TV-RADIO-SHOPPEN reviews

TV-RADIO-SHOPPEN reviews

8.8

Altid god og hurtig service

bestilte varer den ene dag , modtog den næste . Super forretning . +++++++++++ Herfra

Som det skal være!

TV-radio shoppen var billigst med den vare jeg søgte og afsendte samme dag som jeg bestilte. Varen kom dagen efter, så kort sagt var alt bare som det skulle være.

Forkert PC leveret, men hurtig levering af den rigtige vare (kun 2 dage senere). Nemt!!

Selvfølgelig var vi skuffede, da det viste sig at være en anden vare end den vi bestilte.
Men en telefonopringning og alt blev i den skønneste orden. Vi sendte varen retur lørdag og fik den rigtige PC on mandagen. Hurtigt og fin behandling.

Venlig hilsen

Ib Baden Jensen

Lynhurtig og super service!!

Aldrig før har jeg haft så god og hurtig service. Havde ødelagt min mobilskærm og de blev min redningsmand. Ikke nok med de er de billigste, de levere også knald god service, jeg sendte min pakke mandag og fik den igen onsdag, med en flot og ny skærm, de kan helt klart anbefales og bliv Ikke skræmt af hjemmesiden.

Hadde vært fint med litt teknisk hjelp

Kjøpte Medialink Blackpanter 2 card Combo. Hurtig levering og telefonrespons.
Men ingen teknisk hjelp å få. Ringte idet hadde problem med oppsetting men fikk beskjed at jeg selv måtte finne ut.
Selv produktet har jeg problem med lyd som forsvinner ellers veldig ok med 2 kort plass og HD bilde.

Hej

Tak for din anmeldelse af vor shop.

Du har købt en Linux PC som kan tage satellit / ip-samt Cable TV.
Vi yder ikke support på softwaren nøjagtig som alle andre PC leverandører
ej heller gør det. Når man ønsker at ilægge andre software - er man helt på egen
hånd som jo er en helt naturlig del af handlen. Vi må henvise til internettet hvor disse opdateringer mm er vældig fint beskrevet.

Lyden er jo en helt anden sag - men da du ikke har indsendt boxen for tjek - kan vi ikke kommenterer dette punkt. Du har jo 24 mdr´s reklamationsret at gøre brug af.

Flemming Steensgaard

En meget fin og hurtig betjening og altid venlig hjælp og service.

Firmaet er altid parat til at hjælpe med problemer og sørger altid for at man får varerne hurtigt og til den rigtige pris

Kompetent og venligt personale. Billige priser.

Jeg havde besluttet mig for at købe en VU+ Solo2, og TV-RADIO-SHOPPEN havde absolut den billigste pris. Da det fremgik af hjemmesiden at varen ikke var på lager, ringede jeg for at høre hvornår den kom på lager igen. Her fik jeg fat i en utrolig venlig og yderst kompetent medarbejder. Han gav sig god tid til at fortælle mig grundigt om maskinen og vejlede mig i hvilke parabolhoveder og diseqc jeg burde anskaffe mig for at jeg kunne få mest muligt glæde af twin tuneren. Og han kunne varmt anbefale VU+ Solo2. Jeg blev hurtigt overbevist om, at det var her jeg ville handle. Jeg følte at hvis jeg nu fik problemer med maskinen, eller havde nogle "dumme" spørgsmål så kunne jeg ringe og få hjælp. Det blev heldigvis ikke nødvendigt. Et par dage efter ringede jeg igen lige inden lukketid for at høre om den var kommet på lager, og der fik jeg fat i en medarbejder, som jeg kunne høre fræsede afsted i en varevogn. ”Bare rolig, vi er på vej ud for at hente VU+ Solo2’erne. Vi sender den til dig i aften inden kl. 22, så har du den i morgen”. Og ganske rigtigt modtog jeg den næste dag. Nu har jeg haft VU+ Solo2’eren i 14 dage og den overgår mine forventninger med flere længder. Den kan varmt anbefales! 40 kroner i forsendelse med Post Danmark synes jeg er meget billigt i forhold til hvad jeg ofte har givet i forsendelse andre steder. Alt i alt kan jeg kun varmt anbefale TV-RADIO-SHOPPEN! 5 stjerner herfra! Næsten en skam jeg ikke kan give 6 stjerner :-)

