Udklaedning reviews

Udklaedning reviews

5.8

Ingen Fest og Farver til mig :'(

Jeg bestilte to kostumer i anledning af niendeklassens sidste skoledag.

Jeg bestilte dem omkring 16 dage før min sidsteskoledag, men da der vare gået ti dage, ringede jeg ind for at spørge om hvad fanden der skete med kostumerne.Han sagde at han nok skulle huske at sige til leverandøren i England at de skulle skynde sig. Han sagde også at han ville ringe mig op senere med ydeligere info... Der skete ingenting... To dage senere, hvor der var to hele dage til min sidste skoledag, ringede jeg igen. Denne gang sagde han, at han beklagede, men kostumerne var ikke sendt fra England endnu... Derfor annullerede jeg min bestilling.

Jeg har fuld forståelse for at han havde skide travlt, pga. tusindvis af andre niendeklassers bestillinger, men jeg synes ikke at det er i orden, at han ikke sagde det ikke kunne lade sig gøre noget før. Jeg mener, han kunne jo have ringet til mig som han lovede, i stedet for at jeg skulle ringe til ham to dage senere.

Det endte med at jeg fik sygt stres, over at der ikke var nogle som helst, der kunne leverer til før min sidsteskoledag, og jeg måtte finde et andet kostume i lyngby. Det er irriterende at jeg spildte nogle hundrede kroner på tilbehør til mit kostume, som jeg så ikke fik brugt, men det sker...

Skuffet oplevelse

Bestilte fastelavnskostume, som min søn selv havde valgt på nettet. Ingen ordrebekræftigelse, som efterlader lidt usikkerhed om, hvorvidt ordren egentlig er gået igennem og pengene har man jo betalt....
Modtager kostumet efter ca. 1 uge, men ak....der medfølger en oppustelig rygsæk, som ikke kan holde luft. Jeg ringer derind og får en flink mand i røret, som lover at sende en ny inden fastelavn. Men der kommer ingen..., denne gang kan man ikke ringe til firmaet, men kun skrive. Jeg får svar tilbage, at de vil ringe til leverandøren dagen efter og så vil jeg modtage rygsækken inden fastelavn. Dette sker ikke og ej heller får jeg nogen som helst mail ell. lign. om, hvorfor at jeg ikke har fået rygsækken. Så stod med en skuffet søn, med et delvist "halvt" fastelavnskostume.

skønne kostumer og fin service

Min oplevelse af udklaedning.dk er først og fremmest at siden er nem at finde rundt i og at der er et rigtig fint udvalg (jeg ledte efter fastelavnsdragter til mine børn).

Bestillingsforløbet gik godt - og varerne ankom til lovet tid (omend en opgradering til dag-til-dag levering ville være fantastisk - måske i fremtiden?).

Desværre var en af dragterne blevet leveret i en forkert størrelse. Jeg panikkede lidt pga. leveringstid og fastelavn der kom nærmere dag for dag. Men et telefonopkald fiksede mit problem. Jeg fik besked på at sende en mail, som så ville blive besvaret i løbet af aftenen. Og det blev den (skønt!). udklaedning.dk ville straks fremsende dragten i den korrekte størrelse - og så fik jeg et link til udprintning af returlabel jeg kunne bruge til den dragt jeg havde modtaget.

Så det hele løste sig, inden for tidsfristen og med god og høflig kommunikation.

Selv da jeg fejlagtigt beskyldte udklaedning.dk for at have et service - telefonnummer (der koster mange penge at ringe til) fik jeg kun hurtig og høflig kommunikation retur. Det er fandme i orden!

Ualmindelig dårlig kundeservice....

Sidste lørdag bestilte jeg noget tøj på deres hjemmeside. Om søndagen sendte jeg en mail til deres kundeservice, for at spørge om jeg kunne være sikker på, at tøjet ville nå frem inden torsdag, da mine børn skulle bruge det den pågældende dag i skolen. Jeg fik søndag aften en ret afvisende og kontant tilbagemelding om, at det kunne de bestemt ikke, da de først ville afsende tøjet om torsdagen. Umiddelbart efter skriver jeg retur, at i så fald vil jeg gerne gøre brug af mine 14 dages returret. Nu får jeg så en melding om, at jeg vil blive bonnet 60 kr for Porto????????? Synes det er ualmindelig dårlig service!!! 60 kr er selvfølgelig ikke nogen herregård, men de kunne ikke sende før torsdag og så bliver jeg alligevel bedt om at betale fragt.....Kære Udklædning.dk, håber I er meget glade for fragtpengene, for I har da helt sikkert mistet en potentiel fremtidig kunde! Synes I skulle genoverveje principperne bag god kundeservice!

