Tvins reviewed by

Aalborg, DK

0 stjerner

Min kæreste bestilte en pakke i begyndelsen af Oktober. I midten af november var den stadig ikke dukket op. Jeg ringer for hende og får en sur mokke i telefonen som siger at den er leveret d. 7/11, hvorefter røret bliver lagt på. Jeg ringer op igen og får en anden i telefonen der er noget mere samarbejdsvillig og lover at undersøge sagen. 3 uger senere har vi satdig intet hørt. Pakken er blevet faktureret på min kærestes konto. Jeg ringer igen, og får at vide at de har fået underskrift fra en på adressen d. 7/11 kl 1815 for modtagelse af pakken. Det er bare ikke nogen hos os. For at gøre en lang historie lidt kortere så sendte vi kopi af vores undersktifter til dem for at dokumentere at vi ikke havde kvitteret for pakken og efter 3 uger ingen svar. Jeg rykker igen og får at vide at det er falsk undereskrift og at jeg skal anmelde det??? Jeg skriver tilbage at det må da være deres problem ikke mit og sådan kører det frem og tilbage hvor de skriver den ene frækhed efter den anden. Til sidst lykkes det mig at få et trace nummer til deres fragt firma BRING hvori der gud hjælpe mig står at pakken er leveret i Kolding, 200 km fra hvor vi bor. Ikke bare er TVINS en flok slyngler der bare holder dig hen med snak. De har osse et fragt firma som ikke aner hvor i landet de afleverer pakkerne.
Da jeg gør dem opmærksom på at det er dem der har et problem og ikke mig, får jeg den flabede besked at og jeg citerer "Jeg gör det meget simpelt, hvis vi ikke får ind en politianmeldelse så kommer du til at står for denne pakke Med venlig hilsen Frank Dubré" citat slut.
Jeg skriver tilbage at det eneste jeg kan anmelde er trusler og forsøg på bedrageri fra TVINS og svaret er citat "Det er helt iorden, husk nu og få det hele med når du anmelder os. Med venlig hilsen Frank Dubré" citat slut. De er fuldstændig ligeglade med dårlig omtale eller politianmeldelser eller ombudsmanden for den sags skyld. Totalt skruppelløse.
Så derfor, Hold jer langt væk fra dette svindel firma