Tunecore reviews

Tunecore reviews

6.1

Snyder!

Først om fremmest blev mit kreditkort lukket, da jeg ville afprøve firmaet med en enkelt sang. Tunecore har åbenbart problemer med sikkerheden i forhold til betaling.

Nå, nu var min sang så hurtigt på Spotify og iTunes (ved ikke om den nogensinde kom ud på nogen af de andre steder, de reklamerer med). Jeg fik tre venner til at prøve at købe sangen på iTunes, men her et år efter er der kun solgt 2 ifølge TuneCore. Allerede der føler jeg mig godt snydt!
Nå, efter et år skal man betale igen, for fortsat at kunne tjene penge på sin sang. Det gider jeg selvfølgelig ikke, og det går nu op for mig, at TuneCore pludselig "ejer" min sang og selv tjener pengene på salg og afspilninger - og jeg kan intet gøre! Desuden skal man have et ret stort beløb stående fra salg, før man kan få pengene udbetalt - dem beholder de jo også selv.
Dem holder jeg mig gerne fra i fremtiden..

Is Tunecore your company?

Tunecore Details

Get your music up on iTunes with Tunecore!

Visit Tunecore