Tweak reviews

Tweak reviews

8.2

Gennemført

Tweak har den seneste tid rejst sig med et hav at tests, og lækre artikler. Dejligt at se dette boost, og gennemførste reviews.

En gammel kæmpe fra dengang man var ung...

Tweak og en anden siden ved navn tweakup var de to første hardware sites jeg besøgte. tweakup "døde" vist for nogle år siden men tweak er her stadigvæk og er nok også den side med det mest voksne publikum.

Rigtig godt site

Granted, er efterhånden veteran derinde, men Tweak bliver bare bedre og bedre som tiden går.

Super hjælp at hente på forummet, folk er glade for at hjælpe med at finde en passende maskine til ens forbrug.

På trods af at jeg har skrevet en del guides, føler jeg stadig ikke at jeg har betalt dem tilbage.

anmeldelserne og artiklerne er skrevet med kærlighed til jobbet og god kompetence, Forummet kræver en del tilvænning mht. navigation, men admins holder niveauet ekstremt godt i de situationer hvor det kræves.

god køb/salgs sektion

siden har en glimrende køb/salgs forum sektion men resten af siden virker bare meget uoverskuelig da der er alt for meget at trykke på og lidt FOR specificeret visse steder..

Fint og seriøst

Tweak.dk har i min bog de bedste anmeldelser. Altid velformuleret og godt skrevet. Billedekvaliteten på de billeder af produktet som anmeldes er også helt i top.

Kigger altid her

Engang var jeg inkarneret tweakup fanatiker, men eftersom at siden ikke længere er aktiv med nye anmeldelser, gik jeg over til tweak.dk Jeg er glad for tweak.dk

Super hardware site

Denne side kan dog godt være lidt uoverskuelig at finde rundt på.

Moden og "voksen" side med mange nye link til nyheder. Sproget på folk viser det er et modent folk og det jeg specielt godt lide.

i orden

det er en fin side men ikke så godt lavet den er nem at bruge og dens forum er ikke noget at prale af men den har nogle gode anmeldelser så den for 4

Godt site

Det er meget rart med et testsite på dansk. Anmeldelserne er generelt af en god kvalitet og godt skrevet.

i orden

Fin side med fine anmeldelser, forum er dog ikke ret godt opygget.

Thomas

Super site, lækre artikler og tests, og et stort aktivt forum
Mere kan man næsten ikke forlange, også er det dansk PERFEKT

Superside

Som de andre har sagt, super god side.

DK bedste computer forum

De har alt, samt gode mods og admins.

Siden er bare perfekt.

Fed hardware side der opdateres hver dag

Top $ Hardware site (y)

Is Tweak your company?

www.tweak.dk Details

Hardware news reviews and forum, hardware nyheder tests og forum

Visit Tweak