TV3 reviews

TV3 reviews

3.4

Dårligt tv giver dummere befolkning

Det er så få gange jeg skruer over på tv3, at jeg næsten ikke burde anmelde kanalen.
Synes efterhånden kun der er 3 former for programmer på tv3: Film 20%, reality 50 %, amerikanske serier 30 %.
Reklamepauserne er til at blive vanvittig af, så jeg kun sjældent har lyst til at se en film på tv3.

Hmm...

Ok programmer. Alt for mange reklamer. Jeg føler jeg bliver en lille smule dummere hver gang jeg ser TV-kanalen. Men det må folk jo selv om.

moto gp

Jeg mener personligt, der er alt for dårlig dækning af året vm kamp, om titlen i moto gp, at holde så mange for nar, der ikke har andre muligheder for at følge med i den spændende begivenhed det er. Som tv kanal vælger i helt at undlade at sende, eller sende forskudt midt om natten, når løbet er afgjort. DÅRLIG !!!!!
René.

Mølby ødelægger for meget

Mølby er simpelhen hen for dårlig til at kommentere champions league, kan godt være han var en god fodbold spiller men det gør ham automatisk ikke til en god kommentator.
Han lukker alt for meget som slet ikke hænger sammen med kampen.

FOR MANGE REKLAMER

ALT FOR MANGE REKLAMER!!

jeg er meget glad for tv3 på det punkt at de sender en masse gode ting.. og jeg ved godt det koster og der skal være reklamer..
men for fanden det så surt når man ser noget også føles det som om hver 5 min der kommer reklamer.. det samme med 3 plus

Aaaaaaaaaalt for mange reklamer

Kanalen er såmænd god nok, der sendes mange gode serier og film, men der er simpelthen alt for mange reklamer.
Det er lidt irriterende, at en film på 2 timer trækkes ud til næsten 3 1/2 time pga reklamer hvert kvarter.
Det eneste tidspunkt, det er udholdeligt at se TV3 er når der sendes fodboldkampe, for så ved man at der går mindst 45 min før der er reklame pause.
Og i den forbindelse, så virker det lidt omsonst, at der sidder nogle kloge hoveder, der skal analysere en halvleg, når de i realiteten kun får 2 min taletid, for der skal jo lige indhentes alle de reklamer, man er gået glip af i mellemtiden.

Når alt det kedelige er sagt, så er der gode programmer og film på TV3, men det er simpelthen for dyrt at have i forhold til hvor lidt man egentlig ser det.

Svampebob event i hals

Vi var tre unge piger som tog til hals for at arbejde sammen med svampebob igennem tv3 casting. Det var en helt uforglemmelig dag.
vi tog en masse gode billeder af svamprbob og børnene og de fik lidt gaver også.
Det var dejligt og super hyggeligt at kunne få lov at være med til at give alle de små børn smil på læben og en kanon oplevelse.
Så det gør vi gerne igen.

Stort kram Marikka, Kristina og jeanette

Genudsendelse kanalen

Dette er en betalings kanal der tjener stort på genudsendelser

Gratis

Har set flere programmer,dejligt god servis

Reklamer fylder for meget, lutter Amerikansk tv..shit

Har intet tilovers for denne reklame kanal, kun mine teenager børn syntes den er fed..

For magen reklamer midt i filmen, og udelukkende amerikanske indflydelser til mine børn, det er ikke i orden..

Hvis jeg næste gang jeg skal vælge programpakke håber jeg jeg kan vælge tv3 fra og stadig få andre fede kanaler i pakken..

mvh carsten Nørresundby..

Uundværlig!

Kunne da bare ikke undvære TV3, specielt deres gode serier.

:-)

De absolut bedste programmer kører på tv3!

FANTASTISK!

Jeg elsker den side, og bare det at man kan se de fleste serier hvis man ikke lige nåede og se dem, blandt andet har jeg ikke rigtig tv3 kanalerne, og i min klasser laver de ikke andet end at snakke om paradise, så er det rart at jeg an se det der! :-)

GRATIS TV :)

Hvis du er villig til at blive døv..
reklamerne er til at leve med, programmet skal jo finansieres,
men volumen stiger lige nogle decibel, så vær klar til at skrue op og ned for lyden de 4 gange der vises reklamer omkring og i hvert program.
Derudover ligger reklamerne ikke i de rigtige reklamepauser..
Og der er mange programmer der ikke vises på nettet,..

For mange reklamer

Underholdende programmer, men aaalt for mange reklamer

SUPER

dejlig kanal, når man ønsker at se programmer hvor man ønsker at få et billigt grin eller når man blot skal koble fra og ikke analysere programmet...

Buffering

Jeg ved ikke om det direkte har noget med siden at gøre, men når man ser net-tv buffer den meget...
Ellers er siden rigtig god og det er fedt at man kan se alle de programmer gratis, plus man får god sladder om de kendte/realitystjernerne :-)

Skønt

Jeg har ikke tv, men når jeg er hos familien, ELSKER jeg at se tv 3 :-)

Alt for mange reklamer

Reklamer midt i brogrammerne burde forbydes!
Ser ALDRIG et live program på Tv3 og er derfor glad for harddisken i min tv boks, så jeg kan optage og efterfølgende spole igennem reklamerne..

Is TV3 your company?

TV3 Details