Tsave reviews

Tsave reviews

8.7

Gode produkter, hurtig levering

Jeg har købt en vandsparebruser samt en vandsparer til vandhanen køkkenet og jeg er meget tilfreds med begge dele. Produkterne blev leveret hurtigt og forsvarligt emballeret med en udførlig monteringsvejledning.

Jeg vil klart anbefale produkterne fra tsave.dk.

Hurtig og fin levering

Og produktet virker som det skal. 5 Stjerner

super gode produkter!

Deres Hjemmeside fungerer ikke med døgnpost. da man skal skrive ID nr. ved fornavn hvor deres side siger: "firstname er ugyldig" skrev det også ved bestilling men da pakken var sendt stå min Døgnpost ID der stadig ikke selvom jeg havde skrevet det. i hvert fald ikke på ordreren
så nu håber jeg bare på at pakken kommer frem. og de kunne godt sende et track and trace nr. så man kunne følge den. har været i kontakt med Post Danmark men de sagde heldigvis at de kunne finde døgnpost ID når navne står på pakken. men har ikke set en sms fra døgnpost endnu da normalt er pakker fremme efter 1 dag. ved mindre i sender med B- Post? og lidt langtid om at sende varen bestilt 2013-01-28 13:48:49 og først Afsendelsesdato 2013-01-31. og lidt ekstra bøwl men det var pga. Post Danmark men endelig fik jeg den idag D 08-02-2013 ellers et super godt produkt! :)

Fragten bliver betalt

Ordren gik fint, 2 dages levering selvom det fremgik at varen var på lager til omgående levering. Fragten på min ordre blev opgjort til 100 kr. men på pakken stod der 39 kr. Der er altså tale om et skjult gebyr og det finder jeg ikke tilfredsstillende.
Tandrup Water Solutions Aps

Reply from Tandrup Water Solutions Aps

Kære Janus,

Det er yderst beklageligt, det du har oplevet, vi har vores fragt system sat op baseret på vægt på de bestilte varer. og vi har for nyligt gået over til at sende mere som brev. det er kun større ordre der bliver sendt som pakker og her er pakke prisen korrekt. Vi er ved at få styr på, hvorledes vi kan skelne imellem pakker og breve så fragten bliver korrekt fremover.
Kan vi afhjælpe på nogen måde så hører vi meget gerne fra dig på telefon 61610501

Lars Dinesen
Tsave.dk

Spar penge, vand og miliøet

Købte forskellige vandsparer til vandhane og bruser.
Virker effektivt, kan se en pæn nedgang i vores vandforbrug
Leveringen var afsendt samme dag ved tidlig bestilling.

Glimrende service

tsave.dk har en rigtig god service, nem hjemmeside og jeg havde produktet 2 dage efter bestilling!

God service og nem hjemmeside

God funktion til at finde ud af hvordan man sparer mest muligt på deres hjemmeside. God hurtig levering. Ingen problemer.

Det mest innovative jeg i lang tid har set

Faldt tilfældigt over Tsave.dk.. købte hurtigt efter vandsparere til samtlige haner og bad.. Kan kun sige at det er den bedste investering jeg har gjort i lang tid. Både for egen pengepung, men absolut også for miljøet. Vil opfordre alle til at gøre det samme. Hvad angår Tsave.dk og Tandrup Water Solution, er der kun ét at sige. Super produkt, super idé, super service og hjælpsomhed.. det har været en ren fornøjelse at handle med dem.. Bliver absolut ikke sidste gang...

Hurtig Levering!

Jeg bestilte et nyt brusehoved hos Tsave.dk og jeg havde mit nye brusehoved ikke mange dage efter! Så jeg behøver vist ikke sige andet end, Perfekt!

Effektivt, hurtigt og nemt!

Jeg har haft fornøjelsen af at handle med T-save som jeg kun kan tale positivt omkring.

Der ydes en særdeles professionel rådgivning, produkterne leveres hurtigt og er ikke mindst målbart effektive.

Jeg har instaleret både sparedysser på vandhaner og bruser samt installeret blandingsbatterier med sensorer og kan allerede nu aflæse besparelserne på mit vandforbrug. Med den besparelse som jeg umiddelbart ser ud til at opnå er min investering hurtigt tjent hjem.

Jeg er helt klar til at handle flere produkter fra T-save og kan varmt anbefale virksomheden til andre.

den bedst, hurtigst og berfekt service

T-Save har en god, veldesignet og brugervenlig hjemmeside samtidig den bedste service og kunne jeg godt lige også de gode instruktionsvideoer - med en købe guide som ligger Tsaves hjemmeside, som hjælper kundene til at købe de rigtige varer. Jeg fik en utrolig god service og professionel orientering om alt fra montering til rengøring.
Levering er hurtigere nogen sinde nemlig inden for (2 til 4 arbejds dage).
Jeg har fået en produkt sammensat der passer min husstand som sikrede allerede pesparelse som jeg kunne ikke uden Tsave.
Jeg kan kun anbefale Tsave til andre

Hussein Hassan Ali

Bestilte nogle spare dysser til vandhanen om tirsdagen, og havde varen med posten om torsdagen.
Gode produkter og effektiv levering :-)

Hurtig levering og gode håndbrusere til prisen

T-Save har en god, veldesignet og brugervenlig hjemmeside - med en købe guide, som hjælper dig til at købe de rigtige varer. Desuden ligger der nogle gode instruktionsvideoer, som er værd at kigge på.

Levering er hurtig (2 dage).

Jeg kan godt anbefale luksus håndbruseren, samt "easy clean" test vinderen. Luksus håndbruseren har et dejligt stort hoved (med stråle funktion), hvor "easy clean" har et standard størrelse hoved.

Forbedringsforslag:
Jeg savner at man kunne købe vandspare indsatserne separat fx. 2L, 4L, 6L, 8L, 10L og 12L i et billigt prøvesæt eller separat. Så man selv kunne lege med og vurdere hvilke indsatser man skal bruge aht. komfort / flow.

Jeg syntes at TSave altid burde vedlægge en skiftenøgle uden beregning for nye kunder.

I orden

På trods af deres varslede lange leveringstid pga. stor efterspørgsel, modtog jeg dog hurtigt vandsparebruseren.

Bestiller onsdag aften. Vare ankommer lørdag.

Tandrup Water Solutions Aps Details

T-save er vandsparerteknologier der duer: luftblandere, brusere, bruseslanger og brusesæt.

Visit Tsave

Write to: ld@tandrup.dk