Min søn får den bedste fastelavn pga. I kunne levere hans ynglings kostume!

Min søn er kæmpe stor fan af Chuggington, så da jeg enlig fandt Wilson kostumet hos jer, blev hele verden redet her hjemme.
Ind og bestille mandag. Der stod til levering torsdag, så Bettemanden fik lov at blive hjemme torsdag, så han selv kunne modtage pakken af posten. Kl 11:50 kom pakken, og hele denne weekend er nu redet.
Har fundet så mange super fede kostumer hos jer. Ja de er lidt dyre end normalt, men tilgengæld er kvaliteten også super fed, og man kan få kostumer, som ikke kan fås andr steder. Hvilket jeg er vild med. Min søb er dog en stor 3 årig, og kostumet heddet dtr. 2-3 år. Syns det er mere end fint stort til ham.
Ikke sidste gang jeg handler her :-)

Bestilte søndag før fastelavn og har intet modaget torsdag MEN så kom forklaringen

Jeg bestilte og betalte udklædningstøj søndag før fastelavn. Jeg modtager onsdag en mail med trackinnummer, så alt er i sin skønneste orden. Problemet kom først da jeg prøvede at følge track'n trace nummeret i mailen - denne linker til en ikke eksisterende forsendelse. Hele dagen har virksomheden bedyret, at ..."alle medarbejdere er optaget, ring venligst senere". Alt i alt tilsyneladende en dårlig oplevelse - men læs fortsættelse:

PostDanmark havde åbenbart glemt to burer med pakker, så jeg modtog det hele fredag morgen - trods dødt link til tracking. Der blev givet god betjening via mail, mens telefonerne grundet de mange manglende pakker ikke blev besvaret. En god oplevelse trods den dårlige start :-)

/Bo.

Fusk og humbug!!! Hold jer langt væk.

Jeg må tilslutte mig skaren af folk med ualmindelig ringe opfattelse af dette firma.

Ninjadragt bestilt den 25 januar.

Ingen bekkræftelse på mail, ingen der svarer telefonerne - og sjovt nok ingen, når man dukker op på adressen,.

Nu prøver vi igen i aften.....

HOLD JER LANGT VÆK.

Nedenstående ser i oven i købet et svar fra udklædning.dk til en anden utilfredskunde.
Det er helt igennem uproffessionelt, Så brug jeres penge i BR eller Toys´R´us i stedet.

Min søn får jeans og skjorte på til fastelavn...

..Jeg havde ellers købt en lækker drage-dragt, inde ho Udklaedning.dk, og glædede mig til den kom.
Jeg bestile i god tid, så min søn kunne have den til den 3. februar.

Dragten er ikke kommet endnu, og jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse. Pengene blev trukket den 29. januar - samme dag som jeg aflagdre ordren.

Min søn får nu sine hverdags jeans på, en skjorte og en cowboyhat. Det må blive sådan.

Køb ALDRIG noget hos dette firma.

Opdatering: Efter dialog med Udklædning.dk, har jeg fået at vide at deres system ikke understøtter mails til gmail - eller at de har problemer med det. De dropshipper fra udlandet, så pengene blir' trukket når pakken sendes fra England. Dette bør de oplyse på deres hjemmeside, da man som forbruger bliver villedt.

Jeg har endnu ikke modtaget pakken, så deres liste over hvornår man bestiller og derved kan forvente at få pakken, burde måske bare ikke stå på deres side.

Nu skal jeg så finde mig i at de har skrevet personfølsomme oplysninger i svaret på denne anmeldelse, så alle kan se min adresse og tracke min pakke. Ikke ok.
jm-medie.dk

Reply from jm-medie.dk

Hej Therese, det var dog en besynderlig anmeldelse.

Du kan lokalisere din pakke på

Den er på vej til dig, afsendt rettidig fra vores lager med Post Danmark.

