Trustpilot reviews

Trustpilot reviews

5.8

Der røg tilliden til trustpilot

Da jeg opdagede at jeg ikke kunne anmelde en virksomhed uden ordrenummer/medlemsnummer/osv og at netop disse virksomheder havde toprating i forhold til dem som ikke har bestukket trustpilot - ja så kommer jeg ikke her mere.
Bye bye trustpilot - I er gennemskuet som plattenslagere :-)
Mads Thomsen, B and lp found this review useful

Hej Chung

Tak for din anmeldelse.

Hvis du har haft en købsoplevelse, skal du helt sikkert også have mulighed for at beskrive den i en anmeldelse på Trustpilot.

ordreidfilteret er ét af midlerne, vi benytter, til at sikre at du kan stole på, at de anmeldelser du læser, er baseret på en købsoplevelse. Det er på ingen måde vores intention at forhindre dig i at skrive om dine oplevelser. Derfor må du meget gerne kontakte os på support@trustpilot.com, så vi kan sørge for, at du kan sende din anmeldelse afsted.

useriøst siden

Det er nemt at hænge et privat firma ud.Med vi må ikke som selvstændig hænge dårlige betaler ud i offentligerum.
Mads Thomsen and B found this review useful

Hej Bjarne

Tak for din kommentar.

Trustpilot er en åben platform, hvor brugere frit kan beskrive deres købsoplevelse i en anmeldelse. På samme måde kan en virksomhed frit skrive et officielt svar til en anmeldelse. Den eneste begrænsning vi har til både anmeldelse og virksomhedssvar, er, at de begge skal være koncentreret omkring købsoplevelsen og ikke handle om andre uvedkommende personlige oplysninger.

Utroværdigt

Simpelthen utroværdigt. Så snart en virksomhed betaler for Jeres software kan de slette alle de negative anmeldelser og blokere for nye ved stille krav om at brugerne kun kan anmelde dem via de links forretningen sender i en email til kunden efter et køb.

Hej Charlotte

Tak for din kommentar.

Det er på ingen måde muligt for virksomheder at slette anmeldelser på Trustpilot - lige meget om du har en virksomhedsbruger,slutbruger eller betalende b2b-bruger.

Trustpilot er en åben platform, så hvis du har haft en købsoplevelse, har du også mulighed for at logge ind og beskrive din oplevelse.

Trustpilot

This review has been reported to customer service by a Trustpilot user for referring to other websites or companies.

See our review guidelines here.

Kommentarer til svar eller anmeldelse? hvor?

Jeg skrev en anmeldelse og fik et svar som ikke var fyldest gørende, så jeg ville skrive en kommentar. Hvor finder jeg linket til det?
Jeg kunne kun se en fast tekst i bunden, hvor der står Kommentar?
Jeg kunne så redigere den oprindelige anmeldelse, det blev så misforstået som en ny anmeldelse?
Det må da kunne gøres bedre?

Hej Tom

Tak for din anmeldelse.

Du kan skrive en kommentar ved at logge ind med din Facebook-konto - tryk på din anmeldelses overskrift. Dog vil jeg netop anbefale dig at opdatere din anmeldelse, så den også kommenterer på virksomhedens svar.

Din anmeldelse skifter ikke position eller dato og virksomheden vil blive notificeret om, at du har opdateret din anmeldelse.

Mangler trovædighed.

Trustpilot er desværre ikke troværdig længere. Før i tiden tjekkede man lige en virksomhed herinde, inden man foretog et køb. Det er slut nu. Betaler virksomheden til trustpilot, bliver der afkrævet overdrevet meget dokumentation for at man vitterligt har haft en oplevelse med virksomheden.

I behøver ikke sende standardsvaret til mig om at virksomheder ikke kan betale sig fra dårlige anmeldelser. For i kan kræve så meget dokumentation, at man ikke kan bevise det. Jeg anmeldte en ejendomsmælger, og blev afkrævet et ordrenummer. Altsa det er jo ikke et par bukser man køber, så selvfølgelig er der ikke ordrenummer.
----------------------------------------
SVAR TIL TRUSTPILOT: Jeg har jo netop sendt mit købsbevis til jer. Det er på ingen måde relevant for jer at vide mit fulde navn, adresse, tlf nummer, købspris, andelsforening, CPR-nummer OG samme oplysninger på sælger. Jeg har sendt en købskontrakt hvor det er tydeligt at jeg har været kunde hos den ejendomsmælger jeg anmeldte.

