Tv2sport reviews

Tv2sport reviews

6.3

Kan ikke andet end at elske dem

Tv2 sport er en kanal lige efter mit hjerte, kan for det meste finde noget jeg gider og se og elsker deres meget fri tone i deres programmer syntes de rigtig følger med tiden uden for.

Men NFL søndag er det bedste

elendig live stream

esværre har canal digital ikke længere premier league kanalen og jeg blev derfor ovenud lykkelig da jeg så at jeg kunne købe denne kanal hos tv2play som web stream.

Jeg er dog noget forbavset over at i 2012, streamer de med en kvalitet der svarer til en af Ulla Terkelsens raporter fra ørkenen i Afghanistan via satellit telefon.

det må uden sammenligning være den dårligste streaming tjeneste på nettet pt.

der er ingen test inden man betaler, og test sekvensen inden man betaler er jo 100 gange bedre end det man faktisk får. Der er måske båndbredde nok til en studie optagelse af en siddende person, men en fodbold kamp med så mange detaljer og action er det bare ikke godt nok. alt er sløret ved panoreringer, selv closeup kan du ikke engang se detaljer i ansigterne på spillerne. Simpelthen dårligt.

Når man ser kvaliteten af Voddler.com, dr.dk, xbox zune, bbc, 6'erens nutv.dk og alle andre streaming tjenester er jeg rystet.

ydermere forlanger de 119,- pr. måned for et produkt der giver en ondt i øjnene efter man har kigget i 10-15 minutter, fordi alt er så sløret.

Og nej det er ikke min forbindelse. Jeg har en 60/60 fra waoo, og som skrevet ovenover, jeg har endnu ikke fundet en streaming tjeneste der bare kommer i nærheden af deres dårlige niveu.

Man kan selvfølgelig sige at det er min egen skyld, for jeg kunne bare have søgt på tv2 stream kvalitet på google, og det vælter ind med advarsler og dårlige anmeldelser.

Jeg gætter på at TV2 ikke ser nogen fremtid i internettet og tv streaming

Skidt livestream!

Det er simpelthen bare for ringe. For det første er selve tv-billedet ikke den bedste kvalitet, jeg forventede da en HD-Stream men det er vel acceptabelt da der ingen sted står at den stream jeg købte var i hd. Men selv for en SD-kvalitet var det rimelig skidt.

Tilgængæl er det ikke ok at der er frame-drops i videon hvert eneste sekund og således er billedet langt fra tydeligt. Ser man en fodbold kamp ligner det bolden flytter sig en meter af gangen grundet disse store framedrops.

Jeg har desuden bekræftet at der intet er galt med min forbindelse til deres servere, samt at min forbindelse langt fra bliver overbelastet.

Det er simpelethent for skidt, og det er helt sikkert at jeg ikke køber en fodbold stream her igen.

Edit:
Jeg vil lige give tv2sport en ekstra stjerne for hurtigt at svare på min klage, samt refundere mit køb grundet denne. Så selvom produktet ikke virker til at være i top, så er kunde-service god!

Ikke den bedste

Jeg syntes ikke tv2sport.dk lever op til den der kommer ud at tvskærmen på denne kanal, siden mangler kant og er slet slet ikke på niveau med indholdet på skærmen.

Is Tv2sport your company?

Visit Tv2sport