Trylleshoppen reviews

Trylleshoppen reviews

8.1

Kunne ikke blive bedre ;)

Det bedste! Skrev en mail til dem, og fik hurtigt svar :) Efter det fik jeg mine ting dagen efter bestilingen!(; OG SÅ! fik jeg en fin lille gave med ^^ Det bliver ikke sidste gang jeg handler der :)

Billigt og godt!

Skulle lige til at købe nogle tin på aerligebent.dk da en af mine venner lige havde købt der... Aerligebent var som god nok men 2-3 af tingene gik i stykker eller var ikke så gode. Men så søgte jeg lidt på Google jeg lidt så kom jeg ind på trylleshoppen.dk kiggede lidt... Så fandt jeg trylleshoppen så billigt og godt ud kiggede her på trustpilot... Hmm det så da meget godt ud... Jeg køber ting for 250 kr og fik en gave med! ;D Kan godt anbefales!!!... ;D

BILLIGSTE jeg nogensinde har set!!

Jeg køber ALLE mine kort hos trylleshoppen, da det er klart de billigste, også inden for andet trylle udstyr

Der er god service, og hurtig levering og ingen problemer.

Jeg har bestilt 2 gange hos Trylleshoppen.dk og begge gange fik jeg en masse gratis gaver med, 2 af dem som jeg selv havde valgt og 2 af dem kom bare med som to helt "overraskelses gaver"

Jeg købte for 400kr. og fik i alt 250kr's gratis ting med!

Min yndlings trylleside!

Dk's billigste

Ingen problemer
Bestilte omkring midnat mellem fredag og lørdag og fik varene mandag
plus jeg fik 3 gratis gaver hvoraf jeg kun vidste noget om det to

Is Trylleshoppen your company?

Trylleshoppen Details

En super tryllebutik på nettet, med rimelige priser. Korttricks i alle afskygninger. Lær at trylle med kort, tørklæder og meget mere. Hos Trylleshoppen kan du finde stort set alt til dit trylleshow. Stort udvalg til rimelige priser!

Visit Trylleshoppen