Trustpilot reviewed by

Odense, DK

Rigtig godt - dog et forslag :-)

Jeg synes i bund og grund er trustpilot er et rigtig godt koncept og bruger det meget. Dog synes jeg at man skal tage anmeldelserne lidt med forbehold for jeg synes det virker som om nogen brugere kun kommer ind på trustpilot for at "rase ud" over en tilfældig dårlig oplevelse de har. Jeg tjekker virksomheder som jeg ikke kender herinde og kan mærke at jeg falder hurtigt over dårlige anmeldelser som rent faktisk kan skræmme mig - jeg vil derfor se hvem der har skrevet anmeldelsen og hvis jeg ser at det er en som kun har lavet negative anmeldelser, slår jeg det lidt hen. Jeg tror det kunne give en lidt mere retvisende billede hvis vi som brugere også får stjerne ud fra de anmeldelser vi har givet, bare så når vi går ind og laver en anmeldelse, kan vi se hvor mange stjerner de igennemsnit har givet?
    Trustpilot
    TrustScore 5.8 / 10
    3,265 Reviews

Reply from Trustpilot

Hej Anna

Tak for de pæne ord, dine mange anmeldelser og dit gode forslag. Det vil give mening at have den detalje med på brugerprofiler, så andre hurtigt kan se om anmelderen er super-kritisk. Den er givet videre til vores produktudvikling.
    Derudover vil jeg også råde dig til at at kigge på om virksomhederne svarer på kritik og hvordan de bærer sig ad. Det siger også meget om, hvor seriøst en virksomhed arbejder med kundeservice.

Joakim Ditlev
    Trustpilot