Perfekt handlen, hurtig ekspedition

Afsendt samme dag som jeg bestilte. Perfekt

Fin service

Kontaktede tv-radio-shoppen og fik en god samtale med en af medarbejderne. Bestilte og få dage efter kom varen. Kan ikke sige noget negativt.

VU+ Solo 2 DVB-S2 PVR Twin Tuner Digital

Hej
Fik pakken sidste år ude problemer og den virker fint, ville sige tak få god service køb den sidste år min VU+ Solo 2 DVB-S2 PVR Twin Tuner Digital

Problemfri handel

Jeg købte et sæt HDMI extender.
Jeg havde først bestilt et mindre sæt, som de så ikke havde på lager, men de var hurtige til at svare på mail samt via tlf. og fik mig guidet hen til dette sæt. fin service.
Jeg bestilte det nye sæt om lørdagen, fik ordrebekræftelse samt afsendelses bekræftelse mandag morgen, og der kom en SMS om tirsdagen morgen, at nu lå pakken på mit posthus.
det kan vist ikke gå meget hurtigere.

Hej Tony

Glad for at du værdsætter vor hurtige ekspedition af vore vare, og vores service.

Det er helt klart 2 meget vigtige punkter for vore kunder, at vi kan opfylde disse, og som vi i øvrigt har en helt fast procedure for her i firmaet.

Tusind tak for din anmeldelse - den varmer.

Vi er rigtig glade for din ordre hos os, og du er som alle andre, der har anmeldt vores shop fra og med d. 01.01.2014 til og med d. 31.03.2014 med i lodtrækningen om et gavekort fra Apollo på 1.000 kr.

Held og Lykke !

Flemming Steensgaard

Lynhurtig service udført på ens hjemmeadresse

Jeg kan kun anbefale TV-Radio Shoppens montør Tomas Högg som værende utroligt professionel og hurtigt arbejdende. Straks ved ankomst på hjemmeadressen gik Högg på opgaven med krum hals, ingen spildtid, meget effektiv og arbejdslønnen kun sat til 30 minutter, hvor han snildt kunne have taget en hel time. Husstanden vil altid gerne benytte TV-Radio Shoppen igen med den professionelle service.

Hej Niels

Vi er meget glade for din bedømmelse af vor Shop.

Vi har givet dine super pæne kommentarer videre til vor radio-TV teknikker Tomas, som han garanteret vil blive glad for.

Vi er jo godkendt af servicebroker som den eneste Antennefirma i det meste af Midtjylland, som montør/reparatør for BoxerTV - og har naturligvis det rigtige måleudstyr og værktøj til vore opgaver.

Vores servicebiler er i dag monteret med udstyr så der står for ca. 3/4 million ude ved kantstenen. Det er så også med til, at vi er rigtig hurtige - og vi tager ikke timebetaling, men for hver 30 minutter, herved sikrer vi rette betaling for kunden.

Hurtigt og effektivt

Bestilte varen om eftermiddagen og modtog den næste morgen.
Det kan ikke gøres hurtigere.
Fls.

Hej Fleming

Tak fordi du anmeldte vor shop. Det glæder os enormt meget, at du er tilfreds med vores levering til tiden. Du er jo altid velkommen til at kontakte os - hvis du har spørgsmål til din nye Satnux HD satellit receiver.

