Udvalgte Vinder reviews

Udvalgte Vinder reviews

Very low
2.9

Mailen lugter langt væk af fusk

Mailen virker alt for uprofessionel. Så lad være med at trykke på noget som helst. Men sjovt at den lige skulle komme efter jeg har været med i en konkurrence. Der må vist være noget som ikke har styr på deres maillister.

Irriterende

Smider den i Uønsket hver gang og i blokerede - men de bliver ved - fra forskellige mails. Men med de samme 3 mulige vindere.
Jeg tør ikke at "afmelde" dem for så kan det jo være "bordet fanger"

fup fup

Hvordan kan man blive udvalgt til at vinde noget, hvis man ikke har deltaget i nogen konkurencer? Det lugter lang lang væk af fup og fidus.
Tryk ikke engang på de link de sender....
De skulle finde sig et rigtigt job i stedet for at fuppe folk :-)

Tryk aldrig nogensinde på det link

Jeg vil ikke engang give dem bare 1 stjerne..
Men er desværre nødt til det, for at få dette igennem..
Du får den ene junk mail efter den anden..
Lad dig aldrig friste af det..
Bare lad være

Fup og svindel - pinligt jeg røg i fælden

Ja, må desværre jeg røg på "oldest trick on the internet" - via banner-annonce om at vinde en Cooper Mini efter eget design bliver jeg nu spammet godt og grundigt fra alle mulige domains, ex:
Topvinder.com
Forbruger-konkurrencer.com
Sharkoffer.com
Dinmening.org
Udvalgt-vinder.com

Jeg kan iøvrigt via http://whois.domaintools.com/topvinder.com se associationen til noget Conzmedia.dk som jeg derfor også må lave en TrustPilot-vurdering på.

Der mangler et stort rundt 0 på skalaen!

Nul stjerner - nul hjerner

Træk en stjerne fra, tak. Scam, fup, svindel, og irriterende. Det er det pæneste jeg kan finde på at sige.

Rent fup

det er planet 48 Gmbh, der står bag.

Vær mistænksom og slet!

Fup

Hold jer fra det...

det her er et scam firma for at snappe din email. ingen vinder noget. jeg fik endda af vide jeg havde vundet... men havde vundet retten til at blive hustlet. hold jer herfra

Is Udvalgte Vinder your company?

udvalgte-vinder.dk Details

Visit Udvalgte Vinder