Tupperware reviews

Tupperware reviews

4.1

magen til snyd og forfærdelig behandling!

Jeg så et opslag på Facebook ang. MANGEL PÅ TUPPERWARE KONSULENTER, med reference til studiejob, løft i økonomien og fleksibel arbejdstid, og undersøgte sagen nærmere. Jeg blev lovet GULD OG GRØNNE SKOVE i store mængder, masser af konsulentydelser og ikke mindst masser af salg og penge. Da jeg skulle i gang med mit arbejde som konsulent, blev jeg hurtigt bekendt med den manglende opbakning, både i min omgangskreds, men også omkring produkterne i general relief. Efter 12 dage uden én eneste demo, og en lang kamp med at prøve og overtale folk til at holde en demonstrations aften, så jeg overhovedet kunne komme til at fremvise produkterne, gav jeg op. Jeg havde tidligere talt med en anden konsulent ang. Den manglende opbakning, uden held. Jeg vælger at stoppe som konsulent, da jeg ikke engang kan plage min nærmeste omgangskreds til en demo. Intet virkede. Det resulterer så i at jeg nu sidder med en regning på 1110 kr for den demonstrations kuffert som jeg havde lånt, fordi tubberware firmaet mener at produkterne er ubrugelige og ødelagte efter jeg har haft dem i 12 dage, og ikke engang har haft dem oppe af tasken. Om det er en hævn for at jeg ikke vil fortætte i deres løgnagtige spil, eller en straf, det ved jeg ikke. Regningen bliver i hvert fald på igen måde betalt, om jeg så skal kører det videre i en retssal. De højeste råb, om at holde jer langt væk fra Tupperware, både som konsulent og som forbruger. I bliver snydt så det brager. Magen til forfærdelig behandling skal man lede længe efter!!!

SLUT MED TUPPERWARE

Jeg havde næsten lige købt en kartoffelskræller, men efter en tur i opvaskemaskinen knækkede den, sendte den så afsted til min konsulent, men fik den retur igen sammen med en seddel hvor der stod at jeg havde fået min vare igen da de ikke mente det var en produktionsfejl at den var knækket. satme dårlig stil. da de alligevel bare smelter plasticken om og laver nye ting af det, så det var jo ikke fordi det ville koste dem ret meget at give mig en ny og beholde en ellers tilfreds kunde. så nu er jeg færdig med at købe tupperware, til den pris så kan det sku bedre svare sig at købe tingede i føtex eller andre steder og så købe en ny hvis det går i stykker. kender også flere der har købt tupperware som ikke har været tilfredse og haft problemer med produkterne.... farvel og tak!

Evighedsgarantien holder.

Købte i slutningen af 80'erne en lille beholder med vippelåg. Jeg har stort set brugt den hver dag og her fornylig knækkede låget. Var inviteret til et tupperware party og tog den lille beholder samt låg med. 8 dage efter havde jeg et nyt låg. Det kalder jeg evighedsgaranti.

Tupperware lever op til hvad de lover

Jeg vil lige fastslå at jeg ikke arbejder ved Tupperware! Aldrig har gjort det, eller lignende.

Jeg har nu læst mange anmeldelser, og jeg kan forstå på folk at de har misledt sig selv og tror der er "evighedsgaranti" på produkterne. så de mener at de kan hakke, skære i produkterne... eller ligge skåle eller andet på kogepladen. Eller sætter en riskoger i microovnen i en halv time på fuld effekt, som tit er 800-1000W, når der i brugsanvisningen tydeligt står noget andet, og BESTEMT ikke på fuld effekt.

Man må da lige tænke sig om! Det er jo ikke magisk plastik som ikke kan gå i stykker.
Som det ALTID har været hos Tupperware, så hedder det "evighedsgaranti mod fabrikations- og materialefejl", så læser man brugsanvisningen, så er der ingen problemer!

De produkter jeg har observeret skader eller lignende på, har jeg afleveret, og det er altid blevet byttet.

hvis du står med et produkt der er gået i stykker skal du tænke "var jeg selv skyld i at skålen der ikke kunne tåle at komme i microovnen ved for høj effekt, er smeltet i bunden?", "min piskeskål der er knækket, var det måske fordi jeg tabte den lige før?" "Låget er knækket i siden, var det fordi den ikke kunne tåle fryseren, som der stod i vejledningen?"
Det er jo ikke Tupperwares skyld at du ikke læser brugsanvisningen

Evighedsgaranti mod fabrikations- og materialefejl, ikke mod at du skader produktet på den ene eller den anden måde.

Tænk Jer nu om, Folkens, istedet for at svine en virksomhed til uden grund!