Satnux som er vores Brand, har vi nu solgt i mere end 5 år og har fået en kæmpe viden om netop denne box, som er meget lig med dm800 HD, dog bruges der en væsentlig nyere teknik end den gamle Dream. Der er også en helt ny type tuner i, der i øvrigt bliver produceret efter sidste nye normer i Japan.

Det er en rigtig go ide at blive medlem af forummet satnux.com som er Dansk drevet.

Du skal blot registrere dig på dette Forum, og du har da adgang til tips og triks for SATNUX hovedsagligt

Vi er rigtig glade for dit køb, og du er som alle andre der har anmeldt vores shop fra og med d. 01.01.2014 til og med d. 31.03.2014 med i lodtrækningen om et gavekort fra Apollo på 1.000 kr.

Igen tak for din anmeldelse, den glæder os rigtig meget.

Arrogance uden lige

Har købt vare hos dem, lige før jul, får at vide at en af disse vare ikke er på lager så der skal laves en del ordrer, her fra går det så galt...
Jeg undrer mig over hvor del ordren bliver af, da jeg d. 9 januar modtager en ordrer afsendelses mail med track and trace nummer, jeg høre ikke noget i næsten en uge og det undrer mig, jeg prøver at tracke den og finder ud af at pakken burde befinde sig på posthuset hvor jeg også skulle have den udleveret, men det viser sig at postbutikken har modtaget og åbnet pakken fordi de troede den var til dem. Jeg finder heldigvis ud af hvor den er og får den udleveret. Men nu er det så at arrogancen opstår, jeg gør opmærksom på problemet til TV-RADIO shoppen og får at vide de bare videre formidler de oplysninger jeg har indtastet og det bliver chefen ved at fastholde. Det er min egen skyld at pakken er kommet i forkerte hænder.
Ringer så ved kommende chef op i dag og får en snak om det fremtidige samarbejde, vi snakker frem og tilbage hvor jeg prøver at finde ud af hvad der er sket (for at det ikke skal ske igen) og igen får jeg at vide at det er min skyld og der både var blevet sendt mail og sms til mig om at pakken var ankommet på posthuset, han siger ydermere at det er mig selv der har indtastet mit mobil nr. det fortæller jeg ham så at det har jeg ikke gjort og jeg ikke har modtaget nogen sms, HAN FASTHOLDER AT JEG HAR MODTAGET SMS OG AT HAN ALLEREDE HAR TJEKKET DET, jeg beder ham så om at fortælle mig hvad det er for et nummer som post.dk skulle have sendt sms til og det er så et helt forkert nr. , jeg siger igen til ham at jeg aldrig har indtastet noget nummer, men det må være opstået under del ordren, det tjekker han så og her kommer det sjove, at på hoved ordren står der ikke noget tlf. nummer, men han fortsætter med at hævde jeg selv har indtastet det PÅ EN DEL ORDRER hvordan kan jeg det?? Han afslutter samtalen med ordene, jeg er fuldstændig lige glad med om du vil lægge en ny ordrer, jeg vil slet ikke have den. Hermed er det så slut med at handle med TV-RADIO shoppen nogensinde igen, magen til ARROGANCE skal man lede længe efter....

Svar til [navn fjernet].
Igen arrogance uden lige, nedgøre folk det kan du!
Læg mærke til at jeg kun benævnte dig som chefen da jeg ikke syntes det her forum er til at hænge enkelt personer ud..
Men ok det syntes du så det er!!
Fakta er at jeg jo har ret, det medgiver du jo også da du skriver at mobil nummeret faktisk var forkert.
Jeg prøvede faktisk bare på at hjælpe med at finde ud af hvad fejlen var så den ikke skulle gentage sig for andre kunder, men det var du [navn fjernet] ikke interreseret i.
Men igen, du bekræfter mig bare i at jeg aldrig skal handle i dit firma igen [navn fjernet].
Ny Kommentar d. 12.02.2014
Du skal holde op med at lyve!! Jeg har ikke på noget tidspunkt prøvet at presse dig til noget som helst og ej heller haft karantæne fra din forretning enten må du huske forkert og forbinde mig med en anden eller også prøver du med vilje at sværte mig til. Igen kan jeg kun sige at de anklager du her finder på er det pure opspind og for øvrigt injurierne mod mig som person.. Jeg tror vi skal stoppe diskussionen her, da det hverken tjener dig eller mig at du latterlig gør dig selv og dit firma mere. Jeg prøvede faktisk bare på at finde ud af fejlen som var sket og prøvede at løse et problem, men det var du så ikke interesseret i..