Hej Lars

Tak for din kommentar.

Jeg har undersøgt sagen. Din anmeldelse har været rapporteret for manglende købsbevis, hvorefter vi tog kontakt til dig i håb om, at du ville hjælpe os med at verificere din anmeldelse.

Du valgte at dokumentere din anmeldelse ved at vedhæfte et bevis, der ikke indeholdte alle de data, vi skal bruge for at kunne lægge din anmeldelse tilbage på Trustpilot. Derfor bad vi dig om yderligere dokumentation. Da du ikke ønskede at give os mere, var vi desværre nødt til at arkivere din anmeldelse.

På følgende link kan du læse mere om, hvilke elementer din dokumentation skal indeholde, før vi kan verificere din anmeldelse: https://support.trustpilot.com/forums/21464567/entries/25755528/

Kun 1 Anmeldelse

1 stjerner fordi trustpilot af en eller anden Aarsag mener at firmaet/websitet www.one.com/en, www.one.com/da og www.one.com/no er et og det samme.
websitenes rating er forskellige, men jeg kan kun rate 1 sted selvom jeg har hosting paa alle 3 steder

Hej Jan

Tak for din kommentar.

Det er helt korrekt, at du kun må beskrive din købsoplevelse i én anmeldelse. Hovedårsagen er, at vi ønsker, at hver bruger med deres købsoplevelse, har samme mulighed for indflydelse på virksomhedens score.

Trustpilot

Er trustpilot troværdig ???

Der er netop gennemført en større undersøgelse, der cementerer den tydelige forskel på betalende firmaer og dem der ikke betaler: http://www.dwarf.dk/kan-man-stole-paa-trustpilot - betalende virksomheder har konsekvent højere ratings fordi der gives adgang til direkte anmeldelser udenom Facebook m.m. der afholder rigtig mange fra at bruge Trustpilot.

Gamle links jeg havde på tidligere anmeldelse:

Hej Mads

Tak for din kommentar - og henvisning til artiklen.

Det eneste, der kan give en virksomhed en bedre TrustScore, er hvis den aktivt engagerer sig med sine kunder online og bruger kundernes feedback til at forbedre sin kundeservice.

Enhver virksomhed – ikke blot dem, der er kunder hos Trustpilot – kan gå i dialog med deres kunder og bede dem om at skrive en anmeldelse på Trustpilots hjemmeside. Virksomheder, der er kunder hos Trustpilot, har typisk højere TrustScore, fordi de aktivt forsøger at forbedre deres kundeservice og benytter vores værktøjer til lettere at gå i dialog med kunderne og måle effekten af deres kundeservice.

Du kan læse mere, om hvordan vores forretningsmodel er bygget op omkring principperne åbenhed og gennemsigtighed her: http://blog.trustpilot.com/at-adskille-fakta-fra-fiktion/

Bedrag!!

Stod som butikschef i en Apple kæde, hvor vi havde ret lavt ca. 2.7 på Trustpilot. Vi fik gentagne opkalde fra Trustpilot. der lovede, at hvis vi gav dem en sæk penge, så ville vi få en bedre score!, Vi sagde nej tak flere gange, men til sidst gav vi dem penge. Vi steg til 5 på få måneder, alle negative artikler der var linket til forsvandt samme dag.

Altså kan du ikke stole på den score en virksomhed har, dem med en høj score, betaler sandynligvis bare flere penge til Trustpilot.

Hej Daniel

Tak for din kommentar.

Jeg har undersøgt sagen, men jeg kan ikke finde noget, der tyder på de hendelser, du henviser til.

Trustpilot er en åben platform, hvor vi igennem anmeldelser forsøger at skabe et reelt billede af de anmeldte virksomheders serviceniveau. Den adfærd du henviser til, er bestemt ikke en fremgangsmåde, vi benytter. Du må derfor gerne skrive en e-mail til support@trustpilot.com og forklare præcis hvor og hvornår, du har oplevet, det du beskriver. Så vil vi undersøge sagen.