Aldrig mere Fupperware

Vi fik en saftevandskande for en del år siden. Første gang opstod der en bule i bunden hvorved den lignede en vælteper. Det måtte skyldes nogle spændinger i plastikmateriale. Ok... den fik vi byttet under garantien. Senere gik låget i stykker (vippelåget). Den knækkede simpelthen fordi også den fik skavanker med plastikken. Den blev ru i overfladen og kunne ikke åbnes, med mindre man tog låget af og åbnede den indenfra. Og dette er vel ikke meningen med det. Den har aldrig været i en opvaskemaskine eller udsat for nogen form for varme. Men nu vil Tupperware ikke bytte den, da de siger at vi selv har ødelagt den. Nixen, det er slidtage, men det vil de ikke gøre noget ved. Jeg tror at det er fordi denne kande er udgået og at de derfor skal give en ny model som de ikke gider. Evighedsgarantie stikker de derfor skråt op, og jeg stikker derfor Fupperware den samme vej. Aldrig mere Tupperware. Vi købte senere en billig kande til 20 kroner. Og ved I hvad ? Den fungerer.

Farvel Tupperware!!

Synes godt nok at bytteservicen er ringe.
Jeg har fået byttet en grøn MicroPlus kande, som jeg afleverede med låg.
Låget kom tilbage og kanden blev byttet til en rød kande.
Nu har jeg så en rød MicroPlus kande med grønt låg.
Da jeg ringer og klager min nød, får jeg bare af vide at der ikke er farvegaranti.
Jeg prøver at forklare at den grønne MicroPlus kande jo er udgået, men får af vide at det er den ikke, det er kun farven der er.
Jeg har købt tupperware siden 1980 og har i sin tid været forhandler i Nuuk på Grønland, men det er slut nu.
Jeg vil simpethen ikke købe så dyre varer og så risikerer at sidde med en dyr kande og låg i forskellige farver. Så hellere købe det billige.
Venlig hilsen
En meget utilfreds kunde gennem mange år.

dårlig bytteservice. føler sig presset til at købe.

dårlig bytteservice nu. og føler købe tvang.
meget hyggelige i gamle dage.
har lige været til 2 demoer. det var det samme.
hvis ikke jeg og mine veninder får byttet, så er det det sidste jeg og de har købt i jeres firma.

Evighedsgaranti virker

Havde en gammel madkasse hvor låsen knækkede.Jeg har set anmeldelserne på trustpilot og regnede egentligt ikke med noget, men skrev alligevel på Tupperwares hjemmeside for at få byttet varen. En uge efter ringede den lokale Tupperware forhandler og ville hente madkassen da hun alligevel skulle den vej forbi. I dag har jeg så fået en ny og mere moderne udgave af min madkasse - også leveret direkte til døren, Det er sandelig service.

evighedsgaranti er løgn

Tupperware kan åbenbart ikke tåle opvaskmaskine. Låget til en skål er ubrugelig og skålen selv er ødelagt indeni. De vil ikke erstatte låget, og alligevel gider jeg ikke vaske plastikskål i hånden.

Hvor bliver kundekontakten af???

I løbet af sommeren gik min shaker i stykker. Den knækkede i "propellen". Jeg kontaktede derfor tupperware, og d 5/8 kom der en konsulent, selvom jeg er ret tvivlsom på at hun vitterligt var fra tupperware grundet det efterfølgende forløb... Jeg var ikke selv hjemme d 5/8 da hun kom forbi og tog min elskede shaker med, det var min mand der udleverede den. D 11. Sept. havde jeg iendnu ikke hørt noget, og kontaktede derfor tupperware via hjemmesiden, for at få afklaring. Jeg havde imidlertid ikke fået gemt konsulentens nummer, så jeg kunne ikke kontakte hende igen. Jeg fik svar på en mail dagen efter (12/9-12) om at jeg skulle give de oplysninger jeg havde på hende og så ville hende der skrev mailen tage den derfra. Jeg havde jo så desværre ikke særlig mange oplysninger om konsulenten da jeg ikke selv var hjemme. Men skrev et nummer jeg forventede kunne være hendes, som jeg ikke selv kunne identificere. Jeg er enormt dårlig til navne, så jeg kan ikke engang huske hendes navn. Nu skriver vi d 5. nov. og jeg har INTET hørt siden. Jeg er dælme glad for at jeg har en fra et andet firma (Som desværre ikke er lige så god, men jeg kan dælme sagtens nøjes!) Magen til fup firma skal man lede længe efter!!! Jeg er godt nok utilfreds med måden at dette bliver håndteret på!!! Jeg savner min shaker!!!

er ganske godt tilfreds

jeg kan ikke se hvorfor andre absolut ikke regner tupperware for noget, de gange jeg har handlet med dem, har min konsulent udførligt forklaret hvad der er ombytnings/ny dele garanti på og hvad ikke er. og de produkter jeg har fungerer upåklageligt.

