Ubivox reviews

Ubivox reviews

6.8

Elendig kundeservice

Det er totalt urimeligt at man ikke kan få telefonisk hjælp til at komme i gang med bruge systemet. - Man forventer at potentielle kunder selv er i stand til at læse en masse tekniske ting og se videoklip, som går så hurtigt, at det ikke er muligt at få noget særligt ud af dem.
Dybt skuffet!
Havde hørt så meget positivt om Ubivox, men det må være erfaringer fra før de droppede deres telefonservice.

Ubivox er et super værktøj til udsending af mails

David og resten af Ubivox teamet er super dygtige.

Kun roser herfra.

Carsten
VAIVA

Hvorfor vælge andre end Ubivox. Det virker!

Nu har jeg brugt Ubivox til at sende min butiks nyhedsbrev ud, i halvandet år.

Det fungerer perfekt, og jeg har ikke haft problemer med at tilpasse skabelonen. De par gange jeg har haft brug for hjælp, har supporten været god og hurtig til at reagere på min mail.

Der er gode analyseværktøjer, så man hurtigt kan se effekten af nyhedsbrevet, og evt. optimere det til næste forsendelse.
Ford det er så brugervenligt, har jeg lyst til at sende nyhedsbrev ofte, og ser det ikke som et uoverskueligt projekt.

Min klare anbefaling.

Ikke til professionelt brug

Jeg har i en periode brugt Ubivox i min virksomhed, og jeg syntes egentlig at selve brugerfladen i servicesen er inturitiv og nem at gå til. Det er forholdsvis nemt at sætte pæne nyhedsbreve op og holde styr på modtagerne.

Men - når problemer opstår - så er man på den - Desværre er supporten hos Ubivox utrolig ringe / ikke eksisterende, hvorfor jeg ikke kan give mere end 3 stjerner for et ellers godt produkt.

Rimeligt program, men urimeligt komplekst

Måden som Ubivox har opbygget mailsystemet på, gør at afsenderen skal tænke abstrakt når man udarbejder et nyhedsbrev, hvilket går udover produktionshastigheden. Der er mange gode avancerede funktioner. Men savner en mere direkte redigering. Når man sender et nyhedsbrev hver 3 måned, glemmer man hurtigt orienteringen på kontrolpanelet og det kan være fustrerende at ændre simple ting.

Men eller et godt program.

God service og fremragende produkt.

Alle pengene værd, det eneste minus er at de mangler virkelig et telefon nr at ringe til, da jeg ikke er den store fan af ZenDesk.

Men så er det godt der er twitter.

Top professionelt

Ubivox er et værktøj til at designe, skrive og udsende nyhedsbreve for virksomheder, organisationer og foreninger.

Ubivox indsamler statistik på dine forsendelser, sørger for at du undgår spamfiltre og bounces, administrerer dine fra/tilmeldinger af abonnenter, simpelthen alt hvad man har behov for, for at levere kvalitetsnyhedsbreve til sine modtagere.

Det er et online software værktøj, dvs. du behøver ikke installere software på din computer og Ubivox kan administreres fra alle computere med Internet-adgang og en tidsvarende webbrowser.

Har prøvet det (gratis) i 10 dage og jeg må sige jeg er dybt imponeret.

Simpelt og godt

Programmet/onlinesystemet er utrolig nemt at bruge, massere af gode muligheder og funktioner.
Statistikmodulet er virkelig gennemført, man kan se præcis hvad der giver gode resultater og hvor man skal sætte ind henne for at optimere sit nyhedsbrev. Prisen er god og supporten ligeså! De er samarbejdsvillige og yder det optimale over for deres kunder, specielt prisen taget i betragtning.

Bottomline: kan klart anbefales!

Professionelt mailsystem - nemt, lige til og billigt

Skiftede fra en større global udbyder af mailsystemer til Ubivox. Har ikke fortrudt, deres service niveau, priser og løsning er uden tvivl den bedste på markedet. Det er ikke en forkromet løsning, men den dur, og den er nem at sætte op, den har stærke statistik værktøjer. Jeg er super tilfreds.

Is Ubivox your company?

Your Newsletter Company