Turkishairlines reviews

Turkishairlines reviews

4.5

Avoid Turkish Ailines

From Copenhagen to Kathmandu with Turkish Airlines - Turkish Airlines pretend to have the shortest stops (in Istanbul) compared to for an example Qatar Airways, but they constantly have big delays, which result in passengers feeling tricked into buying ticket, that are around 200 US Dollars more expensive to avoid long stopovers. Know too many people who are complaining about the same thing, so am not going to fly with Turkish Airlines again. Anyway, their planes are outdated, old entertainment systems, no movie selections or screens for each passenger, bad food and the staff in Istanbul don´t speak English - even though the company claims to have won several prices. Absolutely not value for money - avoid them!

Ubehagelige behandling af passager i Istanbul

Jeg skriver dette for at sige at vi ikke fremover vil flyve med Tyrkish Airlinies efter den behandling med samlever fik i Istanbul i en mellemlanding fra Indien.
Min samlever fik stjålet sin håndbagage i flyet da de skulle af flyvet i Istanbul og selv om han hurtig gjorde opmærksom på dette blev han tilbageholdt for man kunne måske finde den alligevel. Men det gjorde man ikke og først derefter kunne min samlever gå ind til Turkishairlines skranke for at sige at hans bagage var bleve stjålet , der var pas, penge, camera , video og computer i. Men Turkish Airlinies ville ikke tage ham alvorligt og sagde han skulle kontakte det tyrkiske politi som igen sagde at det var Tyrkish Airlinies ansvar. Først efter at han kontaktede mig og jeg kontaktede Udenrigsministeret og det danske konsul i Tyrkiet kom der gang i sagen. Som den danske konsul sagde var det fra starten kaptajnen i Tyrkish airlinies som skal anmelde tyveriet da det var sket ombord på flyet. Men Tyrkish airlinies gjorde alt muligt for at tørre deres finger rene og frasige sig ansvaret.
Nu bliver der indgivet en sag til Tyrkish airlinies med henblik på at de vil tage hånd om sagen, men det sker jo desværre nok ikke.
Iøvrigt blev der ikke givet mad eller drikkelse til min samlever under hele den 7 timer lange stranding i Antiturk Lufthavn fra Tyrkish Airlinies.

sur stewardesse

Var egentlig godt tilfreds med alt på turen indtil hjemturen i går hvor jeg og min kone verbalt prøvede at kontakte stewardessen som lige havde serveret drikke for min kone, jeg blev sprunget over , vi prøvede at få kontakt verbalt men ingen reaktion, hvorefter konen prikkede hende på armen meget forsigtigt hvorefter konen vredt fik at vide, don't touch me, arrogant stewardesse, kæft jeg blev vred mage til arrogant kvinde. Måske nok til ikke at vælge dette selskab igen

Gunluk maillerinize son verseniz

Tabiki miles & miles uyesiyim ve tabiki kazandigim puanlardan son derece memnunum. Mail adresimi irtibat bilgileri zorunlu oldugu icin verdim, hergun firsat maillerinizi okumadan silmek icin degil.
"Firsatlardan haberdar olmak istiyorum" tiklamadigimdan son derece eminim.

Ret ringe flyselskab.

Fløj med Turkish fem gange februar/marts måned. Fire ud af de fem gange var der forsinkelser, to af gangene på mere end en time.

Derudover havde jeg et problem med for lidt benplads. Under hvert sæde var der en kasse af en art, som gjorde at jeg ikke kunne få mine fødder ind under sæddet foran mig. Da jeg er næsten to meter høj, er det ekstremt vigigt for mig med god benplads.

Maden om bord på flyene var også ret skidt. Jeg flyver en del gange årligt, så jeg ved at der findes selskaber som rent faktisk kan levere et ordentligt måltid mad.

Ublu priser for ekstra bagage.

Vil ikke anbefale dette selskab, hvis i har bage ud over standart, de tager 200 kr. pr kilo, skulle sende min aupair pige hjem, og de forlangte mere i ekstra bagage pris en selve billetten kostede, valgte et andet flyselskab, og fik rejsen billetten til det halve af hvad de forlangt i afgift for ekstra bagage, de oplyste dog man kunne se deres priser på bagage på deres hjemme side, hvilket man ikke kan som dansker rejsende fro CPH.

