Turbodk reviews

Turbodk reviews

6.8

Jeg bestilte et sæt arp bolte en weekende, kontaktede dem fredagen efter da jeg havde regnet med at modtage dem i løbet af ugen, Jeg fik svar søndag, at de var ankommet fredag, og villeblive sendt videre til mig mandag morgen. Boltene ankom Onsdag.

Manglende ting og service

Jeg bestilte et benzin pumpekit, powerwrap og et sæt stål spændebånd.

Efter 1 måned ankom pakken, med 1 benzin pumpe pakket op og uden fittings, beslag eller lign 1 pakke powerwrap, og 2 strips (sku ha været 10).

Ringer så til dem, hvor han meget negativ og smart attitude siger til mig at det ik er noget kit og det er udgået, dette stod ikke på deres hjemmeside, han siger så de vil sende det til mig samt de resterende ting der mangler, nu 4 måneder senere er der ikke dukket noget op.

God service?

dårlig leveringstid

Jeg bestilte lørdag aften forskellige varer på turbodk, nu har vi så fredag ugen efter og varerne er fortsat ikke kommet, der er heller ikke kommet track&trace...

onsdag skrev jeg mail om hvad der skete, og fik svar tilbage om at der var problemer med det normale fragtfirma, men den ville blive sendt der... tiltrods for det har jeg stadig ingen information om pakkenummer modtaget, og heller ikke modtaget varerne, det er for slapt.

nu er det altså ikke mere svært end at gå på webpack, eller posthuset at sende en pakke (det koster trods alt 80kr hos dem, så der er rigeligt plads til at sende selv uden erhvervsaftale)

Hved hvad de snakker + super service

Priserne er gode og de er mega gode til at vejlede så man får taget de rigtige valg. De har alt det andre ikke kan skaffe + lidt mere.
Har kun haft positiv oplevelser.

Servicen er tip top!! :D

Jeg havde skrevet lidt frem og tilbage ang. et udstødnings system til min bil. Da prisen var okay, gav jeg grønt lys.
Jeg blev underettet hele vejen med at pengene var modtaget, varen var kommet hjem til deres lager og så videre til mig!
Jeg kan kun sige positiv om firmaet, venlig tone de gange vi skrev sammen..

Super service og kan skaffe alt.

Jeg har kun gode oplevelser med TurboDK. Da jeg bor i nærheden af shoppen, kører jeg altid forbi og får en snak samtidig med bestillingen. De leverer hurtigt, og kvaliteten af deres produkter er i top.

Is Turbodk your company?

Turbo-Dk ApS Details