Trustpilot

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Uigennemskueligt score system

Hvis et firma er blevet bedømt MAX dårligt 20 gange ud af 20 mulige, vil trust pilot stadig give det en samlet bedømmelse, der kun er halv-lunken, fordi en trustpilot-score bedømmelse IKKE er en gennemsnitslig vurdering af kundernes oplevelser, men derimod en "score" som er fastsat af trustpilot selv, der så bliver MODIFICERET af brugernes anmeldelser.
Trustpilot kan derved skrue op og ned for deres betalende kunders (firmaerne) vurderinger, ved at modificere det niveau som det hele bliver bedømt ud fra.
Jeg beskylder ikke nogen for at snyde med tallene, men gennemskueligt er det ikke.
Man forventer ikke, at det er nødvendigt at læse det med småt, for at forstå hvad en trustpilot score på 4 stjerner ud af 5 mulige betyder.

EDIT: English version:
If any given relative new company gets 20 MAX bad reviews out of 20 reviews, TrustPilot will still assign a total score of about 3.0 or so, give or take.
The total score of TrustPilot is NOT the avg score given by the users, but an initial score given by TrustPilot, which is then MODIFIED by the reviews.
Technically TrustPilot can modify a paying costumers score, by modifying their initial value
I'm not saying that they do, but for a company with the word TRUST in their name, u dont expect the total score of a given company to be that cryptically calculated, that you have to read the fine printing...
...yet still take it as a leap of faith, that there is nothing going on "behind the scenes."

EDIT 2: gave trustpilot a second star, since i have no PROOF of malicious intent.

Hej Jens

Tak for din anmeldelse.

Det er helt korrekt, at vores Trustscore ikke bygger på et simpelt gennemsnit af de skrevne anmeldelser. Alle virksomheder starter med en score på 7,0, hvorefter der skal mange flere negative anmeldelser til, hvis virksomheden skal have absolutte bundkarakterer. Eller mange positive anmeldelser til en topkarakter for den sags skyld.

Derudover mister en anmeldelse værdi over tid og efter 30 måneder tæller den ikke med i den samlede karakter.

Trustscoren bygger på en matematisk funktion, så vi hverken kan eller vil modificere den afhængigt af, hvem der bliver anmeldt. Den endelige karakter er ene og alene udregnet i forhold til de anmeldelser, der ligger på profilen.

Du kan læse om, hvordan vi beregner scoren her:

Fedt

Bare dejligt at den findes til så man kan handle hos firmaer som er til at stole på...

Trustpilot er trustpilot. Det fungerer

Det fungerer godt med sådan en side her. Super initiativ. Det er godt at vide hvor man har virksomhederne.

Tak Trustpilot

Dette er befriende der er et forum. hvor almindelige forbrugere kan komme til orde,
når man føler skidt behandlet.

See our review guidelines here.

Trustpilot fungerer lige efter hensigten!

Jeg stoler meget på de brugeranmeldelser, som bliver skrevet på trustpilot.dk. Derfor er det vigtigt at teamet bag Trustpilot fortsat rydder ud i falske anmeldelser, skulle de dukke op.

Perfekt.

Trustpilot er et perfekt sted, at kunne danne sig et godt/dårligt indtryk af en virksomhed inden køb.

Så alt i alt - ville ikke være foruden Trustpilot.

trustpilot.dk Details

Om virksomheden

Trustpilot er Danmarks største platform til brugeranmeldelser. Her kan du læse og skrive anmeldelser af virksomheder, du har handlet hos, og dele erfaringer med andre forbrugere. Vores mission er at gøre det mere gennemskueligt at handle.

Til virksomheder tilbyder vi en service, der giver mulighed for automatisk at invitere alle kunder til at skrive en anmeldelse, besvare feedback og dele virksomhedens anmeldelser og troværdighed på deres eget website.
Vi er blandt de 25 største websites i Danmark og har over 600.000 besøgende hver måned.

Visit Trustpilot

Call us on: +45 69 91 12 82