Fantastisk !

Jeg fløj med Turkish Airlines for første gang her til sommer. Det er helt sikkert den bedste oplevelse jeg har med at flyve, god service, mad og drikke ombord. Desuden er der mulighed for at se film og spille spil på sin egen skærm.

Bortset fra et par halvstressede og småsure stewardesser på vejen hjem, så har alt været i top !

Alt for svingende

Fløj fra København til Dar Es Salaam med Turkish via Istanbul - det var som to forskellige selskaber. København-Istanbul forløb med god service og ingen problemer, mens turen fra Istanbul til Dar Es Salaam var helt igennem håbløs. Elendig service, ikke mad nok ombord og en ligegyldig attitude fra personalet. Øv!

Meget Dårlig Service mht lost Laugage

Turkish Airlines har måske god service ombord, men ikke når det gælder levering af bagage samt Cargo-Laugage.
Jeg har mistet min bagage, da jeg rejste med Turkish Airlines fra Istanbul-Copenhagen. Jeg fik anmeldt med det samme og fik at vide at de vil kontakte mig når de finder min kuffert. Nu er der gået ca. 8 måneder, og der ikke sket noget som helst. Jeg har nu taget kontakt med Turkish Airlines i Danmark, i Tyrkiet både telefonisk og pr. mail. Jeg har skerevet mere end 10 mail frem og tilbage til mange forskellige afdelinger. Jeg synes at det er fuldstændig uaccepteret at de behandler deres kunder på denne måde. Jeg overvejer at gå til advokat med dette sag.
Jeg skriver dette, ikke for at udtale dårligt om Turkish Airlines, men det er fuldstændig sand, og jeg kan godt dokumentere det som jeg siger.

Europa's bedste service - Uden tvivl

Turkish Airlines er et flyselskab som ikke går ned på deres kundeservice. Nuvel, det kan være svært at komme igennem til den danske afdeling i Billund, København og Aalborg pr. telefon, men hvis man i stedet sender en mail til dem, så får man svar indenfor kort tid (i mit tilfælde 20 minutter).

Servicen er i top, fordi man en uge før afgang kan reservere sæder. Ved mange andre flyselskaber koster en forudsreservation et gebyr (300-500 kr.). Men hos Turkish Airlines er dette gratis.

Fornem service.

Tyrkisk når det er bedst!

Den bedste virksomhed - slår lufthansa

Super virksomhed med god service.

Alt kører lige efter bogen hos Turkish Airlines.

Det bedste fly kan anbefales vis du skal rejse

jeg syntes det er et godt fly og du får det du betaler for
flyet flyver som en drøm

ALDRIG igen

Den ringeste kundeservice nogensinde.

Selskabet overbookede vores hjemrejse og gav os, trods protester en tvungen overnatning mere, hvilket betød, at vi ikke kunne nå på arbejde, pga 14-16 tvungne timer ekstra i Istanbul - og dette på trods af, at vi mødte op i lufthavnen 2 timer før afgang, som billetterne foreskrev.
Det nummer blev præsenteret som "A night in Istanbul", men var reelt 8-10 timer i lufthavnen, grundet en nærmest grotesk langsom arbejdsprocess fra deres "hjælpe"kontor, og derefter 6 timer på et hotel i et fuldkommen dødt forstadsboligkvarter, en halv times (+) kørsel fra byen.

Erstatningen for denne ringere end usle service blev først lovet udbetalt i Euro Istanbul, hvilket ikke kunne lade sig gøre, da kundeservicen efterfølgende hvdede ikke at have penge. Derefter blev der lovet udbetalt kontant i Kastrup, men der var heller ingen penge. Så blev der efter en lang diskussion lovet en kontooverførsel samme dag. Det er nu 14 dage siden, og der er fortsat ingen penge. Man kan ydermere ikke komme i kontakt med selskabet i DK telefonisk (de melder lukket selvom deres åbningstid siger åbent), og de har ugers ventetid på skriftlige henvendelser.

