Trustpilot reviews

Trustpilot reviews

5.9

Just-Half-price / Celtotrade - Køb ikke hos dem :-(

Jeg bestilte nedenstående i marts måned - og selvom der stod, at fragt var incl. måtte jeg alligevel betale for den ?! .... Den var i stykker da vi modtog den, til stor ærgelse for min 10 årige søn, der havde ønsket sig den i fødselsdagsgave 13. april 2014.

Jeg har haft ringet til dem utallige gange, men der er konstant en tlf. svarer, som siger " Vi er ikke lige ved telefonen nu" - OG DET ER DE ALDRIG !!!

Jeg skrev så en mail, som blev bekræftet modtaget, men det er 8 dage siden, og jeg har endnu intet hørt.... Har også haft ringet flere gange i dag - men med samme telefonsvarer i øret....

Dette var hvad jeg købte:

FYLD SHAKEREN, BLEND, TAG MED - NYD! DEN SMARTE SHAKE N TAKE GØR HVERDAGEN NEMMERE PÅ INGEN TID

Lige nu tilbyder Celto Trade 42% rabat på den geniale Shake N Take i blå, som fungerer både som blender og drikkedunk, og du betaler derfor kun kr. 203 (normalpris kr. 349). Tilbuddet er inklusiv fragt på kr. 29, og du kan købe lige så mange værdibeviser, du ønsker.

Shake N Take gør ganske enkelt hverdagen nemmere for dig. den er perfekt når du skal bruge en portion protein shake, nyde en lækker smoothie eller mixe yndlingsdrinken. Shake N Take rummer 0,5 L.

Sådan gør du

•Hæld de ønskede ingredienser i shakeren
•Sæt shakeren i blenderen
•Blend
•Sæt låg på
•Nyd

Du kan f.eks. nemt tage den med, perfekt til protein shakes når du skal en tur i trænings/fitness-center. Eller brug den til at lave nærende morgen-smoothies til familien eller glæd vennerne med deres yndlings cocktails til din næste fest.

Shake N Take blender på ingen tid, kan knuse is, så din drik er iskold, og så har den en praktisk størrelse der gør, at du nemt kan tage den med uanset, hvor du skal hen.

Celto Trade.dk har doneret 10 stk. - Læs mere HER.

Fantastisk!

Fantastisk godt koncept. Intet andet.

find de rigtige steder!

Inden du handler på en hjemmeside så tjek den lige her: trustpilot.dk. der kan du finde andres oplevelse med handel/service..

Kanon service

Det er simpelthen den bedste hvidevare service jeg har fået

Super kundeservice!

Med Olivier i spidsen er jeg blevet godt kørende med Trustpilot, som jeg i øvrigt synes er et fantastisk site. Tjekker tit et firma for anmeldelser før jeg selv køber noget på nettet.

Super kundeservice med masser af hjælp og forklaringer der er til at forstå. Man får fornemmelsen af at de arbejder i døgndrift for deres kunder :) Kan varmt anbefales.

God Service

Jeg føler Trustpilot er et selskab, der er værd at have på sin webshop, da det er godt for ens kundekreds og egen omsætning. Den behandling jeg fik var utrolig tilfredsstillende og det betyder meget for mig og mit firma. Så jeg kan kun klart anbefale det til jer andre iværksætter derude. Mvh S.larsen

forvirring

først skriver i at jeg skal rette den og så retter jeg den og så kl 15:29 skriver at den er offentliggjort, men den er stadig under undersøgelse :-(

exelent service

En fantastisk service og flink betjening

Utroværdigt medie

For nogle år tilbage kunne man bruge Trustpilot til noget fornuftigt.
Det kan man desværre ikke længere. Der er gået profit i TP, og de handler ud fra ussel mammon i dag.
Trustpilot har mistet deres troværdighed. Desværre det eneste som de egentlig burde kunne leve højt på.
Det er en ommer´ - Back 2 basic.
trustpilot.dk

Reply from trustpilot.dk

Hej Thomas

Tak for din kommentar.

Vi prøver ihærdigt på at skabe en anmeldelsesside, der igennem anmeldelser viser et reelt billede af en anmeldt virksomheds service. Så når det kommer til anmeldelser, har vi et regelsæt, der gælder for alle brugere - lige meget om de er slutbrugere, b2b-brugere eller kunder.

Jeg synes du skal læse den følgende blog, som yderligere forklarer, hvordan Trustpilot hænger sammen:

Kasper
Trustpilot

God hjælp til vores virksomhed

Vi er ikke 100% fan af Trustpilot da det kræver at man betaler for at få en vallid vurdering fra sine kunder. Til gengæld har vi fået en super hjælp fra en medarbejder på TrustPilot som har givet et troværdig billede af vores kunders mening.

Super betjening

Super god betjening. Hurtigt svar på min mail. Svaret nemt at forstå. Meget tilfreds.

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for referring to other websites or companies.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Smart

hurtig, nemt, giver en god bedømmelse og overblik

Super redskab til at tjekke op på virksomheder inden man køber noget

Jeg ville ønske at man altid fik en mail ang. om man ville rate virksomheder, når man havde bestilt noget på nettet - Når man kun får det nogle gange, så glemmer man at gå ind at gøre det, med mindre man har noget at klage over.

Falske brugeranmeldelser

Hvis en virksomhed henvender sig, og ønsker at få nul stillet sin konto grundet at hjemmesiden som brugerne har anmeldt er HELT udskiftet (ikke bare design, men alt), så nægter TrustPilot. Dvs. alle de anmeldelser der står om siden er skrevet om en side der var der engang, og ikke den nuværende side. Det er for dårligt, at denne type henvendelser ikke tages seriøst. Kan man så regne med anmeldelser på Trustpilot overhovedet??
trustpilot.dk

Reply from trustpilot.dk

Hej Philip

Tak for din kommentar.

Det er, som du beskriver helt korrekt, at vi ikke sletter anmeldelser, på baggrund af, at den anmeldte virksomhed har ændret deres hjemmeside.

Årsagen er, at vi stadigvæk mener, at de anmeldende brugere har haft en reel købs- eller brugeroplevelse med jeres virksomhed, selvom I skulle have skiftet ud på jeres hjemmeside.

Kasper
Trustpilot

Trustpilot Bruger- og Kundesupport

Om virksomheden

Trustpilot er Danmarks største platform til brugeranmeldelser. Her kan du læse og skrive anmeldelser af virksomheder, du har handlet hos, og dele erfaringer med andre forbrugere. Vores mission er at gøre det mere gennemskueligt at handle.

Til virksomheder tilbyder vi en service, der giver mulighed for automatisk at invitere alle kunder til at skrive en anmeldelse, besvare feedback og dele virksomhedens anmeldelser og troværdighed på deres eget website.
Vi er blandt de 25 største websites i Danmark og har over 600.000 besøgende hver måned.

Visit Trustpilot

Call us on: +45 69 91 12 82