Tvtid reviews

Tvtid reviews

3.9

Ikke godt

Uden at skulle gøre mig klog på hvad Tvtid.dk's primær interesse er, så vil jeg tro, at der højt på den liste står at de skal informere om, hvad der går i TV LIGE nu. Og det er åbenbart lidt for meget at forlange, hvadenten man besøger hjemmesiden eller app'en. Den 'smarte' boks, der burde informere om ovenstående, viser altid sendefladen fra 05 morgen til et par timer frem, så man selv skal 'scrolle' frem til det nuværende tidspunkt. Det tager ikke lang tid at gøre, nej. Men specielt på ens telefon kan det være et stort irritationsmoment.
Jeg vil snart hellere bruge tekst tv på hver af de respektive kanaler end denne hjemmeside efterhånden.

Ubrugelig efter opdatering 2013 efterår - lav fallback til den gamle version - ingen roser den nye.

Fortjener INGEN stjerner mere.
Ingen svar på mails og telefon opkald til TV2, selv om besked lagt til den "ansvarlige".
Ingen info at finde om de har tænkt sig at forbedre denne side.
Al (god) kritik af den gamle version burde slettes, for at give et reelt gennemsnit af hvad folk synes om den nye version.
Forstår godt at de IKKE reklamerer for siden i TV2 mere.
Det rigtig gode ved den gamle version af siden, var at "Min TV-uge" gav en fint overblik over serier og disses genudsendelser.
TV2 har jo mange gode serier - så ærgeligt :-(
Det den kan nu - klares næsten lige så godt af de TV-guide's, der er i de nye fladskærms TV.

Totalt ubrugelig efter den er opdateret. Om igen ..... !!!!!!!! ..... Gerne hurtigt

Blanke felter på enkelte kanaler. Den tidligere så gode funktion, hvor man kunne lægge fremtidige udsendelser i sin kalender virker heller ikke.

Utroligt man ødelægger en ellers SÅ velfungerende App :-(

Ny app er en katastrofe!!!

Opdater ikke Tvtid's nye app! Den ellers så logiske og overskuelige oversigt er ændret til en bleg og aldeles uhåndterlig arbejdsopgave.

Super præcis!

En rigtig god side til at se tv-oversigten - app'en virker ligeledes godt!

App'en er kanongod

Flot tv oversigt og App'en er endnu bedre -:)

Hvad gjorde jeg førhen???

Aner ikke, hvordan jeg havde overblik førhen - Tvtid gør det bare SÅ meget nemmere og FEDT, at man kan lave sin egen oversigt så man kan undgå kanaler man slet ikke har interesse i - TAK TVTID.DK!

Rart med overblik på TV kanalerne

God side, men nu har de lavet lay-out'et om, så det tager længere tid nu + hvis man vil se den store tv-guide går den tit ned. Men de har fået showview med igen, men så fjernet søg feltet, så man ikke kan finde et tv-program mere.

Det er også irriterende at når man kl. 17.30 vil se hvad der er i tv'et i den store guide, så viser den TV'programmer som er færdige for 1½ time siden nogle gange mere.

Ville også være rart at kunne søge på programmer der er frem i tiden, men fastlagt. Fx. hvis kanal 9, ville sende JFK d. 28/12 kl. et eller andet, at man så kunne sætte en alarm allerede i dag.

Overskueligt frem for alt

TvTid er en udmærket måde at overskue de kommende tv-programmer på. Den er simpel og let at navigere rundt på. Designet er fint, men kan godt virke en smule kitsch.
Jeg bruger Tvtid.dk, hvis jeg i forvejen er på min computer og lige mangler et overblik over dagens programmer.

Smart enkelt og stilfuldt!

Det har Tv2 gjort rigtig godt!
Det er rigtig fint og overskueligt!

God side

og endnu bedre mobil app :)

Okay

Okay.. men kunne nu være rart hvis man kunne krydse sine favorit kanaler af, så man ikke behøver at sidde og skifte side for at finde udvalget på alle sine kanaler :-)

Fint site

Bruger ofte tv-tid når jeg skal haveet hurtigt overblik over, hvad der kommer i tv.
Det eneste jeg dog savner, er muligheden for at kunne gå mere end en uge frem i oversigten - f.eks. 14 dage.

Rigtig godt TV site

Godt sted hvor man hurtigt kan danne sig et overblik. Man kan nøjes med at se hvad der kommer på de kanaler man har. man kan lave lister over hvad man vil se og i det hele tager fungere det rigtig godt.

Savner dog kanalen E! i deres oversigt... den findes sjovt nok heller ikke på andre tvsites???

Fin oversigt

Rigtig fin side, hvis man vil se, hvad der kommer i tv'et.

God hjemmeside!

Hjemmesiden giver et godt overblik hvad der kommer i dag og 6 dage frem, og et lille resume af filmen. Kan kun forslå hjemmesiden!

nemt og godt

Altid nemt at følge med i hvad der kommer i fjernsynet

Is Tvtid your company?

Visit Tvtid