikke lige har lyst til at prøve den.
Jeg prøvede første gang tilfældigvis Tropic Sun fordi den lige var åbnet i nærheden af hvor jeg bor, men nu vil jeg ikke tage sol andre steder. vil klart anbefale det.

Tropic Sun solcenter i topklasse

Jeg er endnu engang blevet positivt overrasket over et besøg hos Topic Sun.
Selvom jeg kom til centeret sidst på aftenen, var skraldespandene ikke overfyldte, der manglede ikke papir og sprayflaskerne var ikke tomme.
Og derudover gik der en person og rengjorde solene. Hun henvendte sig til mig og sagde, at solen i nr 4 var hun lige blevet færdig med, så den synes hun jeg skulle tage. Det er sgu fedt at komme i en helt rent sol, hvor der ikke er fedtede fingre over det hele og nullermænd alle steder.
Ud over det spurgte hun ind til, hvor tit jeg tog sol, hvor længe osv, og forslog mig at prøve en af deres cremer, der giver ekstra fugtighed til huden når man tager sol. Hun var faktisk så flink, at hun gik ind bagved og hentede en gratis prøve, så jeg kunne mærke forskellen.
Jeg må blot konstatere, at selv om jeg bare skulle have sol for 40 kr, fik jeg en oplevelse af et professionelt solcenter udover det sædvanelige. Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger Tropic Sun

Is Tropicsun your company?

Nordjysk Ejendomsservice Details

Tropic Sun Online er Danmarks mest moderne kæde af solcentre. Vore sole er i højeste kvalitet, og sikkerhed og komfort er helt i særklasse.

Visit Tropicsun

Call us on: 70208896