Tulstrupkro reviews

Tulstrupkro reviews

6.2

Skuffende Mortensaften

Vi havde bestilt en 3 retters menu, og har følgende kommentarer:
Forretten var laks i 3 forskellige udgaver, smagte fint men var absolut kun små smagsprøver, men ok.
Hovedretten var andesteg som blev serveret på et fad sammen med alt tilbehøret, lidt uoverskueligt, men anden var fin, MEN der var desværre ikke nok af den. Vi bad om mere, men det kunne vi ikke få.
Desserten var ris ala mande og den var kedelig og med små klæge klumper ris, dette gjorde vi opmærksom på - og det var så det!
Da vi skulle betale, blev vi spurgt om vi var mætte! Det var vi ikke, da der var alt for lidt and, vi fik så den besked, at vi kunne ha' bedt om mere, det havde vi jo gjort, men uden resultat. Vi tog hjem med en dårlig oplevelse i bagagen.
Venlig hilsen Ulla Henze

Super god oplevelse

Super god mad og oplevelse, fik den helt store menu Knud den stor. Det var alle pengene værd.
hilsen
Mette og Frankie

Fed oplevelse

Ova Nova, Tulstrup kro's "nye" restaurant, prøv Knud den store, det er en smags- og sanselig oplevelse du ikke må gå glip af. Gourmet mad for alle pengene. Helt sikkert et besøg værd

- hilsen Keld og Sussi Larsen. Gl.rye

Bryllup helt i top!

Har netop holdt vores bryllup på Tulstrup Kro.
Helt fra start har de været gode til at arangere aftenen som vi gerne ville have. Det er utroligt hyggelige lokaler og maden er helt i top!
Hele aftenen igennem var personalet meget venlige og selv ud på natten (04-05 tiden) var der god service i baren.
Kan kun anbefales!

Rigtig lækker mad, kan varmt anbefales

Vi bestilte den traditionelle Wienerschnitzel og en Fransk Bøf, det var rigtig fint anrettet og mindede lidt om gourmet anretninger. Det var rigtigt lækkert og tilmed forholdsvis billigt. Vi kom af med 470 for mad og drikkevarer til to personer.

Dyrt og middelmådigt

Et rigtigt fint og hyggeligt sted, med venlig personale, desværre virker maden noget fantasiløst og sjusket, og man går derfra, med en følelse af at have betalt goumet priser for cafe mad.
Måske vi har været uheldige.. men det får vi nok aldrig opklaret, da vi formodentlig ikke kommer der igen.

Is Tulstrupkro your company?

Tulstrup Kro Details

Tulstrup Kro - kroen med den fantastiske udsigt og mad der svarer til.Højt og smukt placeret i det dejlige kuperede terræn i det naturskønne område omkring Ry med Himmelbjerget kun 5 km. væk og Knudsø foran, ligger den hyggelige gamle kro i Tulstrup.

Visit Tulstrupkro

We live here: Tulstrupvej 66