Trustogtrust reviews

Trustogtrust reviews

5.3

lækker site og en god kundeoplevelse

produkterne der udbydes er simpelthen lækre og lige efter min smag. produktet kom hurtigt efter forsendelsen og jeg har ingen anmærkninger.

Har ikke leveret varen efter 7 uger, svarer ikke på opkald, svarer ikke på mail

Butikken angiver leveringstiden på deres varer til 2-7 dage. Jeg har ikke modtaget mine varer 7 uger efter bestillingen. Jeg har forsøgt at kontakte dem 4 gange pr. telefon, men får altid en telefonsvarer, der nævner åbningstiderne, som jeg netop ringer indenfor. Afsendelse af to emails for at spørge om status på ordren har heller ikke givet noget svar. I det mindste er pengene ikke hævet på min konto.

Har aldrig leveret varen eller besvaret adskillige henvendelser

Et produkt, hvor leveringstiden på hjemmesiden er opført til at være 2-7 hverdage, er nu efter næsten 3 måneder ikke leveret. Tre henvendelser på mail er ikke besvaret, og en telefonisk henvendelse har heller ikke båret frugt. Firmaet kan absolut ikke anbefales.

Hurtig service

Har handlet der et par gange og har altid modtaget varene et par dage efter. Så jeg er tilfreds..

Butikken svarer ikke på henvendelser, og varen bliver ikke afsendt!

Træls... varen var en gave, men fik ikke noget som helst... heller ikke svar på mine mails, og opringninger!

Rigtig god side

har kun positivt omtale omkring trust og trust de har rigtig mange søde ting. jeg har gjordt nogle gode handler der. enormt hurtig levering.

Varen som blev leveret levede ikke op til vores forventning, da den ikke duede. Returnerede derfor varen - men virksomheden nægter at udbetale penge!!! Mener derfor ikke at man skal bruge denne hjemmeside.

Is Trustogtrust your company?

Visit Trustogtrust