Tryus reviews

Tryus reviews

7.2

Lidt comsi comsa.

Levering som lovet, dog mangler jeg oplysninger om varen er afsendt eller nummer på pakken så jeg har mulighed at følge pakke.

Ekstrem hurtig levering!

Fik mine super flotte covere på 2 dage og fik perfekt kundeservice igennem det hele. Bestilte dem på en lørdag og fik dem mandag morgen.
En meget god hjemmeside med mange forskellige ting.

Varen i orden og leveret til tiden - men utryg proces

Lad mig først slå fast, at jeg fik den bestilte vare til tiden og i fin stand, hvilket jo er det vigtigste!

Selve hjemmesiden er nok den underligste/grimmeste/mest uprofessionelle jeg har set for en online-butik - og den eneste grund til, at jeg valgte dem, var at de var den eneste butik jeg kunne finde med denne vare.
Kommunikation undervejs bestod af den automatiske bestillingsbekræftelse og ikke andet - ingen besked om afsendelse el.lign.

Jeg vil anbefale ejerne, at de prøver at foretage et par onlinekøb i forskellige butikker og tager ved lære.

Is Tryus your company?

Visit Tryus