Udeliv reviews

Udeliv reviews

8.4

hurtig som en Ninja

Lagde min ordre fredag lige før kl. 16 varene blev leveret lørdag formiddag. Helt utrolig service. Dejligt stort udvalg til fine priser. Kan kun anbefale udeliv.com

Er ikke vant til så god service

En behagelig mand ringede os straks op efter bestillingen for at fortælle, hvad der var på lager og hvad han havde i en anden farve - om vi ville have det i stedet eller vente på det oprindelige. Det, han ikke havde på lager, kom direkte fra grossist, så at vi ikke skulle vente. Super service!

God oplevelse

Skal inden længe ud og rejse og manglede diverse rejseudstyr, hvilket var grunden til at jeg opsøgte Udeliv.
Jeg skulle blandt andet bruge en rygsæk, sovepose, pandelygte mv.

Både vejledning & kvalitet har jeg været yderst tilfreds med, så 5 stjerner herfra!

Køb af rygsæk

Købte en rygsæk i deres butik i Virklund. Rygsækken er af god kvalitet, hvilket prisen også afspejler. Ellers har de alt hvad man skal bruge i udelivet.

Fantastisk service fra karismatisk firma

jeg købte en meget dyr jakke fra haglöfs til 3.150,- kr. Og når man køber en sådan jakke, vil man gerne have at alt spiller. Udeliv.com var det billigedes sted at købe jakken, og jeg skrev i kommentarfeltet, at jeg gerne ville ringes op, såfrem jakken ikke var på lager. En behagelig mand ringede mig op, og han fortalte mig situationen, at jakken i medium desværre ikke var på lager. Så spurgte han hvornår jeg skulle på skiferie, og fik pudslespillet til at passe med at jeg ville få jakken inden jeg tog afsted. Super service at han gav sig tid til det, i stedet for en emailkorrespondance. Han ringede dog senere på dagen og fortalte at han havde den hjemme alligevel, og jeg må indrømme at jeg skreg lidt af glæde :).
Næste dag bankede det på døren, og en stor papkasse fra post Danmark var til mig. 5 stjerne for den absolutte perfekte behandling jeg håber alle vil opleve.

Billigt og informativt

Jeg kan nemt anbefale udeliv.com, selvom jeg dog vil opfordre til at ringe inden ordren og høre til lagerstatus. Der mangles et sådant system, men til gengæld er personalet yderst informative.

Is Udeliv your company?

Udeliv Details

Midtjyllands største outdoor butik. Vi forhandler friluftsudstyr, beklædning, soveposer, telte, kajakker mm,

Visit Udeliv