Hej
Tak for din bedømmelse af vor shop.

Det er korrekt at ved delordre udsendes der automatisk SMS og e-mail til kunden fra Post Danmark uden beregning. Vi kunne ikke svare på hvorfor SMS nummeret pludselig var forkert, og at du heller ikke havde fået e-mail fra Post Danmark omkring track nummeret - det kunne vi heller ikke svare på. Det er nu konstateret at du selv har givet dette forkerte telefon nummer, og pakken blev da også blev hentet -:), så på en eller anden måde har du fået at vide at delordren er leveret. Så hvad er problemet ! Har aldrig forstået problemet. Varen er leveret og til aftalte pris. Delordren ligeledes leveret og naturligvis uden meromkostning.

Dette Track and Track system styres 100% fra Post Danmark - og de indtastninger der er på dataene stammer fra dig selv - dvs telefonnummer og e-mail adressen, som du også har åbnet og læst - det kan man også konstatere - så du må huske forkert- du meddelte direkte at jeg var fyldt med løgn - og så mente jeg vi ligesom ikke kunne snakke sammen mere om sagen.
M.h.t. arrogancen er vel fordi vi gav dig 2 års karantæne imod brugen af vor shop - da du prøvede at presse os for nogle billige octa LNB, imod ikke at blive registreret hos Trust Pilot. Sådanne spiller klaveret ikke her - så herfor vores arrogance, og den har vi det godt med.

CEO

Få klik og du får din vare billigt og hurtigt

Se udvalget, kom det du skal bruge i kurven og det kommer næste hverdag.
Hurtigt ekspedering af ordrerne og god service.

Nemt og hurtigt

God informativ hjemmeside, hurtig levering.

Handlet der flere gange med samme resultat.

Kan varmt anbefales...

service

Sender varen retur benytter min 14dages fortrydelesret , pengene retur, har fået at vide det kan tage 30dage, Har nu fået en VU+ Solo² DVB-S2 PVR Twin Tuner Digital
som jeg er meget glad for, alt virker perfekt

Hej

Tak for din vurdering af Vores shop.

Det er fuldstændig korrekt at det kan tage op til 30 dage. Det skal vi oplyse om når der spørges om tidsfrist, for loven er nemlig sådanne:

Ifølge Forbrugeraftalelovens § 21, stk. 3 har netbutikken 30 dage til at returnere pengene.

At det så kan gå væsentlig hurtigere - det er en hel anden sag. I det her tilfælde ca.14 dage.

Vi er glade for at du er tilfreds med din Solo2. Held og lykke med dit køb.

TV-RADIO-SHOPPEN.DK

Kan ikke gøres bedre

Jeg fik en god telefonisk rådgivning om antenner til digital tv. Varen kom dagen efter jeg bestilte den, og alt virkede fuldstændig efter hensigten.
Så blev det alligevel jul på godset ;-)
Vh
JJ

DanStar Nordic ApS Details

Vi er førende indenfor alt udstyr til TV - Radio og vil være billigst indenfor DVB-S2-C-T. Vi giver prisgaranti og vil være billigst i Norden på vores web shop. Vi leverer direkte til dig - dag til dag. Betal med betalingskort eller via netbank, dit valg din sikkerhed.

Visit TV-RADIO-SHOPPEN

We live here: Thrigesvej 28