TV3 reviews

TV3 reviews

3.2

For meget TV når jeg ser reklamer

Reklame-oplevelsen på tv3play.dk er urimelig dårlig. Jeg synes der kommer alt for mange tv-programmer når jeg sidder og ser reklamer. Ofte ser jeg ikke reklamer i meget mere end to-tre minutter, før der så kommer tv i 10-15 minutter og afbryder mine reklamer. TV3 kaster tv-programmerne i hovedet på folk, og jeg er personligt træt af de tv-programmer, og forstår ikke de folk som finder sig i at blive afbrudt midt i reklamerne.

Brug af ironi kan forekomme :)

Skru ned for reklamerne.

Nu har jeg haft viaplay, hvor man faktisk kan finde ud af et Paradise Hotel afsnit varer 30Min. så i udfylder jo faktisk en halv time med ren reklame, det trækker altså ned!

Ellers en god kanal. ;)

Mindre reklamer tak!

Ja, reklamer betaler jeres udgifter, men er der en grund til at der skal være så mange af dem?

Se en film på kun 3 timer...

Nej gider man ikke vel... Halvdelen er jo reklamer. Men nu har vi købt en optager, og ser så filmen en anden dag. Så kan vi let og elegant spole forbi reklamerne... Men i øvrigt mange genudsendelser... Så nu ikke så tit jeg ser den efterhånden.

Alt for mange reklameblokke

Der er alt for mange reklameblokke på TV3. De bryder konsekvent loven, og er ligeglad med dette, fordi de sender fra England, som ikke gør noget ved problemet, da de tjener penge på det. Jeg betaler over 6000 kr om året i abonnement, så jeg gider ikke se på alle de reklamer.

Jeg tror, at jeg opsiger mit Viasat.

" God service" fra TV3

Det er blevet muligt nu, at få kontakt til TV. Hvis du skriver nogle mails, stilet til eventuelt kommentatorer på sportsudsendelser, får du svar fra en og samme person hos TV. Han er flink og svare på mails, bl. a. om at jeg ikke skal skrive til dem da deres kommentatorer er dygtige, hvilken mening jeg ikke deler.
Nu har ham der svarer så udvidet servicen, ved at ringe mig op love mig at han vil blive med til at ringe til mig, hvis jeg bliver ved med at skrive til folk inde hos dem, som han mener at han skal beskytte og svare for.
Han ringer nu hele dagen på samtlige telefonnumre jeg har og på alle tider.
Det er da en udvidet service der vil noget, og et tegn på at der nok ikke foregår alt for meget seriøst derinde på det kontor.

Håber aldrig TV3 køber TV2

Tv2 som allerede taber terræn til DR kanaler, men TV2 sender dog kun reklamer imellem udsendelser, modsat TV3 som kaster dem i hovedet på folk og deres udsendelser præsenteres oven i købet af 3 forskellige firmaer - personligt er jeg ved at blive sindssyg over de reklamer og forstå ikke de mennesker der kan se og følge med i en hel film/udsendelse.

Har været indædt modstander af vi betaler 2500,- om året i licens, men faktisk ser jeg DR samt Netflix 95% af min TV tid, de sidste 5% er nyheder på TV2.

TV3´s udbudsmateriale kan der være nok så mange meninger om, og jeg har set rigtig meget af det igennem tiderne, men for mit vedkommen er det totalt blevet ødelagt af de reklamer og jeg har taget den beslutning at opsige vores fuld pakke, vores store børn 18/22 bliver tosset, men håber signalet bliver vi ikke gider finde os i at blive malket og ikke hørt, fordi reklame blokkene er ikke blevet mindre, tværtimod.

Skrattende kanaler!

Alle ved jo, at TV3 er fyldt med reklamer og deres egne programmer - for det meste reality. Fredvære med det, det ved man efterhånden. Gider man ikke reklamerne, så må man skifte.

Det eneste problem jeg har for tiden, det er at jeres kanaler skratter HELT vildt!! Jeg har lige købt et helt nyt smart tv, og frygtede det var gået i stykker. Men det er gået op for mig, at det kun er jeres kanaler der skratter. Det gør vitterligt, at jeg ikke kan holde ud at se jeres programmer (er til gengæld glad for jeres Viaplay app). Jeg ved ikke om det er noget med netop jeres digitale signal?

Reklamer!

Bliver da sindsyg i hovedet af alle de reklamer.
Drop dem dog, alle griber jo enten mobilen eller skifter kanal mens de kører!!