Hakker

Jeg har en, kan ikke helt huske, hvad den hedder. Den kan piske, hakke mm. Stor model, håndtag foroven. Det er den 1 model jeg har, normalt kan man skille låget ad, så man kan vaske det rent, men her er det skruet sammen, jeg skulle bruge den i campingvognen, har brugt den til og piske fløde et par gange.Problemet er så, når den skal vaskes af, så løber vandet ind i lågen, men for og få det ud, skal man skue låget fra hinanden, sådan noget fløde, bliver helt grønt og lugter meget., men det siger tupperware, alias fupperware, at det er meget normalt. fup og fidus! Så kan man jo ikke bruge garantien til noget. Jeg må sige, jeg er ikke sikker på, jeg længere gider og købe deres L... længere. Bedre service i føtex og billigere...

Har ødelagt vores microovn

Har købt en riskoger til microovnen, hvor vi anden gang bruger den smelter i bunden- ja bunden forsvinder faktisk.
I følge brugsvejledningen skal kogetiderne på risposen blot følges.
Vi kogte brune ris i 35 min, efter 20 min står der røg ud af microovnen og bunden er væk
Vi kontakter tupperware der siger at det er vores egen skyld at den er smeltet og at deres produkter er gennemtestede.

Microovnen virker nu ikke længere
Tupperware vil hverken erstatte microovn eller riskoger
Nægter at tage produktet ind til test da de på forhånd har konkluderet at det er vores ovn der har ødelagt produktet.

Evigheds garanti dækker kun hvis dit produkt ikke går i stykker!

Vi er færdige med at købe deres produkter!

manglende garanti

Jeg købte for et par år siden, en dejskraber af plastik og silicine. Jeg opdagede en dag, at der var kommet minst 20 hakker i siliconen, var derefter til et party, hvor jeg selvfølgelig medbragte min dejskraber, da de jo har den såkaldt "evighedsgaranti" ja, min bare R.. deres evighedsgaranti giver jeg ikke en døjt for. Fik den retur med påtalen at det var mig selv der havde ødelagt den. Nu er det ikke en, jeg bruger så tit, så den er jo ikke slidt. samt det er ikke hakker, som der er, men selve silikonen, som nærmest revner, hvilket jeg ikke kan se, jeg kan være skyld i. Talte med en anden forhandler tilfældigt, hun fortæller mig, at der slet ikke er garanti på silikone. Det kunne måske være, at man skulle informere folk om det, inden salg til kunderne.
Ja, hvad kan jeg sige, køb kun, hvis du ikke forventer garanti.

tupperware hjerterne ikast

sikke en gang lort det tupperware i Ikast pas på med at blive forhandler. først betaler man en masse penge for at få sin opstarttaske og dertil høre en velkomst gave som man aldrig modtager selvom man har betalt den. får man en regning fra tupperware ja så ender man ved inkasso selvom det er første regning og man har en aftale. de svindler og snyder desværre så lad være med at blive forhandler hos hjerterne i Ikast for det giver dig desværre kun problemer. jeg vil fremover advare alle mine venner om at blive forhandler af det for det er en stor gang lort de fyre af. så pas på. de kan sende folk rykkere og div men hvad kan du som person gøre ved at de beholder hvad du optjener af varer og din velkomstpakke du kan jo ikke sende dem rykkere eller smide dem til advokat. lad for din egen skyld være med at blive medlem eller forhandler for det giver dig store problemer. jeg gider ikke svindel og humbug så nu kan de rende mig et vist sted.

Falsk reklame

Alle kunder får en vandflaske når de deltager i en demonstration. Sådan står der flere steder på deres folder. Men det første der bliver sagt til demonstrationen er at man skal altså lige købe for min.250,- før man kan få den.
Det står ingen steder og er derfor efter min mening bondefangeri og falsk reklame for at få flere til at deltage.
Kan se at i Feb.mdr. laver de samme nummer, her gælder det en madkasse som de lover alle kunder, jeg spurgte om man så også skulle handle for 250,- for at få den. Ja det skal man. Det er simpelthen for groft at narre folk ved at love gratis gaver til alle.

Reklamation

Jeg har en osteklokke som fugter indeni og henvender mig til Tupperware. En flink konsulent henter den og sender den ind til Kolding. Efter 3 uger kommer den retur, med besked om at den intet fejler. Der er dog ingen seddel med som begrunder at den intet fejler. Jeg forsøger så gennem Tupperwares hjemmeside 5 gange at komme i kontakt med dem hvilket ikke lykkedes. Har nu talt med en I Hellerup, som foreslår at jeg sender den ind igen, på trods af hun siger den skal gøre sådan. Den form for evighedsgaranti man " lover " ved de partyer der holdes gælder så ikke mere. Nu er der pludselig 20 forskellige forbehold at tage hensyn til. Hun siger ikke at det ikke passer hvad jeg siger, men tvivlen kommer endnu engang sælger til fordel. Jeg kan vælge at sende frem og tilbage til Tupperware for egen regning, og så få at vide at produktet intet fejler, for det er Tupperware der selv tester og afgør sagen.
Så jeg har ikke mere Tupperware nu.

Is Tupperware your company?

Visit Tupperware