Det tætteste selskabet er kommet på en undskyldning, er i øvrigt fortsat sætningen, "all the other big airline companies do this too..."

Alt i alt en rystende ringe oplevelse, og jeg kan kun på det allervarmeste anbefale ALDRIG at bruge denne elendige undskyldning for et rejseselskab.

Det mest elendige i verden

Har været inde på samtlige booking hjemmesider!!!
De ændre prisen konstant, vi taler med 2 minutters varsel! Jeg har nu prøvet at bestille i 3 dage uden held! Tyrkisk når det er bedst!!!

Det hele fungerer!

Jeg er aldrig stødt på problemer hos Turkish Airlines, om det så har været ombookninger eller rejsetider. Flyene letter på de planlagte tidspunkter og benplads er der rigeligt af

Awesome!

Turkish Airlines is just great! Called customer services several times and never had a problem. They were always very helpful.

Jeg vil bare gerne hjem...

Kære Turkish Airlines, tag nu den telefon, eller svar nu på min mail...

Jeg har købt en billet af jer (tur-retur), som I har cancelleret fordi jeg ikke dukkede op til udrejsen. Jeg vil meget gerne bruge hjem-rejsen. Jeg har bedt jer afklare for mig, om jeg har en hjem-rejse eller ej...? Og om jeg evt. får nogle penge tilbage eller ej? I fortæller mig, at I ikke kan svare lige nu, fordi at "sagen" er under behandling.

Fordi jeg meget gerne vil hjem, så har jeg købt en ny billet for en sikkerheds skyld. Men så skriver I til mig, at jeg har lavet en dobbelt-booking, og jeg evt. ikke vil få mine penge refunderet for den nye billet... Nu er jeg usikker på, om den nye billet er i hus, eller om I også har cancelled den???

Please svar, da jeg bare gerne vil hjem... og skulle der være lidt anstændighed til, så ville jeg da også gerne have penge tilbage for min første billet eller min 'ekstra' billet.

Mange hilsner, mig der bare godt kan lide at tage på ferie i Turkiet.

PERFEKT!

Jeg købte min billet til sommerferien i Tyrkiet over deres hjemmeside på deres nyåbnet rute fra Billund. Billund-Istanbul-Antalya tur/retur 1900kr!! i høj sæsonen. Ingen problemer. Check In i Billund tog max 10 minutter. Sprit nyt a319 fly med nye komfortable sæder og fuld forplejning ombord, utroligt godt mad!
Kabinepersonalet var venlige og professionelle. Fly-skift i Istanbul var intet problem og vente siden var kun 1 time. Indenrigs flyvningen i Tyrkiet var der igen fuld forplejning og flyet var en stor B737-800.. Bruger gerne Turkish airlines igen!

One of the most comfy airlines out there

Had a transatlantic flight in their Comfort class. Believe me or not, but their Comfort class is a waaay better than business class in most other companies. Great food, entertainment etc.

Hvorfor er der INGEN der tager telefonen??

Jeg har bestilt billetter til familien til sommerferien. Det gik fint på hjemmesiden.
Vi har nu modtaget en mail om ændrede flytider, hvilket også er ok - MEN de vil gerne have, at vi bekræfter denne info - det er også fint, men hvor gør man det?
Jeg har nu i dagevis forsøgt at ringe til dem med samme resultat hver gang - INGEN tager telefonen og til sidst bliver jeg bare smidt af!!??
Jeg har en del spørgsmål, jeg gerne vil have besvaret, men det er åbenbart umuligt...
Det er første gang jeg har købt flybilletter hos THY, og jeg ved snart ikke om det også bliver den sidste...
Det er møgirriterende at stå magtesløs og ikke kan få svar på sine spørgsmål...!!
Nu vil jeg prøve at sende en mail og håber på svar den vej...:O(

Is Turkishairlines your company?

You can buy ticket, check in, make reservation, examine flight timetable, read arrivals-departures information, make the transactions of the Miles&Smiles from the web site of THY (Turkish Airlines) the biggest airline company of Turkey.

Visit Turkishairlines