Mvh. Jimmy Mortensen / udklaedning.dk

Super hjemmeside - fint udvalg og hurtig levering

Eneste problem var at mine unger havde svært ved at vælge hvilket kostume de ville have..... Super stort udvalg af udklædning til ungerne og i et varieret mix af størrelser - fint.

Der er dog noget bøvl med størrelses-sorteringen når man søger på hjemmesiden... Mindre og ubetydelig detalje når man ser hvor glade ens unger er og hvor meget de nu glæder sig til fastelavn :)

Frygtelig dårlig behandling

Jeg bestilte et komstume til min søn, men fik aldrig en ordrebekræftigelse og da der var gået mere 2nd 5 dage så tænkte jeg at nået var gået galt siden jeg ikke havde modtaget kostumet, da der står 2 dage derinde. Så påny bestilte jeg kostumet og der kom heller ikke nogen ordrebekræftigelse. Så ville jeg vente og se og pludselig efter yderligere 5 dage stod jeg pludselig med 2 kostumer til 351 kr stk. Jeg sendte det andet retur uden at have åbnet det og skrev 2 mails til dem, for at få mine 351 kr tilbage. Jeg har aldrig hørt noget fra dem og har heller ikke modtaget nogen penge. Så en stor skuffelse fra min side. Og det er da ærgeligt når der er mange kostumer mine børn gerne vil have. Så stort øv.

God service, dog rigtig dyr forsendelse.

Jeg synes at siden var overskuelig og at forsendelsen var hurtig og fin. Dog var det rigtig dyrt i forhold til hvad jeg bestilte.

MEGET UTILFREDS KUNDE................

Jeg har bestilt et kostume hos jer, ringede endda for at være sikker på at det kunne nåes, jeg fik at vide at hvis jeg bestilte inden kl 13, og evt med lørdagslevering var det slet ikke noget problem at bestille onsdag. Men nu sidder jeg her lørdag UDEN kostume, har talt med posten der kører med lørdagspakker, og der var ikke noget til mig.............. DET ER FANDME BARE IKKE IORDEN.......

VIRKELIG GOD SERVICE OG VENLIG BEHANDLING

JEG OPLEVEDE EN FANTASTISK HJÆLPSOMHED I FORBINDELSE MED AT JEG MED KORT VARSEL SKULLE BRUGE ET KOSTUME. EN SUPER SERVICE MAN HUSKER !

Godt, men korsettet var virkelig virkelig dårligt!

Kostumet var der til tiden, men selve kostumet er flot og rigtig godt lavet! Det passer i størrelsen, og er ikke ALT for kort. Dog var det brune korset virkelig dårligt, der var slet ikke noget holdbarhed, hvis man prøvede at spænde det ind som på modellen. Hullerne var slet ikke forstærket, det var bare syet sammen. De ringe der sidder i hullerne, faldt ud for mig, bare da jeg prøvede det, så endte med at bruge et andet jeg havde.
Ved hægterne ser det virkelig professionelt ud, så det virker lidt sjusket, hvordan det er blevet gjort ved ringene :/

Enormt udvalg, hurtig levering og værdi for pengene

Skulle til temafest og fandt præcis den udklædning vi skulle bruge. Fruen så fantastisk ud i Kleopatra-outfit.

super god

har bestilt en maske og det gik hurtigt og det er super kvalitet alt i alt super godt tilfris

Fantastisk udvalg af udklædning til hvilket som helst tema, og hvilke detaljer.

Jeg købte en Bollywood kjole til mit barnebarn, den er en fryd for øjet. Hun bliver da ellevild. Ved telefonisk henvendelse blev jeg mødt med stor venlighed, og forsendelsen var bare tjep.
Mariann Jørgensen, Frederiksværk

Flot dragt - nem bestilling

Problemfri handel. Fint

Fint

Fint nok, man skal dog stadig betale porto selvom man selv afhenter varen.
Ellers alt fint

Godt udvalg og levering som lovet

Godt udvalg og levering som lovet

jm-medie.dk Details

Find dit kostume her – vi har den udklædning du skal bruge. Stort udvalg af kostumer til børn og voksne. Dag til dag levering. Lige nu kampagnetilbud

Visit Udklaedning

We live here: Fuglebækvej 2 B