Det til grin

Sexistisk nedladende attitude overfor kvinder - "Redningskvinder"

Her siger man fu-- til rednings personel - men fokuserer kun på den del at der er kvinder!
Dermed siger man klart og tydeligt, at det er NØDVENDIGT, specielt at fremhæve kvinderne - som om kvinder IKKE kunne være ligeså effektive, beslutsomme og målrettede som mænd - hvor fand-- lever i.
(På nøjagtig samme måde som BIMBO-KVOTER i bestyrelser, hvem pokker vil side i en bestyrelse, kun i kraft af at være af et bestemt køn (eller se nedenstående andre forslag)- hvis det ikke er den utilmative anderkendelse af at kvinder er dårlige egnet end egnet end mænd, så har jeg sgu aldrig oplevet noget)

Jeg vil foreslå at i laver programmer som: Rednings-rotter, rednings-rødhårede, rednings-kejthåndede, rednings-farveblinde etcetera etcetera.

Desværre er det nødvendigt at kommukere på denne måde, da TV3´s lydhørhed overfor seerne er på niveau med en lunken vridemaskine.

boksestævne 13.4.13

ingen lyd hold da keft hvor nogen spader ha ha ha

Reklame-helvede !

Jeg ser som oftest kun Simpsons, Top Gear og fodbold på TV3+.
Udover det holder jeg mig langt derfra, da det er et reklame-helvede uden lige.
Senest igår var der på 32 minutters sende tid reklamer i 21 minutter ! Hvad sker der ?
"Jamen vi er jo en kommerciel tv-kanal, så vi tjener vores penge på reklamer.." Ja, det er flot, men du skal ikke bilde mig ind at de ikke får penge ind på anden måde, ellers vil jeg gerne have alle mine penge jeg betaler måned for måned tilbage.
Det er en pengemaskine uden lige, med ALT for mange reklamer ! Kom nu ind i kampen.. De to stjerner får de for trods alt at have Top Gear, Simpsons og Champions League - men styr jeres reklame-trip, det er da til at brække sig over !

For mange genudsendelser

Når jeg nu er tvunget til at betale for TV3 så har jeg altså ikke lyst til at se på reklamer hver 15 minut. og hvis det ikke er en reklame jeg har set før er det med garanti programmerne da de hele tiden bliver genudsendt, senest fra i dag hvor "fra skrot til slot" fra 2005 blev genudsendt.

Niveau falder og falder...

Engang var TV3 lidt mere banebrydende og spændende. Nu syntes jeg at det er gået hen og blevet "taberkanalen" i tv-pakken. Der kommer absolut intet af det gode på denne kanal, jeg forstår ikke at det kan blive ved med at være så kedeligt. Genudsendelser eller realityshows er et skridt i en retning hvor interessen har svært ved at blive holdt ved lige.
Omvendt så syntes jeg godt at kunne se den røde tråd på kanalen. Jeg syntes det er en meget blød kanal uden for mange afvigelser til hvad en målgruppe på den sene teenager-periode nok gerne vil lade køre i baggrunden. - Der mangler en lille smule kant og lyst til at skille sig lidt mere ud programmæssigt. Det irriterer mig bare at det ikke er så pokkers nemt at vælge denne kanal fra i pakkerne - derfor min holdning om at det er taberkanalen i viasat-regi.

Kan ikke helt finde ud af det, lulzer

Tror nok det er den kanal jeg godt kan lide, hvis det er, så klager jeg ikke.. Reklamer kan man jo ikke bare sådan lige slippe for, uanset hvilken kanal man er på

Øv for den

Jeg har altid været rigtig glad for TV3 og købte faktisk den store STOFA-Pakke for at bevare mine TV3-kanaler, men efter at have set mange af de samme programmer, igen og igen, så får man faktisk lyst til at sige pakken op, for hvorfor betale for 3 kanaler, hvor der ikke bliver vist den samme mængde kvalitets-tv som der har været. Jeg er virkelig ked af, at skal indrømme at kanalen har mistet meget samt det er MEGET længe siden, at de har vist nogle gode film som ikke er blevet vist før. Udover det, så er der bare mange reklamer og det er bare trist.

FOR MANGE REKLAMER!

bliver sindsyg af reklamer hver 10-20 min..!

Øv, vil have ordentligt TV!

For mange reklamer og reality-programmer.

Dårligt tv giver dummere befolkning

Det er så få gange jeg skruer over på tv3, at jeg næsten ikke burde anmelde kanalen.
Synes efterhånden kun der er 3 former for programmer på tv3: Film 20%, reality 50 %, amerikanske serier 30 %.
Reklamepauserne er til at blive vanvittig af, så jeg kun sjældent har lyst til at se en film på tv3.

Is TV3 your company?

TV3 Details