Tryg reviews

Tryg reviews

6.4

nemt hurtigt og trygt

Nemt system at i kan bruge mit telefonnummer, så jeg ikke skal rode rundt efter policenumre
Sødt personale,
Nemt at I har en servicemontør, så i overtager sagen, jeg skulle ikke til at finde montør selv, og da det viste sig at den keramiske plade var udgået, ordnede montøren og Tryg det mellem sig og jeg fik bare pengene ind på min konto
stor ros
Erik Olsen

Tryk det er spørgsmålet

Jeg vil sige tryk er ikke billig men til gengæld ved du hvad du får.Jeg har haft både positive og negative oplevelser med tryk.Om jeg vil anbefale dem, tja det må være op til personen selv at afgøre vil du have det sikre eller bare det billigeste og måske det lidt usikkert.

Hej Poul
Tak for din anmeldelse - det er vigtig for os at vide, hvad du som kunde tænker om os.

Hvad skal vi ifølge dig gøre for at opnå de sidste to stjerner i din anmeldelse?

Bedste hilsner, Mie

en rigtig god oplevelse.....

har haft to stormskader på hus taget og rotter i kældren pga dålige kloark...
og efter en henvenelse blev begge dele lavet.... uden problemer...

Let og hurtig løsning på problemer , efter stormvejr.

min oplevelse med Tryg i forbindelse med uheld under stormvejr, har forløbet helt uden problemer, og med hjælp på bedste måde.

Blandet

Jeg er ny kunde og har haft en del problemer med at få mine policer i papir.
Jeg har talt med mange forskellige personer, og flere gange endte det med at jeg fik udvidet mine forsikringer, med forskellige tillæg,men stadig ikke nogen policer.
Jeg har ikke mulighed for at få betingelserne i papirform på E-BOX.
Jeg har været ret forvirret og kan d.d. ikke finde ud af hvad det er jeg har i selvrisiko på de forskellige forsikringer.
Jeg mangler meget en forsikringsoversigt, hvor der står hvordan jeg er dækket og selvrisikoen.

Kære Inge
Tak for din anmeldelse.

Jeg er rigtig ked af at høre, at du har haft sådan en oplevelse hos os. Jeg vil meget gerne sende en forsikringsoversigt ud til dig på papir, og tænker også, at det vil være rart for dig at få en gennemgang af forsikringerne, når du har forsikringsoversigten foran dig - hvad siger du til det?

Hvis du ønsker det, må du meget gerne sende mig en mail på hej@tryg.dk med dit telefonnummer og træffetidspunkt, så får jeg en af mine kolleger i Kundeservice til at ringe dig op.

Bedste hilsner, Mie

hurtigt og effektivt

Som det skulle være - det var heller ikke kompliceret

Venlig behandling

Var god til at løse mine behov/ønsker. Frisk og venlig behandling.

man skal være stærk for at få hjælp hos jer. Jeg fik ikke hjælp!

Desværre handler det kun om økonomi

min økonomi er så dårlig pt, som gøre starten svært for mig!

Hej Gobaneh

Jeg er ked af, at vi ikke har kunnet hjælpe dig. Vil du sende mig en mail på hej@tryg.dk om problemet, så vil jeg gerne undersøge, om der er noget, vi kan gøre.

Vh. Mie

Forsikringer med tryghed.

I forbindelse med bilskifte, hvor jeg selv havde foretaget omregistrering via nettet, oplevede jeg en udsøgt service fra TRYG. Et par dage efter omregistreringen blev jeg kontaktet af en venlig Tryg-medarbejder, som takkede for, at jeg havde tegnet forsikring hos Tryg. Hun havde nogle få spørgsmål omkring det årlige kørselsbehov, bilens km-stand samt om, der i øvrigt var noget hun kunne hjælpe med. Herefter modtog jeg en forsikringspolice via e-boks. Alt i alt en rigtig god oplevelse, hvor man føler, at man er et "aktiv" for forsikringsselskabet og samtidig i trygge hænder.

God service let at finde ud af

Jeg fik en rigtig god service, havde dog håbet på lidt mere i erstatning. Systemet var let at finde ud af og fik nogle gode valgmuligheder at anvende erstatningen på.

Super go service ubeklagelig hurtigt og nemt

Min hund blev opereret i sit øje akut.

Fin behandling

Effektiv behandling af skade og hurtig betaling af regning
Godt med tillid til kunden uden unødvendige tjekspørgsmål

Særdeles god service med extra bonus!

Anmeldelse online af stenslag i forrude fungerede fint, og muligheden for reparation ved min arbejdsplads var velkommen - ingen spildtid på at køre til værksted. Car-glass kom som aftalt og reparerede skaden. Som extra service fik jeg førerkabinen støvsuget, mens han ventede på, at ruden blev fixet!! Super go' oplevelse!

Virker rejseforsikringen hos Tryg?

Vi har lige været i Thailand og havde brug for vores rejseforsikring hos Tryg, da to af vores drenge blev syge. Kontakten til Tryg var fin...i hvertfald i starten. De lovede dog at ringe tilbage for at fortælle os om drengene måtte flyve hjem, da de havde haft ørepine. Tryg vente ikke tilbage, så vi stolede på Thai lægen, som gav grønt lys for at flyve....vi var dog meget betænkelige. ...men det gik. Vi skulle selv finde skadeanmeldelsen på Trygs hjemmeside. Den er nu fundet....nu må vi så se hvad vi får ud af anmeldelsen....mere info senere, når vi har hørt fa Tryg.

Kære Michael,
Håber drengene er blevet friske igen og beklager dybt, at I ikke fik den forventede hjælp fra SOS, da I stod midt i det. Det er selvfølgeligt ikke i orden. Jeg kan forstå, at I har været i kontakt med vores skadeafdeling efter hjemkomst og håber at sagen nu glider som den skal. Du er velkommen til at skrive til hej@tryg.dk, hvis der er noget, jeg kan gøre.
Venlig hilsen
Vibeke

Vær tryg med Tryg

De er venlige og behjælpelige når jeg ringer

Er der når du har brug for det!

Jeg har aldrig haft andet end positive oplevelser med TRYG - det er jo i sig selv aldrig en positiv situation at skulle bruge sin forsikring og netop derfor er det essentielt at det er let og enkelt at få både kontakt og taget hånd om en konkret sag.

Problemerne try"gg"es i bund med Tryg!!

Nej, du har ret i, at Tryg ikke de billigste i verden.
Men du vejledes altid super godt af deres medarbejdere.
Så hvis du har Tryg som dit forsikrings selskab får du altid en super service og super vejledning til hvordan vi sammen (dig og Tryg) løser en konkret sag!!

Altid god service

Vi har altid været tilfreds med Tryg har aldrig problemer med at få ting ordnet hvis der sker skader eller når en pc står af . Der er altid hjælp at hente uden vrøvl.

Fornem behandling

Måden hvorpå håndteringen af vore sager forgår
er årsagen til, at vi har været tilfredse kunder i 40 år,

Tryg A/S

Hvem er vi..

Vi er det næststørste skadeforsikringsselskab i Norden med aktiviteter i Danmark, Norge og Sverige. I Danmark og Norge er vi henholdsvis den største og tredjestørste aktør, mens vi i Sverige, hvor vi har haft aktiviteter siden 2006, oplever hastig vækst. Vores godt 4.000 medarbejdere sikrer tryghed og værdi for 2,55 millioner privatpersoner og mere end 140.000 virksomheder. Vi stræber efter høj kunde- og medarbejdertilfredshed.

Visit Tryg

Call us on: 70112020